Skocz do zawartości

eletkryka, czyli akumulator, świeca i kto wie co jeszcze


billy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysztof

Marian.

Więcej szczgółów. Postaraj się opisać jaki to ma związek z właczeniem np. świateł, obrotami silnika, prędkością. Im ich będzie więcej tym łatwiej dojść co się moze dziać.

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, a więc tak.

 

Podczas jazdy jak puszczę gas , to moto skacze , ,bez swiatel mniej troche. Jak wyluzuje to jest dobrze wtedy, mechanik cos mowil ze to jest spowodowane tym ze przepustnica w gazniku ma luz, i halasuje. Na luzie juz nie gasnie.

No i przez to też wolniej obroty schodzą. -

--- CZY TO RZECZYWISCIE WINA LUZU PRZEPUSTNICY CZY JEDNAK COŚ Z ELEKTRYKĄ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

dobra, kolejny objaw, jak przyspieszam bez swiateł i je włączam to na chwile sie dusi silnik

(gdzieś na 0,2 sekundy )

pozatym , czym silnik cieplejszy tym gorzej, no i na światłach jest dużo gorzej, a jak jeszcze włącze tylny hamulec ( i przy okazji światło stopu ) to ciężko w ogóle utrzymać obroty.

 

co to może być ?

chyba do elektryka podjade jednak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Czesia!!

 

Mialem podobnie w Etz 251e, wszystko bylo ok. tyle ze jak sie dalo swiatla, a jeszcze jakis "migacz" i "stop", to obroty spadaly i czesto mi gasla np. na skrzyrzowaniu. Wszystko sprawdzilem i nic nie znalazlem... dopiero znajomy mechanik popatrzal na akumlator no i bingo. Nie mial tzw. przejścia(a byl niecale 2 lata) i zrzeral(tak mi sie wydaje) prąd... :) Zmienilem akumlator i jest ok. Ja nie jestem jakis tam master w Mz ale zwróć na to uwage!

Pozdrawiam Mz-ciarzy !!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Nie nie ...stary nie mialem tego na myśli. Ja sie nie znam na moto po prostu... a twoje rady są b.rzeczowe i cenne. Sam Korzystam. Bede sie musial nauczyć co nieco... bo mi ostatnio w sob. kolo zablokowalo. Jak bys coś mial o Tłok - cylinder to chetnie łykne.. bo tam na "wypadkach" juz czytalem.

 

Czesia!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, jak po remoncie silnika przez 3 godziny nie mogłem w nim ustawic wolnych obrotów - silnik albo "szalał" na wysokich obrotach albo gasł. Powodem okazał się... akumulator, a raczej słabo kontaktujący bezpiecznik "minusowy". Po oczyszczeniu styków silnik pracuje prawie jak 4-suw (stabilne wolne obroty - 1000 obr/min)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Czesia!!

 

Mialem podobnie w Etz 251e, wszystko bylo ok. tyle ze jak sie dalo swiatla, a jeszcze jakis "migacz" i "stop", to obroty spadaly i czesto mi gasla np. na skrzyrzowaniu. Wszystko sprawdzilem i nic nie znalazlem... dopiero znajomy mechanik popatrzal na akumlator no i bingo. Nie mial tzw. przejścia(a byl niecale 2 lata) i zrzeral(tak mi sie wydaje) prąd... :) Zmienilem akumlator i jest ok. Ja nie jestem jakis tam master w Mz ale zwróć na to uwage!  

               Pozdrawiam Mz-ciarzy  !!!!!

 

Witam

Jest ciągle źle. Nie da się utrzymać obrotów na światłach, jak zgasze światła to pieknie pyka na wolnych obrotach. Akumulator - wyczyściłem styki i co ? NIC .

O co chodzi z tym przejściem ?? bo wydaje mi się że to samo jest u mnie . Mam akumulator Yuasę, kupiłem w listopadzie, więc ma pól roku, czy trzeba zmieniać akumulator ??

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(stabilne  wolne obroty - 1000 obr/min)

 

Przy takich obrotach raczej nie mialbys ładowania.U mnie obroty wachają sie miedzy 1500-2000 obr/min.

 

Marian!A sprzęgło Ci przypadkiem nie ciągnie???tzn.czy jak trzymasz na sprzegle i wrzucasz bieg to nie idzie Ci sama do przodu?Sprawdz-to rowniez moze byc przyczyna.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, sprzęgło nie ciągnie, ale okazało się że wymiana świecy pomogła.

Teraz czy światła włączone są czy nie to takie same są obroty .

Ale dziwne to , bo ta świeca wymieniona, to w simsonie chodzi bez zarzutu.

 

Ale ciągle skacze (chciaż już minimalnie), i nie da rady wyregulować wolnych obrotów żeby puścić motur( bo w końcu jakoś zgaśnie - praca silnika jest nie równa.

 

narazie to tyle spostrzeżeń, ale jest coraz lepiej

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Czesia!!

 

Mialem podobnie w Etz 251e, wszystko bylo ok. tyle ze jak sie dalo swiatla, a jeszcze jakis "migacz" i "stop", to obroty spadaly i czesto mi gasla np. na skrzyrzowaniu. Wszystko sprawdzilem i nic nie znalazlem... dopiero znajomy mechanik popatrzal na akumlator no i bingo. Nie mial tzw. przejścia(a byl niecale 2 lata) i zrzeral(tak mi sie wydaje) prąd... Zmienilem akumlator i jest ok. Ja nie jestem jakis tam master w Mz ale zwróć na to uwage!

Pozdrawiam Mz-ciarzy

 

heh - temat sprzed ponad roku ale jakże aktualny - moj stary aku nie przyjmuje ladowania i jest pusty wiec brakuje pradu . pytanie do mz ciarzy

 

jaki aku kupic ?? jaka firma ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...