Memfis Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 1024 x 768: orangehttp://www.sportrider.com/bikes/2005/2005-...-zx10r_02-2.jpg green(y)http://www.sportrider.com/bikes/2005/2005-...-zx10r_01-2.jpg cos w tym kolorze jest...: :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 20 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2005 Witam Więc jak pomarańczowa jest the best :-) Pozdrawiam 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 21 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2005 to jest napewno egzemplarz z taśmy ubocznej :) prawdziwa rasa kawasaki ma coś z ufoludka ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Broda_Booster Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Pomijając kolor :) Nie wiem czy wszyscy wiedzą co to jest Master Bike, zatem przytocze zaczerpniete z netu kilka zdań na ten temat. Reszte dopowiedzcie sobie sami. Miłej lektury. _____________________________________________________________Kawasaki ZX 10 R po raz drugi Motocyklem Roku 25.05.2005 Na torze Ricardo Tormo w Valencji, w ostatnich dniach kwietnia przeprowadzono testy i wybory Master Bike 2005. W testach uczestniczyli przedstawiciele i reprezentanci wszystkich liczących się magazynów motocklowych w Europie:Motociclismo (Hiszpania)Motosprint (Włochy)Motorrad (Niemcy)PS (Niemcy)Moto Journal (Francja)MCN (Wielka Brytania)Australian MCN (Australia)Motorcyclist (Japonia)Cycle World (USA)Motociclismo (Portugalia)Motociclismo (Brazylia)TĂśff & Motorsport aktuell (Szwajcaria)Bike (Szwecja)Kicxstart (Holandia)Motor Revu (Węgry) Po raz drugi z rzędu tytuł Motocykla Roku w Europie w klasie SuperBike przyznano Kawasaki ZX 10 R. Do walki w tej kategorii przystąpiły takie motocykle jak (w kolejności zajętych miejsc): Yamaha YZF-R1, MV Agusta F4 1000 S, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000 RR.Na torze Ricardo, jeżdżono na czas oraz liczono czasy okrążeń co do setnych sekundy. Różnica pomiędzy zwycięzcą w klasie, a ostatnim wyniosła ponad 1 sekundę. W klasie SuperSport zwyciężył również motocykl Kawasaki, tym razem model ZX-6R. Kolejne miejsca zajeły:Yamaha YZF-R6, Honda CBR 600 RR, Suzuki GSX R-600 i Triumph Daytona 650. W obu klasyfikacjach walka była bardzo zacięta i wyrównana. W punktacji finałowej wszystkich klas dwa miejsca na podium zajeły modele Kawasaki: 1 miejsce ZX-10R i 3 miejsce ZX-6R. Drugie miejsce zajeła firma Ducati z modelem 999S. Dodatkowo przeprowadzono test użytkowy, czyli przydatność motocykla w codziennej eksploatacji. Według wybranych kryteriów, takich jak pozycja kierowcy, manewrowość, jazda na wprost i w zakręcie, precyzja kierowania, oraz osiągi. Pierwsze miejsce zajęło Kawasaki ZX-6R, drugie Yamaha YZF-R6, trzecie Honda CBR 600RR, a czwarte Suzuki GSX-R600. Z przeprowadzonych testów wynika, że firma Kawasaki wyprodukowała motocykle, które potrafią zwyciężać praktycznie w każdej kategorii._____________________________________________________________ Pozdrawiam Broda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Witam Pamiętam ten test tylko firma Suzuki jako jedyna dała dupy z zestrojeniami zawieszeń nie było możliwości ustawiania pod jeźdźców najlepiej przygotowało sie do tego Ducatti, nie wiem czy nie myle i chyba w klasie 600 jakiś sprzęt nawalił nie wiem czy to nie była też suzuki . Jeśli idzie o testy często są pisane pod jakąś konkretną markę zalecam ostrożność co nie zmienia mojega zdania że Kawa to dzida na maxa. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 24 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2005 Z przeprowadzonych testów wynika, że firma Kawasaki wyprodukowała motocykle, które potrafią zwyciężać praktycznie w każdej kategorii.Bla, bla, bla... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 a!ntek - kolega moj kupił w tym roku cbr600rr - salon. Ja też kupiłem tylko zx. Zamieniliśmy się motocyklami na 1 dzień. Ja czułem że motocykl słabiej sie zbiera, ale to to pikuś, głownie moją lepiej mi sie prowadziło, a kolega moj powiedział cytuje " żałuje że kupiłem cbrke, twój nie dośc że jest mocniejszy to jeszcze sam jeżdzi". Honda przypominała mi model zx z 2003 roku, który używałem jeden sezon. Nerwowy motor. Krótki i wysoki. Naprawde przykro mi że nie masz zielska :Dhttp://www.bikepics.com/members/dziur/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 25 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2005 Naprawde przykro mi że nie masz zielska Ależ ja Kawasaki lubię, miałem i jeździłem: Wyglądało to tak: a czasami tak:http://streetfighters.pl/gal_lotnisko/lotnisko.htm 7ka była moja - nówka sztuka, salon Polska. Co do 636 - to dla mnie jest to naciągana 600tka i po prostu uważam, że na ulicę każdy powienien kupić to co mu się podoba. Mi się np. podoba K5 i mógłbym ją kupić - pytanie tylko po co mi taki motocykl skoro i tak nie będę nim jeździć szybciej po mieście niż nowoczesną 600tką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IBIZA Opublikowano 27 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 Co wam powiem to wam powiem ale ZX10 pomaranczowa naprawde wyglada ciekawie. Tylko nigdzie nie widzialem takiej uzywanej. A szkoda bo jest ladna. Pozdrawiam. P.S mam teraz pomysl co do 2 mojego moto. Ale poki co to nic o tym nie bede mowil bo nie chce zapeszac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 hehe, a!ntek to miałeś unikata, rzędówka kawy trzygarczasta :)Ja na szczęście nie mialem przykrych sytuacji z tą marką, to moja 3cia 636 i lubie ten motocykl. Masz racje mowiąc że to wyrośnięta sześćsetka, ale nie ścigam się więc pojemność mi wisi, a jest troche żywsza. W przyszłym roku jak kasa dopisze ( a jest wszystko na dobrej drodze :0 ) mam zamiar zakupić ten-a. Jak zobaczyłem to w gazetach pierwszy raz pobiegłem sie masturbować do łazienki. Te oczy trochę za małe gdyby były jak w mojej szóstce to wg mojej oceny byłaby to najładniejsza laska na świecie :P . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 hehe' date=' a!ntek to miałeś unikata, rzędówka kawy trzygarczasta Ja na szczęście nie mialem przykrych sytuacji z tą marką, to moja 3cia 636 i lubie ten motocykl. Masz racje mowiąc że to wyrośnięta sześćsetka, ale nie ścigam się więc pojemność mi wisi, a jest troche żywsza. W przyszłym roku jak kasa dopisze ( a jest wszystko na dobrej drodze :0 ) mam zamiar zakupić ten-a. Jak zobaczyłem to w gazetach pierwszy raz pobiegłem sie masturbować do łazienki. Te oczy trochę za małe gdyby były jak w mojej szóstce to wg mojej oceny byłaby to najładniejsza laska na świecie .[/quote'] Oczy to mały pikuś , ale jeśli mówimy o urodzie ( co jest bardzo względna) to moim zdaniem Zx 10 jest troszkę przekombinowana, tłumiki wyglądają jak od motocykla turystycznego a nie sportowego ( model 2006), chociaż ten element zawsze bez problemu ( pod względem technicznym a nie $$$$$ ) można wymienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a!ntek Opublikowano 29 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2005 mam zamiar zakupić ten-a.Mi się podoba 10, ale 2004-2005, natomiast myślę, że 2006 to kupa (przynajmniej na foto). Robienia wydechów od Yamahy Kawasaki się nie nauczyło (wyglądają fatalnie), tak samo jak reflektory... - szkoda, bo poprzedni model był apetyczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 30 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2005 Przekombinowali za mocno. Wydech mogł zostać taki jak w obecnym modelu lub taki jak w 6-tce schowany całkowicie. Te osłony na wydechach też mnie drażnią. Oczy są za małe do tej owiewki i dlatego wyglądają nieforemnie. Kawasaki zastosowało hit jakim są soczewki, tylko motocyklista z soczewkami będzie widział dobrze natomiast przez innych uczestników ruchu będzie widziany jaki romet komar pędzący z prędkością 250km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Timac Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Dodatkowo przeprowadzono test użytkowy, czyli przydatność motocykla w codziennej eksploatacji. Według wybranych kryteriów, takich jak pozycja kierowcy, manewrowość, jazda na wprost i w zakręcie, precyzja kierowania, oraz osiągi. Pierwsze miejsce zajęło Kawasaki ZX-6R, drugie Yamaha YZF-R6, trzecie Honda CBR 600RR, a czwarte Suzuki GSX-R600. Kumpel mial gixera sprzedal i kupil ninje 6 i mowil ze w zakretach o wiele gozej sie zachowuje od suzuki takze ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziur Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Timac - to kumpel chyba nie wiedział co mówi albo nie umie tym jeździć. Ciężko sie łamał 2002 rok. 2003 z kolei był krótki i bardzo łatwo było nim pzeżycać, ale miał jedna wadę : kladł sie za mocno i trzeba było ostro odwijać ale w zakrętach był szybki, a 2005 rok wg mnie jest super, łatwy balans a do tego stabilny w zakręcie. Mam również kolege na 2001r suzuki gsxr750 i spokojnie moge sobie pozwolić na więcej w zakrętach niz on. Co do r6 i cbr600rr to łatwiej mi sie jeżdziło na hondzie/zamiana na 1 dzień z kolegą/. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.