Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Dawaj cene i numer konta, juz nie masz tego pudelka :biggrin:

 

W sumie to bez aku nic sie nei dzieje, jedyne dlacego chce tam aku wladowac to kierunki, poprostu zeby mnie bylo widac przy codziennym dojezdzaniu do i z pracy po miscie bo bez aku to roznie one sobie chodza...

 

Pozdrawiam!

 

P.S. Wracam dopiero jutro wieczorem i wtedy ew. bede mogl odpowiedziec

 

P.S.2 Dot. wydechow w DR350 jestem wlasnie po pruciu ale nie akim bezsensownym ale takim roszeczke z glowa. Jesli ktos chce info jak za to sie zabrac i co zrobic zeby nie popsuc sobie wydechu to na PW chyba ze wiecej jest chetnych to tutaj opowiem :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze dekompresor sie zacial w jakis sposob?? Sprawdz linke,mocowanie w obrebie glowicy ,a pozniej ewentualnie co pod deklem widac.

Albo wlacz dekompresor i sprawdz czy jest roznica na wcisnietym - jesli zadna to na 90% on ma wine.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

własnie tez mi sie tak wydaje ze to wina dekompresatora;/

 

Własnie przy wciśnieciu nie ma róznicy kopa mozna reka przekrecić;/

I jest taka sprawa ze dekompresator przed tym jak sie to stalo, nie odbijał

po wciśnieciu zostawal wciśniety tylko po kopnieciu powracał do swojej pozycji a teraz cały czas odbija nie da sie go zatrzymac;/ nie wiem jak powinno byc;/ powinien wracac przed kopnieciem czy nie ?????

i jak on tam dziala pod deklem jak mógł sie zaciąć????

Prosiłbym o dokładny opis bo na zewnatrz wszystko jest tak jak ma byc tzn dzwignia dekopresatora dotyka głowicy ;/

pozdro :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem,bo jeszcze nie zdejmowalem pokrywy :biggrin:

U mnie po nacisnieciu zostaje i jak rusze kickstarter to wpewnym momencie sam odbija.

 

Wlasnie wrocilem ze swoj DR 350 z wyczynowego toru crossowego.

Silniczek w zupelnosci daje rade (440 ccm) ale tylne zawieszenie musze podregolowac - sile odbicia chyba bo za czesto na nierownosciach wybijalo tyl w gore,po za tym moto ok :biggrin: A jezdziec musi popracowac nad miesniami przed ramienia - nie bylo sily trzymac kierownicy :clap:,zrobily sie twarde jak skala i mocy brak :icon_evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,a moze jakis zlot naszych DR 350 by zrobic???

 

Cześć

Propozycja spotkania posiadaczy DR jest świetna, jednak zastanawiam się, czy możliwa do zrealizowania? Jesteśmy z tak różnych zakątków Polski. Jakby co, to ja jestem za!!!!!

Gajep

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Co do zlotu DRek jest za ale niestety tylko jak bedzie to niedaleko Ślaska!

Co powiecie np na wypad pod namiot w gory? w pare DRek :> bo to mogloby byc fajne :>

 

Co do raku kompresji to odpal grata na pych i zobacz czy wtedy jesyt tak samo! Bo moja dr czasem nie wiem czemu ma tak samo, ale jak juz odpali to jest ok! Przyczyna moga byc za duze luzy zaworowe!

 

Co do pudelka to napisz na pw propozycje cenowa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wie ktoś może jakie są różnice pomiędzy wersjami SHC i SH, oraz czy up-side down w tych wersjach daje im dużą przewagę nad wersjami S i SE które mają zwykłe teleskopy, a poza tym tak ogólenie jak sprawuje się to moto w terenie i czy będzie to dobry następca DT 125 R do śmigania po bezdrożach, nie wiem czy te 27 km to nie troche za mało?

 

 

powiem tak sam smigam wersją shc i ja odchudzam , amor z regulacja to nieporozumianie a usd????

czy ja wiem

jak smigałes dt to dr jest....100 razy lepsza :icon_razz: wal jak w dym nie jest to wr czy exc ale jako przejscoówka jest oki

mimo wszystko szukaj wersji s lub se ale palonej z kopa elektryka lubio szwankowac

pzdr

krisso 76 dr 350 2 sezon pzdr

 

 

 

Cześć

Ostatnio chciałem wymienić filtr powietrza i zakupiłem gąbkowy. Po dostaniu się do air boxa zobaczyłem, że jest tam filtr papierowy. Wyjąłem go i spróbowałem założyć gąbkę i tu moje zdziwienie, gdyż gąbka nie przylega tak jak powinna. Wydaje mi się, że powinien być na nią jakiś "koszyczek" lub coś w tym rodzaju?

Pozdrawiam

Gajep

 

dobrze ci sie wydaje :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rozkreciłem pół DRki;/ wyregulowalem zawory i wszystko a kompresji dalej nie bylo wiec sprawdzilem czy czasem nie wypalily sie zawory ale raczej nie ;/ po odkreceniu głowicy znajdowalo sie tam sporo nagaru i jest taka mozliwosc ze ten nagar dostal sie pod zawór i go zablokowal i nie ma przez to komprechy;/???? tak mi sie wydaje a wy co sadzicie o tej nagłej zmianie kompresji?? bo głowica cała uszczelki tak samo ;/?? nie iem o co chodzi ale narazie nie pozostaje mi nic jak wyczyscic ten nagar porzadnie skrecic wyregulowac i zabrac sie za skrecanie moze pomorze?? :icon_razz:

 

 

a co do wypadu w góry to fajny pomysł :) chetnie bym sie dołączył bo nie mam tak daleko w góry tzn zalezy jakie :banghead: :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiecie ,jak na ogolno polski zlot slask chyba dobra lokalizacja nie jest :icon_razz: By trzeba zrobic tak by bylo to w centralnej czesci polski - kazdy ma tak samo daleko :icon_razz: Ale jak nie bedzie wyboru ... :)

A czy jest to realne?? Tak,jest - nie dawno bylem na zlocie DR 650 gdzie co niektorzy mieli 400km i przyjechali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...