pozdro600 Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 czesc.od jakiegos czasu chyba mi pada regulator napiecia.objawia sie tym ze jest slabe ladowanie bardzo.generalnie najlepiej laduje jak moto chodzi na wolnych obrotach(ale i tak ladowanie jest b. slabe).generalnie coraz slabszy sie robi akumulator.czy mozliwe jest to ze jesli akumulator jest w duzej mierze rozladowany,ale moto jedzie jeszcze, zeby silnik byl zmulony??bo jest tak ze jak odpalam(ledwo) motur i sobie jade i pozniej krece go troche po obrotach to slabo sie wkreca itd??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 13 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2005 Raczej coś pokręciłeś. Im wyższe obroty tym ładowanie lepsze. Zmulenie silnika nie ma związku z regulatorem napięcia. jęlsi chesz wiedzieć czy regulator jest dobry to zmierz napięcia ładoeania akumulatora. To znaczy "podłącz" voltomierz (miernik, multimetr) do akumulatora przy pracującym silniku i zoabcz jaks ie zmienia napięcie w funkckji obrotów. jesli dobry regulator to napięcie nie powinno przekracąć 14.4 V (co pewnei u Ciebei jest dobrze ,bo nie piszez ze wystrzeliły Ci zarówki) ani sapac poniżej 12 V, przy biegu jałowym.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejdubis Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Pewnie regulator, choć jak pisze thors trzeba zmierzyć napięcie.Miałem podobny objaw w VFR. Silnik odpalił rano z trudem, ale pojechałem w traskę :| Po jakimś czasie zauważyłem, że silnik się dławi, szarpie itd (ogólnie nie jedzie) powyżej 7krpm.Po zatrzymaniu się nie mogłem odpalić silnika, bo akumulator był za słaby. Po uruchomieniu pożyczonym prądem i powrocie na obrotach nie przekraczających 5krpm i większość trasy bez świateł silnik odpalał już z akumulatora. Jak się okazało napięcie ładowania było słabe na wolnych obrotach, potem trochę rosło, a powyżej 5-6 krpm drastycznie spadało.Wymiana regulatora sprawiła, że wszystko wróciło do normy :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 14 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 [quoteno to mam wlasnie tak, tylko ze u mnie laduje tylko na wolnych i to nie wiele wiecej jak 12vjuz zamowilem nowy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejdubis Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Jaki masz motocykl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koza Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Może zbyt oczywiste, ale przez to często zapominane. Przeczyść wszystkie złącza na drodze regulator - akumulator. U mnie to idzie przez stacyjkę. Po przeczyszczeniu, łącznie z przetarciem papierem ściernym klemów akumulatora, napięcie ładowania skoczyło o 1V. Ziarnko do ziarnka... Pozdrawiam, Koza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 14 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 mam bandziorka 400:) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.