qba Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 miskiek ile kasy w remont wpakowales?? pytam jako osoba ktora kupi dr 350 :D Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Co do tych gwintów na świecy to częsta przypadłość(albo one są takie słabe albo poprostu ludzie nie wiedzą kiedy już starczy), u mnie też były walnięte i u kumpla też, a naprawa moze sie odbyc bez zdajmowania głowicy, są takie specjalne gwintowniki z otworami przez które maszyna wciąga opiłki i nic nie dostaje się do środka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Tia ale jak juz piaty raz sciagalem gore to juz zdjalem ta glowice zeby upewnic sie czy reszta ok :D Ile mnie wyniosl remont? W sumie to regeneracja dzwigieek i walka 250zl plus przesylka u Swiatka.Uszczelka pod glowice 60zl, silikon srebrny 15zl, nowe sruby ok 10zl i podkladki miedziane pod sruby olejowe ok 5zl.Oprocz tego z racji ze jestem elektromechanikiem to instalacja calutka zregenerowana (koszt ok 20zl).Reszta jest ok, nowy lancuszek rozrzadu, tlok pierscienie cylinder nie ma sie czego nawet czepic. Aha spawanie peknietej pokrywki zaworow 50zl, planowanie samemu. W sumie cale koszty remontu wyniosly mnie niecale 400zl bo robote sam wykonuje. Top jest prosty silnik i z jako taka wiedza mechaniczna mozna robic samemu, choc i tak warto podpytac o pare szczegolow tych co juz to przerabiali :P Pozdrawiam! P.S. No i normalka jeszcze zostala, Zestaw napedowy i oponki, ale to juz po Polanowie :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Moze mi ktos rozrysowac stacyjke od dolu z kablami kolorystycznie bo mi sie rozwalilo?Albo ma ktos tego schemat?Pozdrawaim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 (edytowane) Moze mi ktos rozrysowac stacyjke od dolu z kablami kolorystycznie bo mi sie rozwalilo?Albo ma ktos tego schemat?Pozdrawaim No wiec tak: Pozycja OFF: Polaczone BY i BW Pozycja ON: Polaczone czerwony i pomaranczowyPolaczone Gr i Br Pozycja parking: Polaczone czerwony i Br BY to prawdopodobnie czarny/zolty BW to czarny/bialy Gr to powinien byc szary a Br brazowy Pozdrawiam! P.S. Nie wiem jak wkleic zalacznik bo bym ci wyslal kawalek schematu ze stacyjka... Edytowane 26 Czerwca 2006 przez misiekts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 (edytowane) Moze mi ktos rozrysowac stacyjke od dolu z kablami kolorystycznie bo mi sie rozwalilo?Albo ma ktos tego schemat?Pozdrawaim Widze Tomcio ze masz to co ja moja tez rozwalona. Wiecie moze czy stacyjka od dr 600 czy 650 pasuje do dr 350 ??????????????????????????????? Edytowane 27 Czerwca 2006 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcio Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Dziekuje bardzo :DNio juz znalazlem tabelke z schematem jak to podlaczc...trzeba bedzie to wkoncu polutowac :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrys Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Witam czy ktos mi moze pomoc gdzie mozna dokupic uszczelki do silnika DR 350???? oraz ewentulanie jak naprawic zepsuty kopniak to znaczy, ze nie odbija kiedy sie go kopnie???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Cześć, uszczelki możesz dostać w Klasie: www.sklepmotocyklowy.plJeśli chodzi o kopniak to spadła lub pękła Ci sprężyna. Należy zdjąć pokrywę sprzęgła.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agrupa Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Witam czy ktos mi moze pomoc gdzie mozna dokupic uszczelki do silnika DR 350???? oraz ewentulanie jak naprawic zepsuty kopniak to znaczy, ze nie odbija kiedy sie go kopnie???? przerabiam to właśnie :icon_mrgreen: uszczelka w larssonie - ok. 20zł sprężyna w suzuki - ok. - 35zł ps. u mnie pękła. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 MAM TAKI PROBLEM PRZEKRECILEM DZISIAJ STACYJKE I PO CHWILI NAGLE WSZYSTKO ZGASŁO BRAK PRADU WIECIE MOZE CZEMU TAK SIE STALO. MI SIE WYDAJE ZE TO BEZPIECZNIKI ALE NAWET NIE WIEM GDZIE SA.POMOZCIE MI BO NA ELEKTRYCE TO JA SIE NIE ZNAM ZBYTNIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 MAM TAKI PROBLEM PRZEKRECILEM DZISIAJ STACYJKE I PO CHWILI NAGLE WSZYSTKO ZGASŁO BRAK PRADU WIECIE MOZE CZEMU TAK SIE STALO. MI SIE WYDAJE ZE TO BEZPIECZNIKI ALE NAWET NIE WIEM GDZIE SA.POMOZCIE MI BO NA ELEKTRYCE TO JA SIE NIE ZNAM ZBYTNIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bepiecznik masz zaraz przy akumulatorze, chyba masz jakieś zwarciePozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Bepiecznik masz zaraz przy akumulatorze, chyba masz jakieś zwarciePozdrawiam Dokladnie tak jak napisales jest zwarcie a bezpiecznik jest lekko przytopiony i nie da sie jego wyciagnac gdzie ja taki bezpiecznik dostane ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekts Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Bezpiecznik jest normalny jak samopchodowy. Kazda stacja paliw. Pozdrawiam! A teraz niech ktos mi odpowie na to bardzo wazne pytanie :lapad: Poskladalem wkoncu swoja DR i dzis bylo pierwsze wieksze latanko. No i mam dwa problemy. 1. Jak jest zimna pali juz za 3 kopnieciem pieknie i bez problemu. Jednak niech ja tylko zgasze w terenie w przerwie na papieroska to kopania mam na 20 minut, z ssaniem, bez ssania z gazem i bez niego. Czy to normalne w DR350??? 2. Na wolnych chodzi ok trzyma 1100 obr/min. Po dodaniu lekko gazu przerywa i sie dlawi ale zaraz potem leci jak rakieta. Podczas jazdy w tym zakresie obrotow wlasnie (1300 - 2500obr/min) przerywa i sie dusi a jak tylko odkrece mocniej to wyrywa kierownice i leci jak glupia. Co to moze byc?? Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 (edytowane) Poskladalem wkoncu swoja DR i dzis bylo pierwsze wieksze latanko. No i mam dwa problemy. 1. Jak jest zimna pali juz za 3 kopnieciem pieknie i bez problemu. Jednak niech ja tylko zgasze w terenie w przerwie na papieroska to kopania mam na 20 minut, z ssaniem, bez ssania z gazem i bez niego. Czy to normalne w DR350??? To nie jest normalne ze przy bardzo mocno rozgrzanym silniku po zgaszeniu nie chce ci zapalic. Moj jak jest rozgrzany lekko czy mocno pali za 1 razem nigdy inaczej. Ale slyszalem ze 4t sie ciezko zapala u mnie jest odwrotnie takze............ Edytowane 1 Lipca 2006 przez Arma87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.