Skocz do zawartości

Intruder M800


slawek w321
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W Świecie Motocykli 8/2005 było porównanie M800 z Triumph'em America.

Swoją drogą motocykl bardzo ładny i konkurencyjny cenowo.

 

Sam jestem rozdarty pomiędzy jakimś cruiserem a czymś praktycznym na "codzień i do miasta" do przeciskania się w korku.

M 800 to byłby mój typ :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Odkopuję temat.

Może pojawili się na forum szczęśliwi lub nie :icon_rolleyes: posiadacze Intrudera M 800.

Chcę w tym sezonie sprzedać mojego GSa i przesiąść się na coś innego.

W kręgu zainteresowań mam właśnie Intruder M 800, C 800 i chcę jeszcze jeśli będzie okazja sprawdzić nowego VN 900.

Poproszę o wszelkie możliwe uwagi i informacje na temat tych motocykli.

Wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to gitara, że ktoś tym jeździ. Facet w salonie mówił, że ida jak ciepłe bułki a tym czasem widziałem w 3mieście może 1 sztukę.

W każdym razie interesuje mnie wszystko.

Jak z awaryjnością?

Czy jest wygodny przy jeździe solo (pewnie tak) i przy 2 osobach na pokładzie.

Wrażenia z jazdy - jednym slowem wszystko.

Mam zamiar zakupić jakiegoś "ogóra" i rozważam wlaśnie M-800, C-800 lub nowy VN900.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

jak już wspomniałem jeżdzę M800 od połowy ub roku, ok 4600 km głównie po Warszawie (dużo korków) plus wycieczka na Mazury. Prędkości stosowane: do 120 km/h, do tej prędkości można spokojnie jechać bez szyby. Ciężko porównywać ten sprzęt do VN, szedołki czy stara, do nich pasuje bardziej C800. M800 różni sie po 1 wygladem: praktycznie zero chromów poza lampą i tłumikami no i najważniejsze, pozycja kierującego, nazwałbym ją lekko sportową. Siedzi sie bardziej pochylonym do przodu w porównaniu z klasycznym cruserem(wygodę oceniam na 90% w porównaniu do pozycji klasycznej ). Siodło kierowcy jest OK duzę i wygodne. Kilku pasażerów jeżdzcych na krótkie trasy chwaliło sobie jazdę z tyłu (mam oparcie). Silnik jak to silnik V2 dobrze brzmi moc nie za wielka a le kop wystarczajacy, praktycznie od 40km/h można jechac na 5 biegu. Sprzęgło chodzi nie za delikatnie ale pewnie i stanowczo "po męsku". W mieście spalanie jest ok 5,5l/100km. Niestety nie omineła M800 choroba wieku dzieciecego , dzis dostałem wezwanie od suzuki do bezpłatnego przegladu (pismo jest do wszystkich posiadaczy tego typu sprzętu). Zle jest zaplanowane ułożenie wiązek elektrycznych i gazu i sprzęgła i mogą sie przecierać. Niestety miałem wątpliwą przyjemnośc być pierwszym , u którego to stwierdzono w ub roku. Nagle zaczą palić sie główny bezpiecznik. Motor stał w serwisie 12 dni ( nie mogę powiedziec dostałem GS500 w zastępstwie). przyjeżdzali ponoć mądrzy ludzie z centrali no i okazało sieże to nie był dobry pomysł. Tak więc jakbyście chcieli nabywać M800 pytajcxie sie , czy już zmodyfikowali to ułożenie wiązek. Jak będą jeszcze jakieś pytania to piszcie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czesc Pepe570. Tez rozwazam zakup tego motocykla. Wynegocjowales jakas lepsza cene niz cennik? W ktorym salonie kupilses? Kupowales do niego jakies akcesoria? Robiles cos z wydechami?

Hej, kupowałem w ub roku w Polandposition w Piasecznie. Nic nie udało mi sie wyynegocjować, miły pan stwierdził, że to ostatnia sztuka i jak nie chce to nie :D Chyba to była prawda bo potem był tam tylko niebieski. mam do niego gmole i oparcie z kuźni motocyklowej oraz stalaże pod sakwy z Motoroni . no i sakwy z Kawasaki na Prymasa (koło route 66)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja kupowalem 2x M800 takze w POLand Position w Piasecznie, w marcu/kwietniu i dostalem pakiet ubezpieczenia gratis (tak jakos troszke ponad 2k w gratisie w sumie wyszlo na jedna maszyne). Dokupilem alarm (500 + 250 za montaz) stelaz na sakwy click fix (250 + 300 + 25 za montaz) i maly bagaznik na tylne nadkole (300 + 15 za montaz) - dodatki byly zamawiane z Motoroni.

 

Z tego co wiem to problem z intruzami pojawia sie juz w centrali niemieckiej, ktora laskawie "odpala" zamowiona wczesniej liczbe motocykli na rynek polski. Nie ma szans aby ktos dorwal teraz czarne sztuki w POLand Position (srebrne lub niebieskie jeszcze tak) ale w Suzuki Jaslowski jakis miesiac temu widzialem 2 sztuki czarne stojace w salonie (bez zadnej informacji o tym, ze juz sa sprzedane).

 

Ja za duzo wypowiedziec sie nie moge o samym uzytkowaniu, poniewaz przejezdzilem dopiero 550km na dotarciu, wiec sama spokojna (dostojna:) ) jazda... zreszta to same poczatki mojej przygody motocyklowej, wiec za duzo o samym prowadzeniu moto itp nie wiem jeszcze (czy biegi chodza dobrze czy zle, czy glosno czy cicho, itp)... ale musze przyznac, ze nadzyczaj przyjemnie i latwo sie prowadzi (sam nie wiem, czy to zaleta tego motocykla, czy zasluga Tomka Kulika, jako szkoleniowca:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma szans aby ktos dorwal teraz czarne sztuki w POLand Position (srebrne lub niebieskie jeszcze tak)

 

Mała modyfikacja - w Polandzie 'na sklepie' stoi jeden czarny M800 (i jeden srebrny) - własnie z nich zsiadłem. Tego czego nie ma to C800....

 

Ciekawiło mnie porównanie M800 z motocyklami konkurencji jeżeli chodzi o moc silnika i moment obrotowy - prosze porównanie modeli nowych 2006 (wg. danych fabrycznych):

 

SUZUKI M800 i C800: moc maks 53 KM przy 6 tys obrotow; moment 69 Nm przy 4 tys.

HONDA Shadow 750: 44 KM przy 5,5 tys,; 64,2 Nm przy 3 tys.

KAWASAKI VN900: 50 KM przy 5,7 tys; 78 Nm przy 3,7 tys

KAWASAKI VN800: 55 KM przy przy 7 tys.; 64 Nm przy 3,3 tys

 

Miałem przyjemność testowo przejechac się już każdym z tych modeli i spostrzeżenia potwierdzają właściwie dane fabryczne. Moc silnika Suzi deklasuje rywali. VN800 zaskakuje mocą ale jest ona odczuwalna na wyższym poziomie obrotów, a to przecież nie sport. Zanim wespnie się tam to Suzi jest daleko już, a silnik ciągnie pięknie.... VN900 chętniej się wspina ale 'oddechu' w postaci ciągu mu nieco brakuje (na co nie bez wpływu jest masa wyższa o ok. 10 kilo masy 'suchej'.

Edytowane przez mario_BS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jeszcze mala modyfikacja

srebrny juz nie stoi, to znaczy stoi, ale u mnie w garazu...

 

 

hehe - w sloncu prezentuje sie Wy.....wiscie!!! :banghead: Gratuluje, ale... czemu w garazu, a nie pod ??:banghead:

 

co do hamulcow - tylny to spowalniacz:) przedni nie przewala przez kiere, ale hmm... nie musisz tez sie zatrzymywac ze 160 w miescie...bo nie do tego bajk:) moim zdaniem sprawdza sie wszystko (ale ja jestem zakochany:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...