Michał Opublikowano 23 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2003 Eeech to qrwa jemioły. Im kto niżej stoi w hierechi społecznej tym bardziej daje się we znaki. Ciekawe, czy pokazał Ci te przepisy odnośnie kierunków, jeśli nie to na drugi raz każ mendzie je pokazać.Szkoda, że nie mieszkasz gdzieś w okolicach Siedlec, bo załatwiłbym Ci ten przegląd. Co do gaźników, pierwsza i zasadnicza sprawa, to o czym napisał brzytwa. Sprawdź w jakim stanie masz uszczelki miedzy gaźnikami a cylindrem(dolnozaworowe) lub głowicą (górnozaworowe). Prawie zawsze w ruskich sprzętach te mocowania są pokrzywione. Musisz wtedy splanować (ręcznie !!!!) na kamieniu szlifierskim lub na papierze ściernym powierzchnię i dopiero wtedy próbować ustawiać i regulowac sprzęta Ps.Przywiozłem sobie z Niemiec taki fajny twardy bakielit do rzeczonych uszczelek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huck Opublikowano 23 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2003 cze kiedys w łodzi to na stacji na Tuwima byli jescze do rzeczy no ale to było kupe lat temuodnosnie gazników to tylko spoko zedne gazniki nie sa latwiejsze trudniejsze do regulacji przy kazdych bedziesz miał ten sam problem ponownie 1.sparwadz CZY PRZEPSUSTNIC NIE ZAŁOŻYŁES ODWROTNIE :wink:)))2.sprawdz poziom paliwa 3.JESLI TO K-62 DO 65 TO sruby regulacji skłądu mieszanki wkrec do oporu i wykrec 1/2 obrotu4.luzne linki5.przepustnice ustaw tak zeby pomiedzy przepustnice a korpus gaznika wchodziło wiertło fi5,5 mm wyciagnac dzwignie ssania, przelac gazniki , dwa kopy dla zassania włacz zapłon minimalnie gaz i nie ma bata jak masz zdrowe świeice i ustawiony prawidlowo zapłlon musi zapalicpozdroohuckwww.motorz.motocykle.org Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.