kubaz Opublikowano 25 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 czy warto robic szlif cylindra jakie sa zalety a jakie wady :? prosze o szybkie odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rad3k Opublikowano 25 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 Nasz fachowiec od szlifow cylindra powienien Ci pomoc. Gosciu czekamy na twojego posta hehe ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 25 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 hmm tu fachowiec! osobiscie jestem za szlifem ponieważ zwieksza on pojemność! jezeli zrobimy szlif kupimy odpowiedni tłok i pierścienie to przyros mocy lub siła np. jazdy pod góre jest gwarantowana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 25 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 hmm tu fachowiec! osobiscie jestem za szlifem ponieważ zwieksza on pojemność! jezeli zrobimy szlif kupimy odpowiedni tłok i pierścienie to przyros mocy lub siła np. jazdy pod góre jest gwarantowana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gościu o czym ty pierdo**isz za przeproszeniem jestes nawiedzony na pkt. przerobki motorynki nie gadaj chłopakowi ze zwieksza moc wiesz wogule po co sie stosuje szlif cylindra ???Ile Ci podniesie moc 20 KM??.Szlif sie robi wtedy gdy sa za duze luzy juz po duzym przebiegu silnika.Wady sa takie ze nie mozna w nieskonczonosc go szlifowac jest okreslona granica po ktorej nie mozesz juz robic szlifa tylko musisz kupic zestaw cylinder + tłok nominalny.Zalety sa takie ze nie kosztuje duzo szlif tyle ze licz sie z tym ze dodajesz koszty pierscieni i tłoka do danego rozmiaru szlifowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaz Opublikowano 25 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 no i o to chodzi :o czy moge z cylindra nominalnego zrobic od razu drugi szlif czy lepiej pierwszy :? czy przybedzie mi troche km/h jesli tak to ile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaz Opublikowano 25 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 dlatego robie ten szlif bo cylinder z tlokiem maja luzy miedzy soba czy wplywato na sprezanie? i je...any gasnie na 2i3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 25 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 Tak jesli sa luzy wplywa na sprezanie.Najlepiej jak bys mial takie uzadzenie do miezenia cisnienia w cylindrze wtedy kopiesz i widzisz jakie jest sprezanie.Nie pamietam jakie powinno byc sprezanie mozesz sprawdzic w ksiazce i wtedy sobie porownasz z wynikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubaz Opublikowano 25 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 takiego uzadzenia raczej ni skoluje ale jesli sprezanie jest za male to bedzie mi gasl na dwojcei3 dlatego nie gasnie mi na jedynce calkiem przyzwojcie chodzi ale gdy wlaczam 2 to momentalnie gasnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 25 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 uwierz mi ze wiem po co robi sie szlif! ale jak kubaz ma zjechane okładziny w cylidrze to mu gasnie na dwujce! a jak sobie zrobi szlif to i dokupi tłok i pierscienie to bedzie już wszystko grało i teoretycznie daje to troche mocy! a jak nie mocy to siły czyli lepszej kopresji! uwierz mi ja też sie na tym znam!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 25 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2003 szlif nigdy o 2!!!zawsze 1 w góre! sprawdzanie kompresji nie wymaga narządajeżeli jakiś kumpel ma taki sam silnik al esprawny to możesz porównać kompreche rekom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.