Skocz do zawartości

rusek na wyzszych obrotach pierdzi i kicha


zildian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

jak wyzej..

Tak długo jak gaz rozkrece powiedzmy do połowy sprzet jedzie i "nabiera predkości" natomiast jak odkręce szpule do konca prawa strona zaczyna pierdziec .....

 

paliwo w przewodach jest. kranik wyczyszczony.. nie wiem czy za duzo czy za moalo powietrza odkręciłem na gaźniku ?

 

gaźniki to jesli sie niemyle k62 lub 68

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm jeśli bez "żyłowania" chodzi normalnie to nadal moze to być kwestia zapłonu ?

 

na początek postanowiłem dorzucić mu troche powietrza

 

pozniej bede zamieniał przewody i świece

 

ostatecznie zamienie gaźniki miejscami

 

to chyba pozwoli niamierzyc problem

 

ps mozliwe ze to bedzie miało małe znaczenie ale problem pojawia się przy bardziej szczelnym garze. jeśli dobrze pamietam to stopień ma około 6atmosfer. Drugi działający prawidłowo ma 4,5atmosfery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dorzucić mu troche powietrza

skoro kicha w gaźniki, to ja bym troszkę wzbogacił tę mieszankę, dał wiecej paliwa a nie powietrza. a zapłon? wczoraj sobie trochę opóźniłem w uralu i efekt był taki, ze przy przyspieszaniu i wyższych obrotach gubił zapłony, wiec tak sobie pomyślałem ze może masz właśnie trochę źle ustawiony zapłon. ale czekaj, teraz zerknąłem w twój profil - w dolniakach jest możliwość przestawiania kątu zapłonu dźwigienką na kierownicy, nie? wiec w sumie sprawa zapłonu może być skorygowana podczas jazdy. zatem jak dla mnie, to za uboga mieszanka. a silnik ci sie nie przegrzewa? (bo jest to oznaką zbyt ubogiej miesznaki).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ps mozliwe ze to bedzie miało małe znaczenie ale problem pojawia się przy bardziej szczelnym garze. jeśli dobrze pamietam to stopień ma około 6atmosfer. Drugi działający prawidłowo ma 4' date='5atmosfery[/quote']

 

max różnica spręzania między garami to 10%.

jak bedzie więcej to zapomnij o wyregulowaniu i zrównoważeniu pracy silnika.

 

i wzbogać tę cholerną mieszankę .

zakręć kranik i jedż dalej a to co usłyszysz to bedzie taki sam objaw jak opisujesz.

możesz miec nierówne poziomy pływaków , lub nierówno ustawione iglice.

albo masz dwie rózne dysze w gazniach.

albo go tak wyregulowałeś.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...