Skocz do zawartości

o co chodzi z levelami upgrade'ow


pozdro600
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czesc wszystkim!czy ktos mogl by mi wyjasnic o co chodzi jak jest napisane,ze ktos ma np level 1 dynojet czy tam filtr powietrza??domyslilem sie, ze to jest wiekszy rozmiar, zeby byla wieksza przepustowosc dysz gaznikowych i tak dalej.ale jak okreslic ktory level ja mam np u siebie???

mam bandita 400. w nim mam zainstalowany jakis starszy model ukladu wydechowego yoshimury.wydaje mi sie ze jest to kompletny uklad, gdyz ma kolektory w tym samym kolorze(czarnym) co koncowka.generalnie wydzior ma forme 'marchewki' bardzo podobny do wydechow montowanych w hondzie cb750. seryjnie w gazniku mam dysze o rozmiarze 90. jak kupilem moto to mialem rozmiar 105 na ktorym silnik sie dlawil.podejrzewam ze te dysze(105) byly wlozone pod ten wydech ale ten co to przerabial,czyli ktorys z poprzednich wlascicieli chyba nie pomyslal o filtrze powietrza. w zwazku z tym pytam czy dedykowany wklad do airboxa k&n'a bedzie w tej sytuacji wystarczajacy,czy moze lepiej wywalic caly airbox i wlozyc stozki k&n, bo mam okazje kupic 4 stozki od szejsety bandita.

chodzi mi glownie o to czy te dysze 105 bardziej beda pasowac do tego wkladu do airboxa czy tez wklad ten nie wystarczy zeby dostarczyc tyle powietrza zeby przepalic ta wache ze stopiatek dysz.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stożki w dzisiejszych motocyklach to zło!!! Chyba, że zastosujesz odpowiedniej długości lejki na gażniki. Przy stożkach zalożonych bezpośrednio na gażniki możesz mięc problemy z ruszeniem z miejsca.

Przygodę z dyszami proponuję zacząć od zebrania wiedzy na temat fabrycznych rozmiarów, a potem kombinować w dół lub w górę o jeden skok rozmiaru. Jeżeli twój motór ma już "konkretny" przebieg, proponuję zastosować oryginalny rozmiar dysz głównych przy obecnośći aftermarket-owego wydechu i wkładki K&N.

Wązne jest, że BANDIT 400 w stosunku do swoich większych braci jest znacznie bardziej podkręconym motórkiem zatem jest znacznie bardziej wyczulony na niedokładności w strojeniu.

 

Z innej beczki. Porównując konstrukcję wtrysków motocyklowych z tymi z samochodów, te pierwsze nie wytrzymują konkurencji z rozwiązaniami samochodowymi. Są to na tyle prymitywne rozwiązania, że zapewniją prawidłową pracę tylko we względnie nowych motocyklach z małym przebiegiem. Mówię tu o systemach YAMAHA, SUZUKI, KAWASAKI. Kolejne mutacje PGM HONDY są znacznie lepsze od konkurencji. Jeśli chodzi o zwykła jazdę po drogach, ja wybieram gażniki ze względu na spokojną pracę i jedwabiście gładkie rozwijanie mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przebieg ma maly bo wymienilem silnik.podejrzewam ze ten nowy ma nie wiecej jak 10kkm.chodzi mi glownie o to czy jak wrzuce z powrotem dysze 105 zamiast seryjnych 90 to wystarczy dedykowana wkladka k&n czy lepiej od razu stozki na gazniki??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...