Gość Visuz Opublikowano 13 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2005 W "Gience" 250 na której uczyłem sie wywijać ósemki to na budziku było 160. Jak bardzo różnią się od siebie mocą Gn250-ki z różnych lat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek250 Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 cześc, mój gienek rocznik 91 ma taki sam licznik, przebieg 29.000 km i z tego co wiem różnica pomiędzy poszczególnymi rocznikami to kształt baku, błotników i brak tarczy hamulcowej z przodu w starszych modelach. Jeśli chodzi o prędkośc to oba liczniki na 5-ce idą równo tj. przy 100 km/h obrotomierz pokazuje ok. 7 tys. obrotówpozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 czy wam też się wydaje że moto płynie a nie jedzie ?? dzisiaj się przejechałem na tym sprzęcie i jakoś dziwnie się jechało, jakoś tak za miękko Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek250 Opublikowano 14 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2005 mój motor ma sprężyny ustawione na maksymalną sztywność i jest dosyć twardy, ale wszystko zależy od tego co kto lubi a jeśli czujesz że płyniesz to oznaka wolności ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 23 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2014 Podłączę się pod temat, gdyż problem mam indentyczny. Wolny Gienek 250. - Ciśnienie sprężania książkowe- Gaźniki po czyszczeniu, lewego powietrza nie bierze.- Luzy zaworowe w normie- Zębatki standardowe Na 5 biegu około 6000 rpmNa 4 biegu około 7000 rpm Moc max jest przy 7800 rpm Sprawdzona także membrana oraz to czy przepustnica obrotowa otwiera się maksymalnie. Na 5 z lekkiej górki z wiatrem w plecy może dojdzie do 110. Dysza w gaźniku oraz poziom paliwa prawidłowy. Świeca wypalona na idealny kolorek po jezdzie na całym gazie :) Czy gienki były gdzieś kastrowane? Na wałkach może? Ps. Żeby było jasne: Pozycja typowo wyścigowa, sposób jazdy także :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.