Skocz do zawartości

Docieranie Jawki


Neos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niemożna tego jednoznacznie stwierdzić że po tylu i tylu km bedziesz miał Jawke dotartą,poprostu jeździj spokojnie,bez pasażera,unika piachu i górek,żadnych zrywów i stawiania na gume,nieciśnij jej na maxa,biegi delikatnie, z wyczuciem,nie jeździj w dalekie trasy,nie trzymaj stałych obrotów,zwiększaj je stopniowo, pojeździj tak miesiąc-dwa a będziesz miał 100% pewnośc że jest dobrze dotarta,pod warunkiem że będziesz przestrzegał moich wskazówek

 

Pozdrawiam

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

8) Ja docierałem już 3 cylindry i musze powiedzieć (napisać) że to całkiem przyjemne! Na początek rozrabiam benzynę 3 litry na setkę oleju, 9 litrów. Wlewam, odpalam stawiam wiatraczek żeby było chłodzenie, (gaszę motorower co 30 minut na 10min żeby ostygł)po spaleniu całego zbiornika, zalewam drug 4 litry na setke oleju. I jezdźe! Spokojnie na 2 biegu. PO TYM MOTOR CHODZI JAK BRZYTWA Trzeci zbiornik zalewam normalną bęzyną 5 litrów na setkę oleju. Tera można dawać po garach!! (garze)

 

Używam MIKSOLA ale inne LEPSZE oleje też są dobre. Polecam je. Tylko trzeba mieć KASĘ!! Litr miksola kosztuje 9 zł u mnie, a litr syntetycznego oleju do 2 suwów 25 zł!!!!

 

Złe docieranie kończy się słabą mocą. Motoru NIE MOŻNA PRZEGRZAĆ PODCZAS DOCIERANIA!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

siemka jestem nowy na forum mam na imię adrian,mam jawke 50 z cylindrem 60cm na dotarciu i nie wiem czemu ale cylinder mi sie bardzo szybko grzeje po przejechaniu jakieś 100metrów jest bardzo gorący...niech ktoś mi powie czemu z góry dzięki.....

 

niech ktoś mi powie czemu jak odpale jawke to z cylindra słychać jakieś dziwne stuki nie wiem co to moze być,moze dlatego ze jest na dotarciu z góry dzieki.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy ja miałem jawke to miałem podobnie z tym stukaniem... było to strasznie denerwujące. :banghead: Stukanie może być spowodowane przez sworzeń. Jest on wyrobiony od poprzedniego tłoka i obecny tłok (60ccm) jest luźno i stuka. Przy zwiększeniu pojemności na 60ccm silnik moze sie przegrzewac bo wał ma większe obciążenia. Proponuje założyć z powrotem 50ccm bo po pewnym czasie moze Ci sie wał rozsypać. :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...