Skocz do zawartości

jaki zestaw opon do sporta ??


Rekomendowane odpowiedzi

Przebrnalem prze caly top .. i kurde jednego nie moge zrozumiec jak na oponie (przedniej) mozna zrobic 5 tys km ???? o tyle nie wspomne, a po torze nie jezdze wogole. Mialem BT 56 - komplet (chyba jedyny w zyciu nowy ze sklepu) i przod wymienilem po okolo 4 tys km - bylo moze z 2-2,5 mm bierznika a po mojemu to juz malo zeby jezdzic, tyl zrobil sie kwadratowy po okolo 3 tys km i go po prostu spalilem ....-generalnie dobre kapcie ale w moim moto tyl totalnie nie kleil, jazda jak na enduro slizgiem caly czas:) Mialem D208 - kupilem mialy po jakies 4 mm bierznika, 2-letnie - 3 tys km przod i do wymiany, tyl padl po 1,5 tys. Bawilem sie tez na BT 014 - jedne z najlepszych gum jakie mialem - uklon przede wszystkim na deszczu -jezdzilo sie super. Obecnie udalo mi sie kupic od znajomych kilka kompletow D 208 GP, po trningach, boki okolo 2,5 mm, srodki 4,5 - i zglupialem !! wreszcie po raz pierwszy moge odkrecic jak chce i rozgrzana guma nie pszcza z tylu, na kolo moge stawiac pochylony na wyjsciu z ronda :biggrin: !!, klei jak wsciekla, przod - tak samo - zero zastrzezen, nawet taki ciezki klamot jak moj zacza na przednie wstawac. zrobilem 1200 km - i z 4,5 mm na srodku zrobilo sie 3 ... Nie wiem dlaczego tak mi znikaja te iopony w porownaniu do Was - stawiam na mase motocykla i styla jazdy (mniemam po zucyciu klockow i lancuchow). Dodam ze mam troche dlubniete w moto (pojemnosc, walki, gazniki+airbox) i moto ma przeogromny moment w stosunku do oryginalnej GSXR 1100, stad pewnie brak klejenia z tylu na wiekszosci opnon ...

Suma sumarum po mojemu to tylko opony w wersjach typowo Torowych - zabawa murowana i bezstresowa :biggrin:

Pozdrawiam

Jancio

Edytowane przez janciownik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...też twierdze, że torowe gumy to całkiem inna bajka :biggrin:

 

ostatnio zajeździłem Mezeler Mez-slick SP1 :biggrin: , kupiłem w wersji nacinanej tak żeby p[olicja sie nie czepiała , opona była po kilku kółkach na torze po jakimś teście...

 

nie do porównania z czym kolwiek, przy dośc dynamicznej jeździe opona ta zachowywała się jak by była ze smoły.. wtedy dopiero zrozumiałem znaczenie słowa "klei się" , na zakrętach nie było bata żeby zerwac przyczepność nawet jeśli było mokro a opona była wmiare rozgrzana to trzymało jak cholera.. szok

natomiast w nocy, przy niższej temp. i jeździe mało dynamicznej nie osiągała temperatury i czasem można było delikatnie ujechać ostro odkręcając na śliskim asfalcie...

 

niestety była bardzo nie trwała na różne przecięcia od kamieni szkieł i musiałem ją spalić... po spaleniu widac na niej było kawałki stopionej smoły , można było to paskami odrywać i puki było ciepłe miało konsystencje lepiku po jakiś 5 min zastygało na twardszą gumę...

 

obecnie z tyłu zapodałem pilota roada - :biggrin: :biggrin: tak samo h* jak pilot sport identyko :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...