Skocz do zawartości

emilio

H-D
  • Postów

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O emilio

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia emilio

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Czesc Pepe570. Tez rozwazam zakup tego motocykla. Wynegocjowales jakas lepsza cene niz cennik? W ktorym salonie kupilses? Kupowales do niego jakies akcesoria? Robiles cos z wydechami?
  2. no wlasnie M50 aka M800... Motorcycle Cruiser caly w zachwytach byl jak o nim pisal nie dawno...
  3. A czy ktos z szanownych forumowiczow mial doswiadczenia z modelem M800?
  4. [ Czy ja wiem?? Pytałeś o takie motocykle jak Drag Star 1100 i Sabre 1100 / ewentualnie Aero - każdy z nich jest większy i cięższy od Intruza. Fakt że Intruz ma wiekszą pojemność i kopa ale nie powiedziałbym ze jest trudniejszy do opanowania niż te wymienione przeze mnie.] No cóż, więc wykazałem się ignorancją myśląc, że VS 1400 będzie cięższy niż 1100ki. Mówiąc szczerze w ogóle nie przyglądałem się temu modelowi - preferuje cruisery nad chopperami.
  5. niegłupi pomysł...:) Prześlij mi trochę info o Twojej maszynie, pls. Szkoda tylko, że kawał drogi do Wrocka z wawy... :D
  6. PIEKNA!!! :D ta bordo tez niczego sobie (to VTX?) super bez tylnego siodla wygladaja...
  7. P.S. Może kupisz mojego VSa (też się za bardzo nie droże :D ). Dzieki, ale 1400 to byloby przegiecie jak na moje skromne doswiadczenie :oops:
  8. Rozumiem ze roznica pomiedzy Aero i Sabre jest taka ze ten pierwszy ma single-pin crankshaft a ten drugi twin-pin crankshaft . Twin-pin zmniejsza wibracje co zmniejsza tez "atrakcyjnosc" brzmienia. Dzieki za ten link :D . Aero brzmi fajniej dla mnie.
  9. Panowie, Oto kolejny wybor przed ktorym stoje (wariant tanszy i lzejszy w stosunku do 1100). Wiem, ze Volusia to wysoko oceniany motor, choc slyszalem, ze dosyc awaryjny. Natomiast kawa 800 jest aktualnie u dealera w bardzo atrakcyjnej cenie (mocno uzywanego 1100), zdaje sie, ze jest dosyc bezawaryjna, a dealer proponuje zalozenie automatycznego smarowania lancucha (czy ktos z Was ma takie rozwiazanie, czy to dziala OK?). Wszelkie uwagi mile widziane emilio
  10. Dzieki. To ciekawe, ze motorcyclecruiser ocenial siedzenie draga na bardzo komfortowe... :roll: O tylne sie nie martwie (planuje je wogole zdjac), ale kanapa kierowcy mnie martwi.... Sabre ma zdaje sie jeszcze gorsze...
  11. Wielkie dzieki, Najlepsze co znalazlem w necie to ten artykul http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/Y2k1100s/. Biorac pod uwage iz oczekuje komfortu w dlugich trasach to szala przechyla sie w strone yamahy (lub aero nad ktorym sie tez zastanwiam) choc stylistyka sabre bardziej mi sie podoba. Czy stockowy sabre naprawde brzmi tak nieciekawie? Rozumiem, ze wynika to z konstrukcji silnika i wymiana tlumika moze nie pomoc...
  12. Bede zobowiazany za opinie tych ktorzy mieli doswiadczenia z obiema maszynami.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...