Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam ksiazke serwisowa na kompie!

Napisz do mnie na gg 1487432 w wolnej chwili ci wysle na maila(bedziesz musial podac dokladny model i rocznik) i nie ma potrzeby przeklinac odrazu :icon_mrgreen: a ksiazka jest po niemiecku, ale obrazki sa takie same :icon_mrgreen:

 

Co do regulacji zaworow to ciezko powiedziec co ile trzeba regulowac! Ja reguluje w sprzetach dosc zadko! Nio chyba, ze je bardzo juz slychac, ale to co powiedzial moj poprzednik to prawda: nie zawsze jak nie slychac zaworow tzn ze sa dobrze wyregulowane!

 

PozDRo 350 :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy sie tak czepiacie przeciez tylko napisalem kuwa :icon_mrgreen::P heh eh no wiecie jestem zdesperowany a nikt mi nie odpowiada na to co napisalem :icon_mrgreen: pozdrawiam wszystkich posiadaczy dr 350 oraz tych ktorzy chca ja miec :crossy:

AHA poza tym mam patanie :> jak wam odpalaja wasze ukochane drki(chodzi mi tu o wersje z kickstarterami) bo z moja troche ciezko bede musial sobie prawa noge pocwiczyc zebym ja szybciej zaczol odpalac :icon_mrgreen: makabra...a wiec jak tam u was ??

Edytowane przez Rembi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpalanie DR'ki to sztuka, trzeba ja umiec odpalac :icon_mrgreen: Na poczatku mi to bardzo topornie wychodzilo, myslalem ze bedzie maskara z odpalaniem, ale powoli dochodzi sie do wprawy.

 

P.S pierwszy dzien odpalania dr - cala noga w siniakach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heheh to mam nadzieje ze ja tez do wprawy dojde...bo jak moja DRka jest zimna to musze ja z jakims kumplem na zmiane odpalac - jeden sie zmeczy kopaniem to drugi kopie :crossy::D hehe przerabane tez jestem przerazony jak narazie :icon_mrgreen: moglibyscie dac jakis szczegolowy opis jak ja odpalacie bo ona ma te jakies bajery i w ogole to naprawde sztuka jak Drke odpalic :)...Tak poza tym jesli ktos tym sprzetem na tylnim sobie smiga to moze powiedziec jak staje na tylnie :icon_mrgreen: czy sam gaz czy ze sprzeglem i takie tam :icon_mrgreen:...Pozdro

P.S- Juz przywiozlem sprzecik do piwnicy i bede naprawial to co kumpel roz******************dolil :):P ehhh...

Edytowane przez Rembi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc ja to odpalam tak (cały czas włączone ssanie, silnik zimny):

- 5 kopow z ta dziwna dzwigienka (nie wiem jak to sie nazywa) zeby zassal paliwo,

- stawiam na nozke na twardym, wskakuje na nia, no i prawie z wyskoku kopie, az do skutku,

- potem zostawiam na ssaniu z 5 min zeby sie silnik rozgrzal,

 

P.S polecam obuwie z twarda podeszwa :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to powiem tak ze robie dokladnie tak jak kolega wyzej opisal tylko ja nie staje na nozce bo jestem wysoki takze nie musze, natomiast czuc pod noga w pewnym momencie opór na kopce i wtedy kopie bardzo energicznie oczywiscie wszytko to po nacisnieciu odpreznika.

Z czasem dojdziesz do wprawy ja mialem tylko problem przez dwa dni natomist pozniej juz szlo dobrze

 

P.S A TAK APROPO WIDEQET TO AZ TAK KOLEGA ROZWALIL CI DR ZE MUSISZ JA NA KAWALKI ROZBIERAC ???????????????/

Powiem szczerze ze ja nikomu nie daje swojego moto.

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj dobry kumpel tez rozwalil mi DR ale piotem za wszystko zaplacil i w sumie jak drugi raz mnie poprosi zebym mu sie dal karnac to dam! Jak ktos jest dla mnie ok to ja dla niego tez :icon_mrgreen:

 

Ja nie wiem jak ja sobie poradze z odpalaniem mojej DR, nowy tlok z pierscieniami i zrobiony szlif-komprecha jak ta lala...a tu cholera dekompresator mi sie oderwal! nie wiem jeszcze nie odpalalem jej po remoncie(problemy z instalacja elektryczna po utopieniu motocykla!) ale mam nadzieje, ze dam rade :icon_mrgreen:

A pozatym musicie wiedziec, ze kazda DR odpala sie inaczej :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie bez dekompresatora nie odpalę. Nowy tłok, szlifowany cylinder; komprecha nie daje szans.

 

Kiedy kupiłem DRa miałem sporo problemów z odpaleniem go. Jest jednak taki sposób:

 

1. Na włączonym dekompresatorze przekopać parę razy, co by paliwa zassał.

2. Kopką znaleźć kompresję( bez dekompr.)

3. Nacisnąć dekompr. i kopka w dół, aż odskoczy klameczka ( ale ostrożnie i delikatnie żeby nie za daleko).

4. Kopka w górę i ciach!!!

 

:icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to fajnie, a bak jaki jest wielki

9l z czego 2l rezerwy

 

ja mam pytanie co sie stało z tymi wszytkimi DR w wersji hard( bez zadnych S, SE czy SHC) czy wyprodukowali je w tak malej ilosci i tkwia sobie w czelusciach garazy czy poprostu juz sie wykruszyły??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...