nsr125 Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 A czy ta iskra ma dłuższy gwint od BR9ECS? To by wiele wyjaśniało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylik Opublikowano 12 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Iskra FE65 PS SUPER ma tej samej długości gwint co NGK BR9ECS - jedyne czym się różnią to tym że Iskra ma ciuteńke dłuższą elektrodę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Kil|vov: Czemu wał to norma ? (nie zabardzo z tym wiem czemu Smile ) nie wiem :mrgreen: to szyna gadał z mechaniorem [nasze nsrki robi Rafał Wąs z chełma] i mowił, że można nie wymieniać, ale wtedy moto traci sporo mocy, nawet do 10KM :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trajka66 Opublikowano 12 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2005 Czesto przy mocnym zatarciu i przy okazji przyblokowaniu tylniego kola wal dostaje w dupe i sie skrzywia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tylik Opublikowano 14 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Powracając do tematu to jestem ciekaw jakim cudem dojechałem do domu (ponad 40 km) po tym zgaśnięciu silnika przy zmianie biegu na 6 (przy prawdopodobnym stuknięciu świecy o tłok w czasie tego) jeśli mówicie że to mogły paść pierścienie, tłok albo cylinder :roll: :? - taksamo jak przyjechałem po tym do domu to pare razy odpalał nawet jak założyłem inną swiece a już wieczorem nie :?: Bo jeśli padłyby pierścienie, tłok albo cylinder to moto by zgasł w czasie tej zmiany biegu i by już nie odpalil :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 14 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2005 Bo jeśli padłyby pierścienie, tłok albo cylinder to moto by zgasł w czasie tej zmiany biegu i by już nie odpalil Rolling Eyes właśnie* *- no to żem doradził :mrgreen: ;) skontaktuj się z mechanikiem bądź warsztatem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
>>> SereK<< Opublikowano 15 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2005 Powracając do tematu to jestem ciekaw jakim cudem dojechałem do domu (ponad 40 km) po tym zgaśnięciu silnika przy zmianie biegu na 6 (przy prawdopodobnym stuknięciu świecy o tłok w czasie tego) jeśli mówicie że to mogły paść pierścienie' date=' tłok albo cylinder - taksamo jak przyjechałem po tym do domu to pare razy odpalał nawet jak założyłem inną swiece a już wieczorem nie [/quote'] No właśnei! Póki był ciepły to jeszcze jakas kompresje miał. Gy zrobił sei zimny to dupa blada. Może nie jest to odpowiedni przykład ale miałem tak samo w CZ 175 pękł tłok, pierścionki a mimo to dojechałem do domu :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.