Nitomen Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 witam uzywal ktos kiedys gdzies takich opon http://www.olekmotocykle.pl/index.php?poz=10&id=7881 opna firmy Trelleborg jak sprawuja sie w terenie i na szosie ?? jak z trwaloscia ?? wlasnie odebralem kolo od wulkanizatora po ostatni przebicu detki wracalem na kapciu 5 km okazuje sie ze opona ma uszkodzone druty jest krzywa nie za mocno narazie da sie tak latac ale chyba zamowie ta Trelleborg Army ale jeszcze pytanko do rozmiaru orginalny to 130/80-17 dodatkowo nie wiem co to za rozmiar wedlug manuala Wheel rim size 17 x 2.50 czy ta opona Trelleborg bedzie pasowala do mojego moto ?? bo podany rozmiar to 4.75-17 tak samo z przodem orginalny to 90/90/21 Wheel rim size 17x 2.50 a podany na stronie to 3.50-21 pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 kup sobie mitasa c-02, jak chcałem kupic trelleborga to sprzedawca mi odradził bo to szajs podobno Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 a jak sprawuje sie C-02 ??? nie za duze te kostki ?? ponoc ponad 20 mm kostki da sie tym latac po asfalcie ?? a Mitas C-09 ?? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blazej_mtx Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 a jak sprawuje sie C-02 Miałem to w... MTX'sie :( 120 szerokości :D w terenie super ( mimo dość ostrego zjechania kostek).. na asfalcie troche gożej... jak już zacząłem się tak ostro składać to tył uciekał.. dlatego zmieniłem na szosowo terenową :PMa kilka wad... miękka guma .. szybko sie ściera i obawiam sie, że przy dużej mocy może pourywać kostki... u mnie naderwało kosteczke przy wieździe na krawężnik.. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 ale te trelleborga to szwedzkie sa robia gumy do roznych maszyn w tym rolniczych i pojazdow wojskowych wiec chyba to nie taka zla firma zdaje sie ze ja przetestuje :( a co z rozmiarem bo 4,75 cal = 120,65 milimetr [mm] czyli jeden sie zgadza a 80 to wysokosc z tego co wiem a jak to sie ma do tej oponki bedzie pasowala ?? przypominam ze orginal 130/80 - 17 Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 to po ukośniku np 120/80 = wysokośc= 80% szerokości ,, o poza tym szerokoś nie zawsze jest taka sama, p c-02 ma niby 120 a jest szerszy od michelinka 140, i jescze jedno " to co do wszystkiego nadaje się do niczego" [ Dopisane: 04-10-2005, 21:21 ]a zapomniałem dodac jak się sprawuje, no więc: teraz czuc że moto przyspiesza nawet w kopnym piachu(testowane w żwirowni, każdy podjazd był mój), teraz bez problemu idzie na koło przy ponad 110 , trzymanie boczne też jest wystarczające, przejechałem ok 400km i starła się mnij wincyj 2mm (zostało jeszcze 19) , na afalcie się ślizga jak każda kocha Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 4 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 Trelleborg to jest to samo co Mitas(jeden pies-czeska guma :lol: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2005 no wlasnie zastanawiajace cena i ze zawsze z mitasami wystepuje :( nie szukam full kostki bo dojezdzam do roboty na moto ok 12 km dziennie i za szybko by poszla a te military sa takie jakies dziwne zobaczymy co to za wynalazek :D i czy zjedzie sie tak szybko jak zwyczajna kostka na wykresie pokazane jest ze ma 50% skutecznosci w terenie jedynie kamien i twardy teren ma na 100% a moze uzywke kostke ktos ma ?? [ Dopisane: 05-10-2005, 17:27 ]jako ze opony Trelleborg nie bylo pojechalem poszuykac w sklepie zwyklej kostki znalazlem 17 jakas chinska ponoc lepciejsze to od mitasa dalem 220 zl jedyna jej wada ze troszke waska to jest 4.60 a wiec gdzies 110 - 120 w mm twarda kostka na asfalcie lub polbruku slizga sie jak odkrece ostro manete na 1 w terenie ok miejsacami jakos dziwnie wynosilo tyl z zakretu ale moze to skutek wysokiej kostki ok 20 mm albo ze za waska :/ Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.