Kilvov Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 było 10 i 50 jest 10 i 53 Moim zdaniem to predkośc powinna byc mniejsza po zmanie tylnej zębatki na wiekszą też mi się tak cos wydaje :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorbiker Opublikowano 24 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 tm85---> jest jak mówisz, tylko ze wkręca się na obroty na luzie dobrze, wchodzi na max obroty ale jest zbyt słaby :twisted: motorek jest tak zrobiony że prędkość mógłby rozwinać większą, ponad 100 kmh ale przy obecnych przełożeniach brakuje mu mocy i dlatego myśle że to jest problem przełożeń. chciałbym zmniejszyć prędkość a zwiększyć moc to ta zmniejszona predkość bedzie i tak wystarczająco duża a przez to zyskam na mocy!! może ktoś wie albo ma adres przedstawiciala Gilery na Polske?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 w tej gilerze to zębatki nie są takie same jak w derbiku ? bo qmpel jak miał derbika to dostał do niego zębatke ponad 70 zębów na tył Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 było 10 i 50 jest 10 i 53 Moim zdaniem to predkośc powinna byc mniejsza po zmanie tylnej zębatki na wiekszą też mi się tak cos wydaje :roll:tu sie nie ma co wydawac, im wieksza zebatka z tylu tym mniejsza predkosc, ale jest mocniejszy. no chyba ze ta 53 jest w silniku :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 tu sie nie ma co wydawac, im wieksza zebatka z tylu tym mniejsza predkosc, ale jest mocniejszy. no chyba ze ta 53 jest w silniku Mylisz sie chłopie. Zębatka muis byc dobrana z odpowiednim kompromisem. Najlepiej jeśli na ostanim biegu z maksymalnym gazem przekroczymy obroty maksymalnej mocy i momentu. To jest idealne przełożenie.Kolega ma za młą zębatkę z tyłu przez co nie może wkręcic silnika na wyższe obroty na ostatnim biegu. To jest 2t małej pojemności więc bez wkrecenia na min. 7000 1/min motocykl poprostu nie ma siły. Wyobrźcie sobie co by bylo gdyby na tył założył 40'stkę. Motocykl na 3 miały problemy z osiągnieęciem swoich obrotów "użytkowych". Bardzo dobrym przykładem są tu derbiki których kołą maja średnicę ogromną.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.