Bari Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Moj problem polega na tym ze ostatnio zmienialem pas bo stary wydawal byc sie strasznie luzny (przebieg prawie 12000 , po 10000 powinienem byl wymienic) i dalej mam wrazenie ze jest luzny . Oby tylko to bylo , ale jeszcze slychac jakis strasznie glosny swist na wysokich obrotach silnika :) Nie mam pojecia co to moze byc , wiec prosze was o rade .Pozdro.! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 4 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Nie ma co kombinować do czasu gdy sie paska nie wymieni na nowy. Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bari Opublikowano 4 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2005 Przeciez napisalem ze wymienilem pasek bo stary byl juz rozciagniety :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 moj kolega tez ma podobny problem... a piaggio sfera 50 od 40kahaema dzieki paskowi wyje jak romet bez tlumika...:) ale on sie upiera ze pasek nowy- nie wiem jak do tego doszedl, bo przy tym skuterze nic nie bylo robione... nie znam sie raczej na konstrukcjach skterow, ale nie masz tam zadnego napinacza paska? cos takiego musi byc, bo przeciez nigdy nie zrobia idealnego paska... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dabu Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 jak pasek jest lużny to napewno ślizgając się wydaje taki dżwięk , nie masz tam jakiegoś naciągacza ?? przyjrzyj się dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 5 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Przeciez napisalem ze wymienilem pasek bo stary byl juz rozciagniety :)Sorki, źle sobie przeczytałem :oops: W skuterze z tego co wiem sa rolki. Może one, a raczej ich zużycie są powodem :?: Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bari Opublikowano 5 Listopada 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2005 Hehe spoko nic sie nie stalo :D Jestesmy tylko (a moze az) ludzmi , a do rolek to sa jeszcze swierze , w polowie wakacji zmienialem a co do naciagacza to nie zauwazylem takowego :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyskotekowiec Opublikowano 8 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2005 ale nie masz tam zadnego napinacza paska? cos takiego musi byc, bo przeciez nigdy nie zrobia idealnego paska... Jak się nie wie to po co się wypowiadać, oczywiście nie ma tam żadnnego napinacza. Możliwe, że wytarły się te koła storzkowe po, których chodzi pasek, przejedź palcem po ich powierzchni i zobacz czy nie ma żadnych uskoków. Zobacz też czy sprężyna sprzęgła nie siadła, tylne koła paska, powinny się zaciskać do dego stopnia, że trudno między nie wcisnąć pasek.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.