mariusz_w4 Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 A ja tam lubię se kopnąc:) nawet po tym jak przez kopkę rozwaliłem silnik:) i dale będę kopał bo silniczek już poskładany,przy okazji zliftowana skrzynka biegów i moze jeszcze odrobinę sezonu mam przed sobą :crossy: Tak więc kop synek ,kop bo cała w tym zabawa :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 23 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2009 Pochwal się lepiej ile zapłaciłeś za wymane kartetów oraz za częsci jakie nowe włożyłes. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Pochwal się lepiej ile zapłaciłeś za wymane kartetów oraz za częsci jakie nowe włożyłes. :biggrin: Więc sprawa wyglada tak: Części uzywane Kartery kpl. 400,00 kosz sprzęgła 100,00 wałek zdawczy-120,00 dekiel pokrywy- 80,00 zębatka "wolna"- gratis Części nowe: Zębatka pompy oleju -147,00 Śruba regulacyjna dzwigni zmiany biegów -14,00 Łozyska skrzyni -140,00 + koszty demontażu i montażu ,olej jakieś 450,00 tak że ładna sumka sie uzbierała ,dodając do tego wiosenny remont góry silnika(tłok,pierscienie,zawóry,rozrząd,szlif) 2700,00 poszedłem po kosztach.Jedyną radochę bedzie miał ten kto kupi to moto po mnie:).O zapomniałem nowy zbiornik paliwa za 270,00 . A troszkę radości dla mnie też było i bedzie bo jeszcze kilka dni do zimy zostało:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 No nie źlę ale chociasz masz pewność że wszystko jest zrobione i w przyszłym sezonie "niepowinno" się rozpaść. A w jakim stanie masz głowice? (panewki), mogłeś zrobić jakieś fotki z rozbiórki silnika, przydało by się. Ogólnie wrzuć jakieś zdjęcia swojej DRy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 25 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2009 No nie źlę ale chociasz masz pewność że wszystko jest zrobione i w przyszłym sezonie "niepowinno" się rozpaść. A w jakim stanie masz głowice? (panewki), mogłeś zrobić jakieś fotki z rozbiórki silnika, przydało by się. Ogólnie wrzuć jakieś zdjęcia swojej DRy:) Głowica jest miodzio,wszystko gładkie bez sladów zatarcia i zużycia.Była przegladana przy okazji wiosennej naprawy silnika.Wał korbowy też bez luzów na panewce i łozyskach,ogólnie śilnik jest teraz w stanie gwarantującym uciechę.Moc silnika w połączeniu z wydechem SPESA jest odczuwalna na manetce:) A to kilka fotek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/956ca0f4a0f202fc.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/aa3b3f3d6b1b41cb.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c0177b5ab1ef2bf3.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/267c69aaa2485bf6.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Ładna DRka. Ciekawy masz ten wydech, chciał bym sobie też taki zamontować bo orginalny jest brzydki, ile dałes za ten wydech? pewnie musiał też przerególować gaźnik po zmianie? a jak z dzwiękiem, jest dużo głośniejszy od orginału? Niechciał bym aby mnie ludzie na widłach z wioski wynieśli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzichu2329 Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Siema jak by ktos potzrbowal DR-ki to sprzedaje moja to znaczy DR350 N :icon_biggrin: jest bardzo mocna pasowalo by w niej poprawic troche wyglad luknijcie http://www.allegro.pl/show_item.php?item=754745123 warta tej ceny ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 (edytowane) Ładna DRka. Ciekawy masz ten wydech, chciał bym sobie też taki zamontować bo orginalny jest brzydki, ile dałes za ten wydech? pewnie musiał też przerególować gaźnik po zmianie? a jak z dzwiękiem, jest dużo głośniejszy od orginału? Niechciał bym aby mnie ludzie na widłach z wioski wynieśli. Wydech SPESA był fajny bo jest dedykowany do DR350 tak ze nie trzeba nic przerabiac,mocowania pasują.Wkładasz i jedziesz.Gaznik bez korekty,nie zmieniałem ustawień a moto i tak jak by mocniejsze. Co do dzwięku to fajny basowy ale bez przesady,talerze w kuchni z półek nie spadają :crossy: Cena troszkę zwala z nóg ale warto nazbierac i kupic. Ja dałem z używkę 400,00 . :banghead: Edytowane 27 Września 2009 przez mariusz_w4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Ja myślałem o przelotuwce. Ale mówią że pusty wydech i zamocno odprężony silnik to nie jest zdrowe dla silnika. A po drugie to narazie niestać mnie na jakieś orginalne tuningowe wydechy. Z mojej praktykanckiej wypłaty ledwo starcza na częsci ekspartacyjne do DRy. A mam pytanko, jak masz uciągnięty łańcuch? 4-5cm wystarczy? Jak teraz u Ciebie chodzi silniczek po remącie? dochodzą jakieś szmery z silnika? Bo umnie wszystko jest ok a takie dziwne szeleszczenie jest. Łancuszek rozrządu nowy, głowice w bdb stanie, 11,5 bara sprężania... Niewiem czy tak ba być czy coś jej dolega. Mam też następnie pytanie, moja DRa na zimny silnik ma bardzo małe obroty i tak przebiera, kiedy jest ciepła trzyma wysokie obroty i kiedy przegazuje wolno schodzi z obrotów, wkurza mnie to kiedy wolno wrzucam biegi i trochę szarpie, niewiem czy tak ma być czy mam coś zapchane albo wyrobione dysze już. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 27 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 Jedyną radochę bedzie miał ten kto kupi to moto po mnie:) Jak będziesz sprzdawał to poproszę o kontakt na PW :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Ja myślałem o przelotuwce. Ale mówią że pusty wydech i zamocno odprężony silnik to nie jest zdrowe dla silnika. A po drugie to narazie niestać mnie na jakieś orginalne tuningowe wydechy. Z mojej praktykanckiej wypłaty ledwo starcza na częsci ekspartacyjne do DRy. A mam pytanko, jak masz uciągnięty łańcuch? 4-5cm wystarczy? Jak teraz u Ciebie chodzi silniczek po remącie? dochodzą jakieś szmery z silnika? Bo umnie wszystko jest ok a takie dziwne szeleszczenie jest. Łancuszek rozrządu nowy, głowice w bdb stanie, 11,5 bara sprężania... Niewiem czy tak ba być czy coś jej dolega. Mam też następnie pytanie, moja DRa na zimny silnik ma bardzo małe obroty i tak przebiera, kiedy jest ciepła trzyma wysokie obroty i kiedy przegazuje wolno schodzi z obrotów, wkurza mnie to kiedy wolno wrzucam biegi i trochę szarpie, niewiem czy tak ma być czy mam coś zapchane albo wyrobione dysze już. Niestety to są drogie zabawki,nawet to z drugiej ręki kosztują,ale ogólnie nie ma konieczności przeróbek i regulacji przy takim tłumiku. Co do kiety (łańcucha) to luz mam około 3-4 cm ,oczywiście pod obciązeniem. Jeszcze nie dokończyłem montażu silnika,jak to zrobie to dam znac.Co do szmerów to łożyska w skrzynce i na wale mogą powodowac dziwne odgłosy,są wyrobione i hałasują,czasem sprzęgło też szumi. Co do falowania obrotów to moze byc wina przepustnicy w gazniku,która nie jest juz tak szczelna i przepuszcza zbyt dużo powietrza na wolnych obrotach które w następstwie tego falują.Taką opinię usłyszałem od znajomego mechanika który miał to samo w swojej DR-ce.Z tego co wiem to jedynym sposobem jest wymiana tej częsci. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 A niewiesz może czy dostane posróbke jeśli chodzi o przepustnice czy tylko servis Suzuki? Możliwe jest że jest tak jak mówisz, bo od 2,5tys obrotów chodzi równo i niema żadnych falowań obrotów. Ale niema się co dziwić, dałem za maszyne 3 koła, ma przejchane 51 tys km z czego ja bezawaryjnie (odpukać) zrobiłem 4tyś km ponad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz_w4 Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 A niewiesz może czy dostane posróbke jeśli chodzi o przepustnice czy tylko servis Suzuki? Możliwe jest że jest tak jak mówisz, bo od 2,5tys obrotów chodzi równo i niema żadnych falowań obrotów. Ale niema się co dziwić, dałem za maszyne 3 koła, ma przejchane 51 tys km z czego ja bezawaryjnie (odpukać) zrobiłem 4tyś km ponad. Chyba muszę Cie zmartwic bo nie znalazłem nigdzie podróbek.Serwis ma tą częśc ale napewno drogo,wyobraz sobie że siadł mi tylni amor i w serwisie chcieli za to 3,6 tys przy kursie euro 3,3 zeta. Zrobiłem regeneracje wraz z chromem tłoka i wyszło 340,00 zeta. To że dałeś 3 tysiące nie musi świadczyc o tym że kupiłeś złoma,zawsze jest kilka czynników które wpływają na cenę :crossy: Co do falowania tych obrotów często to sie zdaża u tych starszych roczników DR,na innych forach też to częste tematy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 3600zł na amortyzator :icon_eek: :banghead: Trochę przesadzają. Będe musiał rozebrać gaźnik i zobaczyć co jest, może poprostu jest któryś kanał przypchany i dlatego tak robi, wyczyszcze go pożądnie i zobacze co z nim jest:) A jak można sprawdzić czy przepustnica jest szczelna? jest na to jakiś sposób? Ewendualnie kupie zestaw naprawczy i zobaczymy, jak się nie poprawi to używaną przepustnice i musi maszyna chodzić:) ewentualnie używany gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 10 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2009 Witam, mam do was panowie pytanie, ponieważ moja DRa zaczeła już puszczać chmurki niebieskiego dymu, a olej ze zwiękrzoną liczbą km ubywa, postanowiłem zimą wrzucić jej nowy tłok, ale tu moje pytanie brzmi, czy taki tłok wystarczy? czy to poprostu zwykła chińska podróba ? Link do tłoka http://moto.allegro.pl/item756691782_tlok_...i_japonski.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.