blablabla Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 no wiec na wstepie chcialbym sie przywitac, jestem bardzo poczatkujacym motocyklista od wczoraj posiadam simsona, no i mam pare pytan/problemow: 1) jak sie zmienia biegi? bo mechanik mi powiedzial, ze pierwszy do dolu, a reszta do gory. no i ja tak robie - pierwszy bieg do dolu, troche sie rozpedze i zmieniam na dwojke do gory. no i jak juz sie troche bardziej rozpedze to naciskam do gory, zeby zmienic na 3, ale chyba na luz wrzuca, bo silnik warczy i musze z powrotem nacisnac do dolu aby zredukowac na dwojke :) no i czy trzeba naciskac sprzeglo i co i jak robic z gazem (puszczac, zmniejszac, czy jak?) 2) jak jade to slysze takie stukanie, ale takie dudniące, cos jakby paliwo w baku uderzalo, albo cos z tlumikiem 3) licznik i predkosciomierz mi nie dziala. wystarczy wymienic linke? 4) jak zahamuje do 0 to mi silnik zgasa (redukuje do jedynki przed zatrzymaniem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 1) Jedynka w dół. Lekko do góry masz luz. Jeszcze do góry masz dwójkę. Kolejne do góry -trójka. I teraz w zależności czy masz simka 3 czy 4-biegowego: na trójce kończysz, albo jeszcze jeden poziom do góry - czwórka.Zmieniasz bieg z 1 na 2 kiedy na 1 już są wysokie obroty, a robisz to poprzez zamknięcie przepustnicy (czyli potocznie gazu :)) i jednoczesnym wciśnięciu klamki sprzęgła oraz nogą wajchę dotykasz zdecydowanie ale nie za mocno ( trzeba wyczuć) do góry. Z kolejnymi biegami postępujesz tak samo.4) Podczas hamowania jeśli chcesz się zatrzymać musisz wcisnąć sprzęgło albo wyrzucić na luz. Nic dziwnego że sprzęt gaśnie na biegu na postoju:). Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blablabla Opublikowano 5 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 no a po dwojce nie ma luzu? bo nie chce trojka wskoczyc :) tylko raz mi chyba wskoczyla, ale byly bardzo male obroty i zredukowalem a simson 4-biegowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Witaj na forum. Niech Ci służy :) Między wszystkimi biegami jest luz. Wrzuć bieg zdecydowanie i troche mocniej. Co do licznika to pewnie linka, ale najpierw sprawdź czy jest urwana przy wejściu do silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blablabla Opublikowano 5 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 a czy bez odpalania silnika powinny wchodzic wszystkie biegi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Niekoniecznie, żeby skrzynia pracowała musi się obracać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blablabla Opublikowano 5 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 a co z tym drugim problemem? to normalne, ze tak stuka głucho? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 te łomotanie to moze byc juz urok simsonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Jak sie zatrzymujesz to redukuj na luz, i przy zmianie biegow naciskaj do konca sprzeglo i gaz popusc 8) Pozdr. Magik Cytuj Pozdrowienia z Kołobrzegu, europejskie miasto, ceny niemieckie pogoda angielska :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitu Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 ale chyba na luz wrzuca' date=' bo silnik warczy i musze z powrotem nacisnac do dolu aby zredukowac na dwojke [/quote'] Miałem podobny problem. Tylko że u mnie nie było "czwórki". Poprostu jakby tam był luz. Była to kwestia regulacji. Robił mi to kumpel, bo ja to się na skrzyni nie znam :D Mówił, że to wina jakieś automatu czy coś. Wyregulował i chodzi ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blablabla Opublikowano 6 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 ok wszystkie biegi wchodza ladnie, po prostu troche zle to robilem, dzieki :-) [ Dopisane: 06-11-2005, 17:09 ]teraz kolejny problem: po okolo 30-minutowej jezdzie strasznie slabnie moc. pod gorke ledwo wjezdzam na 1, musze wstawac i sie odpychac nogami, a na 2 strasznie niskie obroty i po jakims czasie gasnie silnik a drugi problem to taki, ze jak odpalam (tez po jezdzie) to nie wystarczy tylko kopnac. musze kopnac kilka razy i do tego troche przygazowac. no a jak puszcze gaz to obroty coraz nizsze, nizszse i silnik gasnie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 to masz zle wyregulkowane wolne obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p20 Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 po okolo 30-minutowej jezdzie strasznie slabnie moc. pod gorke ledwo wjezdzam na 1' date=' musze wstawac i sie odpychac nogami, a na 2 strasznie niskie obroty i po jakims czasie gasnie silnik[/quote'] Moze to byc problem z cewka wn (to ta cewka pod bakiem, jak masz enduro to masz ja glebiej, pod bakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cross_maX Opublikowano 6 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 Masz zle wyregulowany gaznik! :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blablabla Opublikowano 6 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2005 no to zaplon, cewka, obroty czy gaznik? :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.