billy Opublikowano 18 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2003 witam problem jest taki ze jak zwalniam to brakuje prądu, moto skacze , i gasnie jak wcisne sprzeglo, na luzie jet OK. pomocy co to moze byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 19 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 Marian.Więcej szczgółów. Postaraj się opisać jaki to ma związek z właczeniem np. świateł, obrotami silnika, prędkością. Im ich będzie więcej tym łatwiej dojść co się moze dziać. Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 20 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2003 dobra, a więc tak. Podczas jazdy jak puszczę gas , to moto skacze , ,bez swiatel mniej troche. Jak wyluzuje to jest dobrze wtedy, mechanik cos mowil ze to jest spowodowane tym ze przepustnica w gazniku ma luz, i halasuje. Na luzie juz nie gasnie. No i przez to też wolniej obroty schodzą. - --- CZY TO RZECZYWISCIE WINA LUZU PRZEPUSTNICY CZY JEDNAK COŚ Z ELEKTRYKĄ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 1 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2003 dobra, kolejny objaw, jak przyspieszam bez swiateł i je włączam to na chwile sie dusi silnik(gdzieś na 0,2 sekundy )pozatym , czym silnik cieplejszy tym gorzej, no i na światłach jest dużo gorzej, a jak jeszcze włącze tylny hamulec ( i przy okazji światło stopu ) to ciężko w ogóle utrzymać obroty. co to może być ?chyba do elektryka podjade jednak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 2 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2003 Cześć.Ja bym stawiał na kondensator i świca/fajka.Masz kilka słów w temacie "MZ porady......" poczytaj i sprawdź zapłon i iskre.Reszta to pryszcz.Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 2 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2003 czejsc kolega sprawdzał ustawienie zapłonu i iskre i jest bardzo dobrze.ogólnie moto odpala idealnie rzekłbym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Czesia!! Mialem podobnie w Etz 251e, wszystko bylo ok. tyle ze jak sie dalo swiatla, a jeszcze jakis "migacz" i "stop", to obroty spadaly i czesto mi gasla np. na skrzyrzowaniu. Wszystko sprawdzilem i nic nie znalazlem... dopiero znajomy mechanik popatrzal na akumlator no i bingo. Nie mial tzw. przejścia(a byl niecale 2 lata) i zrzeral(tak mi sie wydaje) prąd... :) Zmienilem akumlator i jest ok. Ja nie jestem jakis tam master w Mz ale zwróć na to uwage! Pozdrawiam Mz-ciarzy !!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Witam.To Twoje Yuri "Nie jestem jakiś tam majster" to przysrywa do mojej osoby?Ciekawe........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Nie nie ...stary nie mialem tego na myśli. Ja sie nie znam na moto po prostu... a twoje rady są b.rzeczowe i cenne. Sam Korzystam. Bede sie musial nauczyć co nieco... bo mi ostatnio w sob. kolo zablokowalo. Jak bys coś mial o Tłok - cylinder to chetnie łykne.. bo tam na "wypadkach" juz czytalem. Czesia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2003 witam dzisiaj ( tzn wczoraj ) sprawdziłem plus i minus w akumulatorze - były zasyfione... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoPe Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2003 Pamiętam, jak po remoncie silnika przez 3 godziny nie mogłem w nim ustawic wolnych obrotów - silnik albo "szalał" na wysokich obrotach albo gasł. Powodem okazał się... akumulator, a raczej słabo kontaktujący bezpiecznik "minusowy". Po oczyszczeniu styków silnik pracuje prawie jak 4-suw (stabilne wolne obroty - 1000 obr/min) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 14 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2003 Czesia!! Mialem podobnie w Etz 251e, wszystko bylo ok. tyle ze jak sie dalo swiatla, a jeszcze jakis "migacz" i "stop", to obroty spadaly i czesto mi gasla np. na skrzyrzowaniu. Wszystko sprawdzilem i nic nie znalazlem... dopiero znajomy mechanik popatrzal na akumlator no i bingo. Nie mial tzw. przejścia(a byl niecale 2 lata) i zrzeral(tak mi sie wydaje) prąd... :) Zmienilem akumlator i jest ok. Ja nie jestem jakis tam master w Mz ale zwróć na to uwage! Pozdrawiam Mz-ciarzy !!!!! WitamJest ciągle źle. Nie da się utrzymać obrotów na światłach, jak zgasze światła to pieknie pyka na wolnych obrotach. Akumulator - wyczyściłem styki i co ? NIC . O co chodzi z tym przejściem ?? bo wydaje mi się że to samo jest u mnie . Mam akumulator Yuasę, kupiłem w listopadzie, więc ma pól roku, czy trzeba zmieniać akumulator ?? pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borys Opublikowano 15 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2003 (stabilne wolne obroty - 1000 obr/min) Przy takich obrotach raczej nie mialbys ładowania.U mnie obroty wachają sie miedzy 1500-2000 obr/min. Marian!A sprzęgło Ci przypadkiem nie ciągnie???tzn.czy jak trzymasz na sprzegle i wrzucasz bieg to nie idzie Ci sama do przodu?Sprawdz-to rowniez moze byc przyczyna. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 nie, sprzęgło nie ciągnie, ale okazało się że wymiana świecy pomogła.Teraz czy światła włączone są czy nie to takie same są obroty .Ale dziwne to , bo ta świeca wymieniona, to w simsonie chodzi bez zarzutu. Ale ciągle skacze (chciaż już minimalnie), i nie da rady wyregulować wolnych obrotów żeby puścić motur( bo w końcu jakoś zgaśnie - praca silnika jest nie równa. narazie to tyle spostrzeżeń, ale jest coraz lepiej pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 6 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2004 Czesia!! Mialem podobnie w Etz 251e, wszystko bylo ok. tyle ze jak sie dalo swiatla, a jeszcze jakis "migacz" i "stop", to obroty spadaly i czesto mi gasla np. na skrzyrzowaniu. Wszystko sprawdzilem i nic nie znalazlem... dopiero znajomy mechanik popatrzal na akumlator no i bingo. Nie mial tzw. przejścia(a byl niecale 2 lata) i zrzeral(tak mi sie wydaje) prąd... Zmienilem akumlator i jest ok. Ja nie jestem jakis tam master w Mz ale zwróć na to uwage! Pozdrawiam Mz-ciarzy heh - temat sprzed ponad roku ale jakże aktualny - moj stary aku nie przyjmuje ladowania i jest pusty wiec brakuje pradu . pytanie do mz ciarzy jaki aku kupic ?? jaka firma ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.