Arma87 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 z 2 idzie spoko na gume siadam prawie calkiem na tyle i w gore bez problemowo idzie moze dlatego ze lekki jestem, z 3 juz jest ciezko przynajmniej dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 z 2 idzie spoko na gume siadam prawie calkiem na tyle i w gore bez problemowo idzie moze dlatego ze lekki jestem, z 3 juz jest ciezko przynajmniej dla mnie strzałze sprzęgła, czy tylko gaz i balans ciałem na tył? Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Nie chcialbym sie chwalic ale moja DR wyrywam z kazdego biegu :lalag: na oryginalnych przełozeniach...:) 15/44zebow :)1,2,3 na siedzaco (czasem sobie strzele ze sprzegla zeby na kole nie tzreba bylo hamowac...) z 4 biegu na siedzaco na zebatce na przodzie 14 zebow!4,5 jedna noga na tylnym podnozku druga na hamulcu6 bieg tylko na serfera czyli stojac na siedzeniu Jesli mam Ci cos pomoc to ci powiem, ze momentalnie musisz lapac balans....jak lagi masz podczas jazdy na gumie rownolegle do ulicy tzn ze juz powoli lapiesz ladnego piona! I UCZ SIE JAZDY Z HAMULCCEM BO BEZ TO BEZSENSU! http://www.bikepics.com/pictures/612215/ moje zdjecie.... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 dla mnie to co na zdjęciu revelka :lalag: - myśle że do takiej wprawy to parę sezonów ćwiczeń potrzeba. W każdym razie nie rezygnuję i pomęczę sprzęcika. Rozumiem, że pisząc o jeżdzie z hamulcem masz na myśli ciągłą gotowość nogi i ew. ratowanie zbyt mocnego pionu, powrotem do poziomu właśnie tylną tarczą? Moja "technika na razie polega na ujęciu gazu na jedynce i później momentalne odkręcenie. Moment obrotowy ciągnie koło do góry i jakoś się kilkanaście metrów pojedzie. Problem w tym, że jeszcze walczę z wychyleniem do tyłu i szybko wracam do pozycji z niższym przednim kołem, wtedy to już tylko przyspieszenie utrzymuje koło w górze, ale tu szybko kończy się zakres obrotów i niestety wracam na ziemię. Wiem, że muszę przełamać barierę ( tą pod kaskiem) wychylenia do tyłu i utrzymać balans ciałem z jednoczesnym regulowaniem gazem. czy dobrze kombinuję? ps czy zmiana biegów podczas jazdy na kole to bardzo wysoka szkoła jazdy? Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Ja w pare miesiecy opanowalem taka technike, ze moge jechac na jednym kole do momemntu kiedy sie nie zmecze :lalag:widze, ze jestes zainetersowany to powiem CI pare rad jakich mi nikt nie powiedzial i sam musialem do tego dochodzic...-gdy juz lapiesz piona(tzn nie musisz za bardzo przyspieszac) to ruchy manetka powinny byc minimalne wrecz w ogole ich nie powinno byc, jazda sie powinna odbywac na jednostajnych obrotach! -caly widz zwolnienia na jednym kole polega na tym ze jadac juz w pionie odchylasz motocykl do tylu i jednoczesnie hamulec naciskasz...wtedy pretkosc i obroty spadaja!-zmiana biegow?w suzuki oglnie bardzo ladnie biegi wchodza, ale ja zmieniam na kole biegi tylko i wylacznie ze sprzeglem! mozna to nietrudno opanowac! Zaczni od tego ze w momencie jazdy na koles wciskaj sprzeglo i probo pare cm(cm nie metrow:) ) przejechac...jak juz to opanujesz to walcz z biegami(moja rada: zanim podnosisz kolo do gory jedna noga pod dzwignia zmiany biegow juz powinna sie znajdowac a druga na hamulcu....oraz 2 lub jeden palec na raczce od sprzegla!)-nie wiem czy wiesz ale jak sie uczysz to najlepiej robic to z wyzszych biegow...pocztakowo im wiekszy bieg tym wiecej przejedziesz! i im mniejsze obroty z ktorych wystartujesz na jedno kolo tym lepiej!-jak CI nie idzie na siedzaco to musisz probowac na stojaco! najlepsza pozycja do jazdy na kole jaka znam to lewa noga na podnozkach pasazera a prawa na hamulcu! 1) widzisz wszystko co jest przed toba 2) masz hamulec pod noga! Sory troche za niezrozumialosc tego co tu pisze, ale pisalem to troche w przelocie:)Jak masz jakeis pytania to wal tu na forum, postaram sie odpowiedziec w ramach moich mozliwosci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 ok! informacji jest dużo!! muszę teraz to trochę poukładać w jeżdzie, następne pytania na pewno będą, ale już po pierwszych doświadczeniach! teraz czeka mnie sporo męczenia dr'ki !dzięki za przyłożenie się do mojego pytania. Pozdrówka!!! Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krisso76 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 heheh mozemy sie po trasie spotka i omowic temat ... aj z bdgpzdrkrissowłasnie też nad tym sie zastanawiałem a to bedzie grało????daj znac ????bo tez sie przymierzam ale przez remont silnika troche mi kieszenie przewiałowiec chwile poczekam....powiedzcie jak sie wstawia zdjęcie swoje czy tam moto do swoich danych???krissohehewal do bydgoszczy nas jest 2!!! :icon_rolleyes: a tak to same ktmyi jak z nimi jeżdzic:))) to miło chociaz gdzies Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Panowie którzy nie widnieją jeszcze na stronie DR 350 (www.dr350.jak.pl) proszę sie zgłaszać do mnie, bo niedługo bede robił aktualizację ! :( Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buli DR Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Jak DRki były blokowane ?? gdzie zakładane były blokady?? bo kupiłem od niemca i mam nawet w tłumaczeniu papierów napisane " pojazd z ogranicznikem mocy" i wpisane do karty pojazdu " 20 kW" ?? gdzie moge sprawdzic to ze jest zablokowana?? :( mam tłumnik ARROW. i nie wiem czy to czasem nie jest ta blokada bo strasznie go tłumi. wkreca sie do 9 tys maks Jaka jest zywotnosc nowego łańcuszka rozrzadu D.I.D?? ile km?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Panowie którzy nie widnieją jeszcze na stronie DR 350 (www.dr350.jak.pl) proszę sie zgłaszać do mnie, bo niedługo bede robił aktualizację ! :( Pozdrawiam Jeśli można to też dorzucę parę zdjęć z planowanego niedzielnego wypadu naszej małej dr'owej :evil: grupki. Zdjęcia wysłać mailem podanym w kontakcie na stronie, czy może wrzucić na jakiegoś ftp'a? :evil: Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Jeśli można to też dorzucę parę zdjęć z planowanego niedzielnego wypadu naszej małej dr'owej :( grupki. Zdjęcia wysłać mailem podanym w kontakcie na stronie, czy może wrzucić na jakiegoś ftp'a? :evil:MBK wyslij mi na maila. Tylko podziel te zdjęcia, na 3 uzytkowników zebym was 3 umieścił, a nie jako 1 osobę. I przeslij 3 partiami. Ludziska a nie wiecie gdzie można kupic ślizg łańcucha?Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 MBK wyslij mi na maila. Tylko podziel te zdjęcia, na 3 uzytkowników zebym was 3 umieścił, a nie jako 1 osobę. I przeslij 3 partiami. Ludziska a nie wiecie gdzie można kupic ślizg łańcucha?Pozdrawiam podpytaj tu: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M162040 i tu: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M110472 mają sporo używek a do tego sympatyczni ( ja już u nich kupowałem) Na począku przyszłego tyg. podeślę foty! Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 (edytowane) Ludziska a nie wiecie gdzie można kupic ślizg łańcucha?Pozdrawiamthors mi jeszcze zostal nowiutki nie uzywany od mojej DRodezwij sie na PW jakby co. Ale dostac go było troudno bo jakims zamiennkiu mozna zapomniec wiec trzeba sie udac do autoryzowych dealerów Suzuki // Edytowane 4 Sierpnia 2006 przez żubr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martinekk Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Witam!Panowie czy ktos wie gdzie moge dostać przewód olejowy do wersji shc z 93 roku ? Chodzi mi o ten glowny przewod doprowadzajacy olej z silnika do ramy, jest maly wyciek....Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 4 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2006 "To ci pech" :) Podkręciliśmy kumpla na zakup dr'ki- spoko kupiona!!!! (był napalony na ścigacza)Pierwszy wypad do lasu!! Gostek pierwszy raz w terenie: po pół godzinie zaczął już mielić tylnym kołem i kałuże brał na odkręconym gazie środkiem! - spox! Aż tu po niecałej godzinie jazdy nowo zakupiona dr'ka rzuciła potężną chmurę dymu z rury i nawaliła. Total pech! Szczęście w nieszczęsciu, że poczuł klimat i zdążył się zarazić "terenem". W poniedziałek idzie do roboty - oby koszty nie były kosmiczne!! :icon_razz: Może ktoś z Was miał podobne objawy? co to może być i jakie koszty? Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.