zildian Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 Witam! jak wyzej.. Tak długo jak gaz rozkrece powiedzmy do połowy sprzet jedzie i "nabiera predkości" natomiast jak odkręce szpule do konca prawa strona zaczyna pierdziec ..... paliwo w przewodach jest. kranik wyczyszczony.. nie wiem czy za duzo czy za moalo powietrza odkręciłem na gaźniku ? gaźniki to jesli sie niemyle k62 lub 68 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 a zapłon masz dobrze ustawiony? inna sprawa, ze jeżeli kicha w gaźniki, to jest to oznaka ubogiej mieszanki. zatem możliwe, ze trza by podnieść iglice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zildian Opublikowano 9 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 hmm jeśli bez "żyłowania" chodzi normalnie to nadal moze to być kwestia zapłonu ? na początek postanowiłem dorzucić mu troche powietrza pozniej bede zamieniał przewody i świece ostatecznie zamienie gaźniki miejscami to chyba pozwoli niamierzyc problem ps mozliwe ze to bedzie miało małe znaczenie ale problem pojawia się przy bardziej szczelnym garze. jeśli dobrze pamietam to stopień ma około 6atmosfer. Drugi działający prawidłowo ma 4,5atmosfery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 dorzucić mu troche powietrzaskoro kicha w gaźniki, to ja bym troszkę wzbogacił tę mieszankę, dał wiecej paliwa a nie powietrza. a zapłon? wczoraj sobie trochę opóźniłem w uralu i efekt był taki, ze przy przyspieszaniu i wyższych obrotach gubił zapłony, wiec tak sobie pomyślałem ze może masz właśnie trochę źle ustawiony zapłon. ale czekaj, teraz zerknąłem w twój profil - w dolniakach jest możliwość przestawiania kątu zapłonu dźwigienką na kierownicy, nie? wiec w sumie sprawa zapłonu może być skorygowana podczas jazdy. zatem jak dla mnie, to za uboga mieszanka. a silnik ci sie nie przegrzewa? (bo jest to oznaką zbyt ubogiej miesznaki). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrew Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 ps mozliwe ze to bedzie miało małe znaczenie ale problem pojawia się przy bardziej szczelnym garze. jeśli dobrze pamietam to stopień ma około 6atmosfer. Drugi działający prawidłowo ma 4' date='5atmosfery[/quote'] max różnica spręzania między garami to 10%.jak bedzie więcej to zapomnij o wyregulowaniu i zrównoważeniu pracy silnika. i wzbogać tę cholerną mieszankę .zakręć kranik i jedż dalej a to co usłyszysz to bedzie taki sam objaw jak opisujesz.możesz miec nierówne poziomy pływaków , lub nierówno ustawione iglice.albo masz dwie rózne dysze w gazniach.albo go tak wyregulowałeś.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.