Skocz do zawartości

fryzomaniak

Forumowicze
  • Postów

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    UNIS?AW

Osiągnięcia fryzomaniak

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. witam sorki że nieodpisywałem ale miałem ful roboty, zanim zaczne coś robić przy tej skrzyni biegów to niech ktoś poda mi odległośc końca gwintowanej czeńści wodzika do kartera przy włączonym 1 biegu.{bez tej nakrętki na wodziku} prosze. :) :clap: :clap: :( :clap: :P :P :P :P ;)
  2. mam biegi w nodze,chodziło mi o to że gdy trzymam wodzik rękom to są 1 i 2 bieg.Nakrętke dokrenciłem tak że z ledwością wchodzi tam zespuł dzwigni łączący wodzik z zmieniaczem biegów.Mam proźbę niech ktoś zmierzy odległośc końca gwintowanej czeńści wodzika do kartera przy włączonym 1 biegu.{bez tej nakrętki na wodziku} :flesje:
  3. tak wykrencałem i przykręcałem tę nakrętke na wodziku.
  4. Witam mam problem z skrzynią biegów w romecie kadecie. Pewnego dnia znikł mi 1 bieg. Chodzi o to, że gdy poruszam wodzikiem ręką to są wszystkie biegi, ale gdy nakręcam cięgło wodzika na wodzik, aby automat łapał też 1 bieg to nie mogę, bo gwint na wodziku jest za długi i ten haczyk na zespole dzwigni łączący wodzik z automatem niema miejsca. Ponieważ od niedawna motorower jest moim narzędziem pracy i musze go jak najszybciej naprawić, więc proszę o szybką pomoc.
  5. wielkie dzieńki za pomoc.wyczyściłem gaźnik,wyregulowałem zapłon i jest super.
  6. Witam mam problem a mianowicie gdy odpalam swego kadeta to zapali wejdzie na max obroty i gaśnie.Po wykręceniu świecy jest zalana, osuszam ją i próbuje 2 raz i to samo.Nie używam pompki przy gaźniku i nie dodaje gazu, iglica jest ustawiona na najniższe położenie. Zapłon jest dobrze ustawiony i gaźnik wylegurowany, na innych świecach jest to samo. Z góry dziękuje za pomoc. :icon_mrgreen:
  7. Otóż rozwiązałem mój problem- zatarło mi się łożysko od strony zębatki zdawczej, przez co wałek główny mi się złamał w miejscu gdzie się kończy frez przesuwki zmiany biegów i zaczyna się to zwężenie, które wchodzi w tryb zdawczy, który łączy sprzęgło z skrzynią biegów, w miejscu pęknięcia wałek miał skazę, ponieważ miał w sobie bąbel powietrza. Wymieniłem wałek, jego ułożyskowanie,tryby i wszystko działa jak powinno. Serdecznie dziękuje wszystkim za pomoc. :icon_mrgreen: :wink: :flesje: :crossy:
  8. Zastosowałem sposób kolegi cyborg78, a oto, co z tego wyszło, odkręciłem tuleje zupełnie, a następnie przykręciłem o 1,5 obrotu. Dwójka nadal wyskakuje przy około 50 % max. Obrotów. Gdy trzymam stópkę zmiany biegów nogą to musze ją mocno trzymać, a gdy ją popuszczę to mam wrażenie jak by sprzęgło się ślizgało, normalnie w takim przypadku wymieniłbym cały 2 bieg {zębatki}, ale na razie musze dużo nim jeździ, i nie mam na razie kasy. Proszę piszcie wszelkie pomysły, postaram się je jak najszybciej wypróbować.Ps Nieważne jak mocno miałem wykręconą tuleje nie miałem żadnych kłopotów z 1 biegiem. :buttrock: :crossy: :lalag: :clap:
  9. Kilka dni temu ukręciłem wieloklin na wałku zaraz koło zębatki zdawczej (gdy uczyłem się na nim jeździć często dawałem max gazu przy ruszaniu). Przedwczoraj wymieniłem ten wałek (pomagał mi znajomy który pracował w romecie przy składaniu tych silników) ale stało się coś dziwnego a mianowicie na 1 biegu skrzynka działa super , ale na 2 biegu gdy tylko odrobinę dodam gazu żeby przyspieszyć to stopka zmiany biegów zaczyna (zależnie od prędkości jazdy) idzie powoli na duł i po około 100 metrach bieg wyskakuje , a gdy przytrzymuje stopkę nogą to przestaje spadać , ale silnik zaczyna szarpać. Zębatki są w linii prostej. Jeśli ktoś wie jak tą awarie usunąć to niech pisze ( ojciec ma warsztat samochodowy więc narzędzia to nie kłopot) jestem wdzięczny za każdą pomoc.
  10. na tej stronie kturą podał tomason2 jest o zmianie napięcia cewek z 6v na 12v. ja bardzo dużo jeżdzę w nocy i standardowa moc żarówki 15/15w mi nie wystarcza,muj kadet jest utrzymany w orginalnym stanie i nie chcę zmieniać reflektora na inny.czy ktoś wie czy w magnecie silnika dezamet 023 zmieszczą się mocniejsze cewki, jeśli tak to od czego.czy wymiana cewek na nowe coś da? :?: :) :twisted:
  11. CZY KTOŚ MA POMYSŁ JAK ZWIENKSZYĆ MOC [WATY] FABRYCZNEGO MAGNETA W ROMECIE KADECIE [sILNIK TYP 023] CZEKAM NA POMYSŁY.
  12. JAKĄ PRĘDKOŚĆ MAX. OSIĄGA FABRYCZNY {TO CO FABRYKA DAŁA},ALE NIE CHODZI MI TU O TO CO PISZE W KSIĄRZKACH TYLKO O RZECZYWISTĄ PRENTKOŚĆ.CZEKAM NA ODPOWIEDZI.
  13. :( karzdy silnik z cewkami,niewarzne od czego gdy tylko koło magnesowe zaczyna wirować to wytwarza się pole magnetyczne.
  14. znalazłem powud a mianowicie wałek zdawczy na kturym osadzona jest zębatka ma "bicie".podstawa zmieniacz biegów nie miała tulejek dystansowych i obcierała o wałek.jutro rozbieram silnik żeby wymienić łorzyska na wale korbowym i wałek zdawczy też wymienie.Wielkie dzeńki za pomoc. :twisted: 8) :P PS.Sorki za błędy.
  15. usunołem olej mocząc kolanko cały tydzień w rospuszczalniku.chrom wygląda jak nowy.wielkie dzienki za pomoc. :twisted: 8) :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...