ural_zgora Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 witamCzy ktos wie jakie uszczelnienie ma silnik Urala m63 rocznik 70, chodzi mi o uszczelnienie od strony kola zamachowego. Czy maja uczczelnienie typu simering, czy typu sznurek? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Jest to simering. Siedzi on w tylnej podporze walu. Jak ostatnio zakladalem to byl dwuwargowy. Kiedys chyby byly zwykle. Mam zapasny w garazu wiec jak bardzo chcesz to moge Ci dac wymiary. Nie ma problemu z kupnem u dilerow ruskich czesci. Nawet mozna do nich zadzwonic po darmowa porade lub wymiary simeringow. Telefony do nich podawalem w innym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 16 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 dzieki za info. U mnie troche wycieka jak postawie moto, ale narazie jakos nie mam checi sie za to zabrac. Chcialem wiedziec tak na przyszlosc. Kiedys kupilem jakis uszczelniacz pod kolo zamachowe tylko koles gadal mi ze nie wiadomo czy tam, nie ma sznurka. Ten uszczelniacz co mam to ma rozmiar : (jakies ruskie farmazony na nim sa) ale mierzac suwmiarka to 46x70x10. Z wlasnego doswiadczenia wiem ze dobre sa uszczelniacze ktore maja taki jakby odrzutnik oleju (sa to takie gumowe zabki na wardze ulozone na ksztalt gwintu).Gdy sie po nich cos kreci to cofa olej do srodka.Tylko te zabki musza byc w dobra strone ulozone pod wzgledem obrotow.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arbuz Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Jesli wycieka Ci otworem miedzy skrzynia a silinikiem i kapie na miske olejowa to moze tez byc nieszczelnosc w skrzyni. U mnie tak jest :/ Musisz zbadac co za olej kapie. Moj znajowmy robi to po zapachu ;) Cieknie mi chyba simering(bo co innego) a wymienilem na nowy ;/ Co do tego sznurka... hm miedzy lozyskiem a tym simeringiem spotkalem sie z takim odrzutnikiem filcowym. Mialem tez go u siebie, ale go wywalilem. Z wlasnego doswiadczenia wiem ze dobre sa uszczelniacze ktore maja taki jakby odrzutnik oleju (sa to takie gumowe zabki na wardze ulozone na ksztalt gwintu). Z tym gwintem to mi sie podoba :flesje: nie slyszalem o tym. U mnie jeszcze zastosowalem kryte lozysko walu i wydlubalem uszczelnienie od strony silnika coby lozysko mialo smarowanie i troche hamowalo olej. (moze to tylko efekt placebo :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 18 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Ten olej co mi wycieka to na bank z silnika bo jest czarny.Moim zdaniem nie jest to bardzo jeszcze szkodliwe na tym etapie wycieku. Moja zasada jest taka ze jak cos chodzi dobrze to lepiej tego nie ruszac bo sie zacznie pieprzyc. A takie uszczelniacze z odrzutnkiem to ma miedzy innymi silnik tatra 815 z tylu na kole zamachowym. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.