gutek_rapier Opublikowano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 obrotów niesprawdzałem zobacze jak założe obrotomierz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Heh ja bym sie nie bawil w jakies tloki od duo 8) Nie lepiej zrobic sobie 2 szlif powiekszyc kanaly w cylindze i na ganiku przlot zminic dysze dostosowac zaplon i zmienic zebatke z przodu??Zyskasz wieksze obroty wiec i moc predkosc ci moze znacznie nie wzrosnie bo musisz dac mniejszy tryb z przodu ale przyspieche i moc odczujesz napewno pzodrawiam;]Nie wiadomo jak to bedzie grać niemiecki material z polskim??chyba ze macie to juz obcykane:Dpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Co za różnica jaki tłok? ważne, że mu działa... Nie wiadomo jak to bedzie grać niemiecki material z polskim??Tak samo jak polski z polskim... Te tłoki pewnie jedna i ta sama firma robi z jednego i tego samego stopu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 zrobic sobie 2 szlif nominal 38 a teraz ma 40 czyli jakby 8 szlif :D chyba ze macie to juz obcykanea bo jest obcykane ps kombinujesz jak kon pod gore Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max264 Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 ja dam ci taka rade...nie wpier....a takie sprawy jak rozwiercanie.....jak zwalisz robote to masz po cylindrze...lepiej wypoleruj sobie kanaly...i tyle nic nie grzeb....a jezeli za slabe to dla ciebie to przesiadz sie po prostu na inne moto...taka moja rada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 jak zwalisz robote to masz po cylindrzeon juz to zrobil :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 max264 Koszt nowego kompletu cylindra, tłoka i innych pierdolniczków jest sporo mniejszy niż najgorszego moto większej mocy (mowa o 50 z papierem). Podkręcając staryt silnik nabieramy sporo umiejętności. Ludzie, przestańcie konsumować gotowiznę, zacznijcie tworzyć! Taka moja rada... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 25 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 człowieku rozwiercaniem sie nie ja zająłem a polerowanie nic niedaje tylko tyle że masz 2% lepsze przyspieszenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Dobra Magister :D DAje cylinder nominalny albo 1 szlif robi kanaly daje wieksza dysze i cie nie ma na tej twojej 60cmm :D To jest obcykane od lat :D Dla przykladu Kolega Ma Simsona S70 enduro a ja mam S60 i jakos nie kwapi sie zeby mnie wyprzedzic ;) No ale jak macie obcykane:D POzdrawiam (aha pamietajcie o wale korbowym) :buttrock: [ Dopisane: 25-11-2005, 23:38 ]Tylko ludzie nie powieksajcie plukających w strone wydechu!!! Bo moze sie to skonczyc tragicznie :-) :buttrock: :D (1 raz tak zrobilem :D ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 26 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Greedo idz do mamy niech ci zrobi szlif tulei panewek zaworowych... zapraszam do naszego warsztatu zobaczysz jak sie robi modyfikacje/rozwierty silnikow 2cyl np... boje sie tylko ze nie ogarniesz.. jak masz watpliwosci gadaj z jose.. jak Cie zaszczyci i odpowie Tobie :-D a tak na temat : mozna wiecej o tej membranie ? moze tu sie wypowie osoba robiaca ten patent ? zaciekawilo mnie to Ty myslisz czasami nad tym co piszesz? Bo nie wydaje mi sie... Widze ze lubisz sie sam smiac ze swoich "zartów", to osobliwy nawyk. Z panem Kacprem nie mialem juz jakis czas kontaktu ale mysle ze jednak mi odpisze... Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 26 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2005 Ja w simsonie mam tuningowy cylinder RZT.W rozwiercanie sie niebawiłem ale myśle że poszerze troche płuki w tym charciku bo wydech jest duży a jak poszerze ssanie to od gaźnika to nic nieda bo bym musiał też króciec rozwiecać. [ Dopisane: 26-11-2005, 17:34 ]witam dziś sie znowu charcikiem bawiłem zdjąłem głowice i idealnie dopasowałem, rozwierciłem gaźnik od simsona i włożyłem go do charta.Simsonek zyskał jeszcze na mocy i na dynamice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.