bartek20 BSA A65 Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 WItam wszyskich!Mam spory dylemat. nazywa się kawasaki zephyr 550.podobami się ten motorek i mam na niego chrapke... aleno właśnie. podobno kawy z początku lat 90 mają popaprany system smarowania i się niemiłośiernie rypią...takie opinie słyszałem od znajomych. A co wy myslicie o tym i czy warto zię pakować w zephira 550 z powiedzmy 91-92... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Z tego co wiem to nie są to wcale takie złe motorki, jeśli nie przeszkadza Ci że silnik na wolnych obrotach chodzi jak młockarnia i przypilnujesz luzów zaworowych oraz nie będziesz specjalnie katował maszyny chłodzonej powietrzem to sądzę że mógłbyś być zadowolony z tego moto. Wygląd jest naprawdę mocną stroną tego modelu jak i reszty rodziny zephyrów począwszy od 400 na 1100 kończąc. Osobiście klasyczna linia tych motorków bardzo mi odpowiada i sam kiedyś na nie chorowałem. Zephyry dość dobrze trzymają cenę a to jest raczej oznaką zadowolenia posiadaczy inaczej jedenz drugim chciałby to pchnąć za pół darmo żeby się tylko pozbyć padaki. Mój sąsiad ma właśnie 550 i jak na razie bardzo sobie chwali. PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Ja słyszałem opinie, że stare kawy dość mocno ciągną olej w konsekwencji czego po większych przebiegach mogą nastąpić uszkodzenia głowic a dokładniej wypalenie gniazd zaworowych.Ja posiadam Kawasaki z 1988roku, jeżdżę raczej spokojnie i na 6 tyś km wciąga około 2 - 3 setek oleju. Według licznika prawie 50tyś km przebiegu.Wydaje mi się że nie jest to dużo, czytałem gdzieś że mój model „wykazuje się dość dużym apetytem na olej”Wiec co to znaczy dużo? Podobno stara Kawa VN 1500 potrafiła wciągnąć litr na 1000km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 VN 1.5 ma to w standardzie.... a nówki Bmki prosto z fabryki mają spalanie 2-3 setki na 1000 i jest to normalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 a nówki Bmki prosto z fabryki mają spalanie 2-3 setki na 1000 i jest to normalka Też o tym słyszałem :-D To jest jedyny powód dla którego nie kupuje BMW ;) :flesje: A tak serio to, to musi być trochę irytujące dolewać olej do nowego motocykla. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Skoro tak ma być i nawet spece z BMW to zaaprobowali tzn że nie jest to postrzegane jako wada a może to ma jakies wartości zbawcze :?: :? Pies ich drapał w każdym razie VN 1500 chodzi jak 2-suw tyle że olej lejesz do skrzyni a nie do wachy... [ Dopisane: Piątek Wrzesień 16, 2005 8:31 pm ]A tak w ogóle PROCu dawaj kiedys na czata bo dawno nie wymienialiśmy sie poglądami "" 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.