Skocz do zawartości

Ciekawostki YamaheDT50R


Motokid
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiele szukałem odpowiedzi na moje pytania w temetach o DT 80 ale nic nie znalazłem o 50.Więc tak, niedawno kupiłem sobie Yamahe dt50r z 99r motorek jak na tą pojemność rwie do pszodu i jest w nim dziwne zjawisko np.kiedy jade na niskim biegu i ostro przyspieszam i sie zdaje ze już trzeba zmienić bieg to on dopiero dostaje kopa i dziwi mnie to dlaczego dopiero taką moc ma sie na takiech wielkoch obortach.Martwie sie tym, że gdy śmigam po wybojach to tylnie koło ,,lata" ciągle odbira sie od nierówności i unosi sie lecz bardzo bobrze amotruzuje nie czuć dziury ale słychać jak obroty przes chwile szybko wzrastają.Czy tak powinonno być? Jeśli ktoś coś wie o tym motorku to prosił bym o info czy jest awaryjcy co komu sie podoba a, co nie.

 

pozdro i z góry dzięki za info...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dozownik oleju jest zrobiony przez fabryke jako coś do używania - jeżeli jesteś leniwy to dozownik jest spoko tylko tak jak piszesz - mozna zatrzec silnik. Jezeli chce ci sie robic mieszanke - to czemu nie :D

 

 

pzdr - kilu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Martwie sie tym' date=' że gdy śmigam po wybojach to tylnie koło ,,lata" ciągle odbira sie od nierówności i unosi sie lecz bardzo bobrze amotruzuje nie czuć dziury ale słychać jak obroty przes chwile szybko wzrastają[/quote']

Opusc powietrza z tylnej opony.

 

W 50cc ten nagly kop to normalne bo NIE maja zaworu wydechowego! Zawor wydechowy wyrownuje bardziej charakterystyke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak maj 50 że rwa na gorze! Jezdzilem na Yamasz Rd 50 i było tak:

2-5tys (jak motorynka)

5-8tys (fajnie idzie)

8-??? Blokada zaplonu :D

Możliwe że twoja yamaszka jest blokowana!

Powiedz ile leci na daym biegu i jak z wkręcaniem. Nie dziw sie po przesiadce z Simsona na Yamahe Dt 50 R :D

Jednak juz niedlugo mocy moze ci zabraknac bo to w koncu seryjna 50!

ps. Czemu nie hm?? To 100x lepszy sprzet :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 50cc ten nagly kop to normalne bo NIE maja zaworu wydechowego! Zawor wydechowy wyrownuje bardziej charakterystyke

 

To dziwne, bo słyszałem z roznych zrodel ze ten kop spowodowany jest otwieraniem sie tego zaworu. Ale coz moze nie mam racji - mechanikiem nie jestem.

 

 

pzdr - kilu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dziwne' date=' bo słyszałem z roznych zrodel ze ten kop spowodowany jest otwieraniem sie tego zaworu. Ale coz moze nie mam racji - mechanikiem nie jestem. [/quote']

Hehe ja kiedys odlaczylem na chwile zawor wydechowy w Dt125 i zrozumialem co to znacyz brak dolu :D. Charakterystyka jest wtedy jak w CZ cross

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz mam taki sprzęt i jeszcze mnie zastanawie czy tak wysokie krecenie silnika szybko narazi mnie na wydatki typu tłok a może nie doceniam producentów yamahy i te maszynki można tak żyłować?? :twisted: Z tego co wiem 2T trzeba tak napędzać ale konstrukcja to wytrzyma :? Wcześniej miałem simsona i dlatego mam takie myśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy raz mam taki sprzęt i jeszcze mnie zastanawie czy tak wysokie krecenie silnika szybko narazi mnie na wydatki typu tłok a może nie doceniam producentów yamahy i te maszynki można tak żyłować?? Z tego co wiem 2T trzeba tak napędzać ale konstrukcja to wytrzyma Wcześniej miałem simsona i dlatego mam takie myśli.

 

To sa silniki wysokoobrotowe wiec trzeba tak jechać. Po 2 zeby 50cc miala moc to nic dziwnego ze trzeba ja tak krecic!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to w/w postów to moja yamaha jest w pełni odblokowana:

1.Blokady na wydechu nie ma bo jak na 50 to jest głosny

2.Zapłon tez bo gdy silniczek zrobi sie juz cieplutki to na płaskim terenie moge śmigać 90km/h

 

Moc nie jest dla mnie wielka bo ten KTM co miałem też miał swojego kopa tylko ze nie mogłem po drogach smigać(a przeciesz to był szosowy sprzęt :-x )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Blokady na wydechu nie ma bo jak na 50 to jest głosny

Zobacz sobie czy nie ma sladow spawow na dyfuorze, bo glosna moze byc seryjnie :D. Koncowke tlumika masz jakas akcesoryjna przelotowa?? Ja Ci proponuje zmienic zebatki na takie zeby Yamaha szla te 70-75km/h ale miala dobre wlasciwosci w terenie (ze 2 zeby mniej z przodu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie myśle nad tymu zębatkami bo i tak nie uzywam zbyt często tej prędkości.Co do tuningu na 80 to nie opłaca sie bo przeróbki nie kończą sie na zmianie cilindra i kłoka.Ale jeśli ktoś ma chęci to.... taku tuning powinienen rozwalić kazdą dt 80 bo 50 nawet z niektórymi dają sobie rade.

 

[ Dopisane: 14 ]

Dzisiaj zobaczyłem przykrą rzecz bo gdy przetre prawego amora szmatką i kilka razy wcisne go to zostawia troche oleju ;) Pewnie to są jakieś simeryngy albo uszczelki(nie znam sie),na wasze oko ile kasy zniknie z mojego portfela zamin nie przestanie wyplówać olej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...