Skocz do zawartości

Kawa... ze śmietanką czy bez...:)


Rekomendowane odpowiedzi

WItam wszyskich!

Mam spory dylemat. nazywa się kawasaki zephyr 550.

podobami się ten motorek i mam na niego chrapke... ale

no właśnie. podobno kawy z początku lat 90 mają popaprany system smarowania i się niemiłośiernie rypią...

takie opinie słyszałem od znajomych. A co wy myslicie o tym i czy warto zię pakować w zephira 550 z powiedzmy 91-92...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to nie są to wcale takie złe motorki, jeśli nie przeszkadza Ci że silnik na wolnych obrotach chodzi jak młockarnia i przypilnujesz luzów zaworowych oraz nie będziesz specjalnie katował maszyny chłodzonej powietrzem to sądzę że mógłbyś być zadowolony z tego moto.

 

Wygląd jest naprawdę mocną stroną tego modelu jak i reszty rodziny zephyrów począwszy od 400 na 1100 kończąc. Osobiście klasyczna linia tych motorków bardzo mi odpowiada i sam kiedyś na nie chorowałem. Zephyry dość dobrze trzymają cenę a to jest raczej oznaką zadowolenia posiadaczy inaczej jedenz drugim chciałby to pchnąć za pół darmo żeby się tylko pozbyć padaki. Mój sąsiad ma właśnie 550 i jak na razie bardzo sobie chwali.

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem opinie, że stare kawy dość mocno ciągną olej w konsekwencji czego po większych przebiegach mogą nastąpić uszkodzenia głowic a dokładniej wypalenie gniazd zaworowych.

Ja posiadam Kawasaki z 1988roku, jeżdżę raczej spokojnie i na 6 tyś km wciąga około 2 - 3 setek oleju. Według licznika prawie 50tyś km przebiegu.

Wydaje mi się że nie jest to dużo, czytałem gdzieś że mój model „wykazuje się dość dużym apetytem na olej”

Wiec co to znaczy dużo? Podobno stara Kawa VN 1500 potrafiła wciągnąć litr na 1000km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nówki Bmki prosto z fabryki mają spalanie 2-3 setki na 1000 i jest to normalka

 

Też o tym słyszałem :-D

To jest jedyny powód dla którego nie kupuje BMW ;) :flesje:

A tak serio to, to musi być trochę irytujące dolewać olej do nowego motocykla. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak ma być i nawet spece z BMW to zaaprobowali tzn że nie jest to postrzegane jako wada a może to ma jakies wartości zbawcze :?: :? Pies ich drapał w każdym razie VN 1500 chodzi jak 2-suw tyle że olej lejesz do skrzyni a nie do wachy...

 

[ Dopisane: Piątek Wrzesień 16, 2005 8:31 pm ]

A tak w ogóle PROCu dawaj kiedys na czata bo dawno nie wymienialiśmy sie poglądami "" 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...