Skocz do zawartości

tylna oś


fryzomaniak
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A nie wiesz czy w ogarze jest tak samo?? Bo ja mam kumpla który ma ogarka to bym zmierzył.

niestety ale ogarv miały inny wahacz bo muj się zwenrza w kierunku mocowania.ustawiłem idealnie prosto ale za to mam inny problem a mianowicie:gdy rusze to wraz z wienkszą prendkościom silnik zaczyna mi się coraz czeńściej "szarpać" od strony łańcucha .myślałem że to wina mocowania,wymieniłe gumy zawieszenai silnika , przykrenciłem go za pomocą klucza pneymatycznego [muj stary ma warsztat samochodowy] ale to nic nie dało.łańcuch jest ideolo naciągnienty.pomocy! :?: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może łańcuch wchodzi ci na ząbki przedniej zębatki i szarpie silnikiem? W jakim stanie jest łańcuch i zębatki ?

łańcuch i zębatka mają ok. 50km. przebiegu.mam cennom wskazówkę: gdy zdjołem automat od biegów to jego podstawa od strony łańcucha ma wyraźny ślat [rowek] po nim. :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

znalazłem powud a mianowicie wałek zdawczy na kturym osadzona jest zębatka ma "bicie".podstawa zmieniacz biegów nie miała tulejek dystansowych i obcierała o wałek.jutro rozbieram silnik żeby wymienić łorzyska na wale korbowym i wałek zdawczy też wymienie.Wielkie dzeńki za pomoc. :twisted: 8) :P

 

 

 

 

 

PS.Sorki za błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...