Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

A ja tam lubię se kopnąc:) nawet po tym jak przez kopkę rozwaliłem silnik:) i dale będę kopał bo silniczek już poskładany,przy okazji zliftowana skrzynka biegów i moze jeszcze odrobinę sezonu mam przed sobą :crossy:

 

Tak więc kop synek ,kop bo cała w tym zabawa :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pochwal się lepiej ile zapłaciłeś za wymane kartetów oraz za częsci jakie nowe włożyłes. :biggrin:

Więc sprawa wyglada tak:

Części uzywane

Kartery kpl. 400,00

kosz sprzęgła 100,00

wałek zdawczy-120,00

dekiel pokrywy- 80,00

zębatka "wolna"- gratis

Części nowe:

Zębatka pompy oleju -147,00

Śruba regulacyjna dzwigni zmiany biegów -14,00

Łozyska skrzyni -140,00

+ koszty demontażu i montażu ,olej jakieś 450,00

tak że ładna sumka sie uzbierała ,dodając do tego wiosenny remont góry silnika(tłok,pierscienie,zawóry,rozrząd,szlif) 2700,00 poszedłem po kosztach.Jedyną radochę bedzie miał ten kto kupi to moto po mnie:).O zapomniałem nowy zbiornik paliwa za 270,00 .

A troszkę radości dla mnie też było i bedzie bo jeszcze kilka dni do zimy zostało:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie źlę ale chociasz masz pewność że wszystko jest zrobione i w przyszłym sezonie "niepowinno" się rozpaść. A w jakim stanie masz głowice? (panewki), mogłeś zrobić jakieś fotki z rozbiórki silnika, przydało by się. Ogólnie wrzuć jakieś zdjęcia swojej DRy:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie źlę ale chociasz masz pewność że wszystko jest zrobione i w przyszłym sezonie "niepowinno" się rozpaść. A w jakim stanie masz głowice? (panewki), mogłeś zrobić jakieś fotki z rozbiórki silnika, przydało by się. Ogólnie wrzuć jakieś zdjęcia swojej DRy:)

Głowica jest miodzio,wszystko gładkie bez sladów zatarcia i zużycia.Była przegladana przy okazji wiosennej naprawy silnika.Wał korbowy też bez luzów na panewce i łozyskach,ogólnie śilnik jest teraz w stanie gwarantującym uciechę.Moc silnika w połączeniu z wydechem SPESA jest odczuwalna na manetce:)

 

A to kilka fotek:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/956ca0f4a0f202fc.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa3b3f3d6b1b41cb.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0177b5ab1ef2bf3.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/267c69aaa2485bf6.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna DRka. Ciekawy masz ten wydech, chciał bym sobie też taki zamontować bo orginalny jest brzydki, ile dałes za ten wydech? pewnie musiał też przerególować gaźnik po zmianie? a jak z dzwiękiem, jest dużo głośniejszy od orginału? Niechciał bym aby mnie ludzie na widłach z wioski wynieśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładna DRka. Ciekawy masz ten wydech, chciał bym sobie też taki zamontować bo orginalny jest brzydki, ile dałes za ten wydech? pewnie musiał też przerególować gaźnik po zmianie? a jak z dzwiękiem, jest dużo głośniejszy od orginału? Niechciał bym aby mnie ludzie na widłach z wioski wynieśli.

Wydech SPESA był fajny bo jest dedykowany do DR350 tak ze nie trzeba nic przerabiac,mocowania pasują.Wkładasz i jedziesz.Gaznik bez korekty,nie zmieniałem ustawień a moto i tak jak by mocniejsze.

Co do dzwięku to fajny basowy ale bez przesady,talerze w kuchni z półek nie spadają :crossy:

Cena troszkę zwala z nóg ale warto nazbierac i kupic. Ja dałem z używkę 400,00 . :banghead:

Edytowane przez mariusz_w4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślałem o przelotuwce. Ale mówią że pusty wydech i zamocno odprężony silnik to nie jest zdrowe dla silnika. A po drugie to narazie niestać mnie na jakieś orginalne tuningowe wydechy. Z mojej praktykanckiej wypłaty ledwo starcza na częsci ekspartacyjne do DRy. A mam pytanko, jak masz uciągnięty łańcuch? 4-5cm wystarczy? Jak teraz u Ciebie chodzi silniczek po remącie? dochodzą jakieś szmery z silnika? Bo umnie wszystko jest ok a takie dziwne szeleszczenie jest. Łancuszek rozrządu nowy, głowice w bdb stanie, 11,5 bara sprężania... Niewiem czy tak ba być czy coś jej dolega. Mam też następnie pytanie, moja DRa na zimny silnik ma bardzo małe obroty i tak przebiera, kiedy jest ciepła trzyma wysokie obroty i kiedy przegazuje wolno schodzi z obrotów, wkurza mnie to kiedy wolno wrzucam biegi i trochę szarpie, niewiem czy tak ma być czy mam coś zapchane albo wyrobione dysze już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślałem o przelotuwce. Ale mówią że pusty wydech i zamocno odprężony silnik to nie jest zdrowe dla silnika. A po drugie to narazie niestać mnie na jakieś orginalne tuningowe wydechy. Z mojej praktykanckiej wypłaty ledwo starcza na częsci ekspartacyjne do DRy. A mam pytanko, jak masz uciągnięty łańcuch? 4-5cm wystarczy? Jak teraz u Ciebie chodzi silniczek po remącie? dochodzą jakieś szmery z silnika? Bo umnie wszystko jest ok a takie dziwne szeleszczenie jest. Łancuszek rozrządu nowy, głowice w bdb stanie, 11,5 bara sprężania... Niewiem czy tak ba być czy coś jej dolega. Mam też następnie pytanie, moja DRa na zimny silnik ma bardzo małe obroty i tak przebiera, kiedy jest ciepła trzyma wysokie obroty i kiedy przegazuje wolno schodzi z obrotów, wkurza mnie to kiedy wolno wrzucam biegi i trochę szarpie, niewiem czy tak ma być czy mam coś zapchane albo wyrobione dysze już.

Niestety to są drogie zabawki,nawet to z drugiej ręki kosztują,ale ogólnie nie ma konieczności przeróbek i regulacji przy takim tłumiku.

Co do kiety (łańcucha) to luz mam około 3-4 cm ,oczywiście pod obciązeniem.

Jeszcze nie dokończyłem montażu silnika,jak to zrobie to dam znac.Co do szmerów to łożyska w skrzynce i na wale mogą powodowac dziwne odgłosy,są wyrobione i hałasują,czasem sprzęgło też szumi.

Co do falowania obrotów to moze byc wina przepustnicy w gazniku,która nie jest juz tak szczelna i przepuszcza zbyt dużo powietrza na wolnych obrotach które w następstwie tego falują.Taką opinię usłyszałem od znajomego mechanika który miał to samo w swojej DR-ce.Z tego co wiem to jedynym sposobem jest wymiana tej częsci.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niewiesz może czy dostane posróbke jeśli chodzi o przepustnice czy tylko servis Suzuki?

Możliwe jest że jest tak jak mówisz, bo od 2,5tys obrotów chodzi równo i niema żadnych falowań obrotów.

Ale niema się co dziwić, dałem za maszyne 3 koła, ma przejchane 51 tys km z czego ja bezawaryjnie (odpukać) zrobiłem 4tyś km ponad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A niewiesz może czy dostane posróbke jeśli chodzi o przepustnice czy tylko servis Suzuki?

Możliwe jest że jest tak jak mówisz, bo od 2,5tys obrotów chodzi równo i niema żadnych falowań obrotów.

Ale niema się co dziwić, dałem za maszyne 3 koła, ma przejchane 51 tys km z czego ja bezawaryjnie (odpukać) zrobiłem 4tyś km ponad.

 

Chyba muszę Cie zmartwic bo nie znalazłem nigdzie podróbek.Serwis ma tą częśc ale napewno drogo,wyobraz sobie że siadł mi tylni amor i w serwisie chcieli za to 3,6 tys przy kursie euro 3,3 zeta.

Zrobiłem regeneracje wraz z chromem tłoka i wyszło 340,00 zeta.

To że dałeś 3 tysiące nie musi świadczyc o tym że kupiłeś złoma,zawsze jest kilka czynników które wpływają na cenę :crossy:

Co do falowania tych obrotów często to sie zdaża u tych starszych roczników DR,na innych forach też to częste tematy:)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3600zł na amortyzator :icon_eek: :banghead: Trochę przesadzają. Będe musiał rozebrać gaźnik i zobaczyć co jest, może poprostu jest któryś kanał przypchany i dlatego tak robi, wyczyszcze go pożądnie i zobacze co z nim jest:) A jak można sprawdzić czy przepustnica jest szczelna? jest na to jakiś sposób? Ewendualnie kupie zestaw naprawczy i zobaczymy, jak się nie poprawi to używaną przepustnice i musi maszyna chodzić:) ewentualnie używany gaźnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, mam do was panowie pytanie, ponieważ moja DRa zaczeła już puszczać chmurki niebieskiego dymu, a olej ze zwiękrzoną liczbą km ubywa, postanowiłem zimą wrzucić jej nowy tłok, ale tu moje pytanie brzmi, czy taki tłok wystarczy? czy to poprostu zwykła chińska podróba ? Link do tłoka http://moto.allegro.pl/item756691782_tlok_...i_japonski.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...