grze693 Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 mam problem a mianowicie nie hcce mi przepchać z weżyka powietrza czym to jest spowodowane kranik nie zapchany wszystko czyszczona a dodam jesczcze że jak wyjme wężyk to leci czyli nie chce przepchać tego powietrza czemu???mam drugą sprawe miałem jeden gażnik tam da się wolne obroty ustawić ale jak daje gaz muli się ale pożniej jest wszystko w pożo więc założyłem 2 gażnik starszy tu pytanie nie moge na nim małych obrotów ustawić czemu jak ustawie na lince od gazu to chodzi ale na dużych (za dużych)i zimering na wale wymieniałem co się dzieje robiłęm remont i tak jest po remoncie ale ten 1 gażnik jeżdziło się na nim super a teraz się muli strasznie kondensator nowy czyszczony iskrownik wszystko przepatrzona a i mam jesczcze obecnie gompke pod filtrem powietrza aby zminiejszyć powietrzepozdrowiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 jesli chcesz odpowietrzyc to przy gazniku zegnij wezyk dosc mocno i podpompoj chwile, powinno zejsc. a drugiego pytania calego nie rozumiem bo namieszales troche, uzywaj przecinkow i kropek. Jezeli ci muli jak dodasz gazu to moze byc cos z zaplonem nie tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grze693 Opublikowano 16 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 jak w simsonach nie ma pompki heheheha w drugim pytaniu chodzi żemam gażnik numer 1 i on przed remontem dobrze mi śmigał po remoncie silnika założyłem gażnik 1 i się muli a zapłon ma idealnywięc postanowiłem ż ezałatqwie se gażnik numer 2 i na nim wszystko jest w pożo tylko nie moge ustawić wolnych obrotów na gażniku 2 a na gażniku 1 moge ustawić .zimering na wale wymieniłem zapłon idealny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kszyhoo Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 tak offtopic - może zaczniesz korzystać z reguł pisowni oraz interpunkcji?a jakie to gaźniki? (numery) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrobel Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 jak w simsonach nie ma pompki heheheh spalony.. :notworthy: to najlepiej oba gazniki poczysc, przedmuchaj, sprawdz dysze i wtedy poprubuj. Mozliwe ze gaznik byl kombinowany czyli moze miec inne dysze, sruby itp.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grze693 Opublikowano 16 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 na jedny numer jest końcowy 4 a na drugim 6 i na tym 4 lepiej chodzi a na tym 6 muli ale przed remontem chulał motorek jak głupi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 masz duze obroty Mozliwe ze masz Walniety simering od strony magneta :notworthy: Jak zakladales Mogl sie podwinąć kolniez i mogla spasc sprezynka;]Wymien Simering Ustaw zaplon.Zczaj czy gdzies nie lapie ci lewego powietrza zobacz jeszcze jak masz z poziomem paliwa jak jest zle to ustaw i powinnien chodzic ;]Najprawdopodobniej moze byc simer od strony magneta chyba ze jak chodzi to ci dodatkowo kopci to moze od oleju 8) POzdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin17Tbg Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 A tak poza tym to obrotów nie reguluje się linką od gazu :? W każdym gaźniku do Simsona masz śrubkę do regulacji obrotów. Jeżeli nią nie da się tych obrotów ustawić a gaźnik jest czysty to tak jak już ktośwcześniej wspomniał może to być wina symeringów na wale, lub łączenia między gaźnikem a cylindrem lub po prostu złej regulacji. Aha i po co ci ta jakaś gąbka co zmniejsza przelot powietrza?? Weź to wyżuć i przejżyj wszystko dokładnie.....Przynajmniej takie jest moje zdanie na ten temat.... :notworthy: Pzdr Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grze693 Opublikowano 16 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 jak marcin napisał że jest śrubka od obrotów to ktura to??- ta od powietrza znaczy się?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin17Tbg Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 Napisz dokładnie który masz typ gaźnika.... Wiem że w jednym modelu gaźnika (tym starszym) śrubkę od obrotów wkręca się pod ukosem od dołu i ona wkręcając się unosi przepustnicę, a w drugim typie (tym nowszym :notworthy:) jest taka śrubka wkręcana w gaźnik od góry na prawo od przepustnicy i to ona jest odpowiedzialna za wolne obroty.Nie pamiętam jak to jest w BINGU :/ Pozdrawiam Marcin :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grze693 Opublikowano 16 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 te nowsze typy bo mam tą śrubke od góry po prawo od przepustnicy ale zastanawia mnie fakt dalczego na jednym moge wyregulować wolne obroty a na drugim nie to dziwne na tym co moge dusi się jak przyspieszqa a na drugim co nie moge wyregulować wolnych obrotów chodzi dobrze ale nie ma wolnych a zimerijng jest dobry bo 2 razy wymieniałem raz ja i raz gościu co na codzień robi i nic się nie podwineło patrzyłm gościu teszwięc nie wiem a jak tak to gdzie może łapać powietrze ale to chyba nie powietrze bo na jednym mam wolne obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin17Tbg Opublikowano 16 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2005 No to jak tak to sprawdź czy ktoś nie pozamieniał miejscami dysz, czy nie masz dziurawego pływaka, czy nie jest powgniatany (czy nie ma przez to dużo mniejszej objętości - ja tak miałem ostatnio), czy poziom paliwa jest dobrze ustawiony i popróbuj poprzesuwać trochę iglicę w górę i w dół.... I wyciągnij tą gąbke z filtra powietrza :/ Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bacher Opublikowano 19 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2005 Mam pytanie odnośnie tematu. Jak ustawic poziom paliwa w gazniku 16N3-4 ? Mam z tym sporo problemu. W tym momecie jak odkrece kranik to paliwo mi sie ciurkiem leje :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.