Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

Co do tych gwintów na świecy to częsta przypadłość(albo one są takie słabe albo poprostu ludzie nie wiedzą kiedy już starczy), u mnie też były walnięte i u kumpla też, a naprawa moze sie odbyc bez zdajmowania głowicy, są takie specjalne gwintowniki z otworami przez które maszyna wciąga opiłki i nic nie dostaje się do środka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tia ale jak juz piaty raz sciagalem gore to juz zdjalem ta glowice zeby upewnic sie czy reszta ok :D

 

Ile mnie wyniosl remont? W sumie to regeneracja dzwigieek i walka 250zl plus przesylka u Swiatka.

Uszczelka pod glowice 60zl, silikon srebrny 15zl, nowe sruby ok 10zl i podkladki miedziane pod sruby olejowe ok 5zl.

Oprocz tego z racji ze jestem elektromechanikiem to instalacja calutka zregenerowana (koszt ok 20zl).

Reszta jest ok, nowy lancuszek rozrzadu, tlok pierscienie cylinder nie ma sie czego nawet czepic.

 

Aha spawanie peknietej pokrywki zaworow 50zl, planowanie samemu.

 

W sumie cale koszty remontu wyniosly mnie niecale 400zl bo robote sam wykonuje.

 

Top jest prosty silnik i z jako taka wiedza mechaniczna mozna robic samemu, choc i tak warto podpytac o pare szczegolow tych co juz to przerabiali :P

 

Pozdrawiam!

 

P.S. No i normalka jeszcze zostala, Zestaw napedowy i oponki, ale to juz po Polanowie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze mi ktos rozrysowac stacyjke od dolu z kablami kolorystycznie bo mi sie rozwalilo?

Albo ma ktos tego schemat?

Pozdrawaim

 

No wiec tak:

 

Pozycja OFF:

 

Polaczone BY i BW

 

Pozycja ON:

 

Polaczone czerwony i pomaranczowy

Polaczone Gr i Br

 

Pozycja parking:

Polaczone czerwony i Br

 

BY to prawdopodobnie czarny/zolty BW to czarny/bialy Gr to powinien byc szary a Br brazowy

 

Pozdrawiam!

 

P.S. Nie wiem jak wkleic zalacznik bo bym ci wyslal kawalek schematu ze stacyjka...

Edytowane przez misiekts
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moze mi ktos rozrysowac stacyjke od dolu z kablami kolorystycznie bo mi sie rozwalilo?

Albo ma ktos tego schemat?

Pozdrawaim

 

 

Widze Tomcio ze masz to co ja moja tez rozwalona.

Wiecie moze czy stacyjka od dr 600 czy 650 pasuje do dr 350 ???????????????????????????????

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam czy ktos mi moze pomoc gdzie mozna dokupic uszczelki do silnika DR 350???? oraz ewentulanie jak naprawic zepsuty kopniak to znaczy, ze nie odbija kiedy sie go kopnie????

 

przerabiam to właśnie :icon_mrgreen:

uszczelka w larssonie - ok. 20zł

sprężyna w suzuki - ok. - 35zł

 

ps. u mnie pękła.

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAM TAKI PROBLEM PRZEKRECILEM DZISIAJ STACYJKE I PO CHWILI NAGLE WSZYSTKO ZGASŁO BRAK PRADU WIECIE MOZE CZEMU TAK SIE STALO. MI SIE WYDAJE ZE TO BEZPIECZNIKI ALE NAWET NIE WIEM GDZIE SA.

POMOZCIE MI BO NA ELEKTRYCE TO JA SIE NIE ZNAM ZBYTNIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MAM TAKI PROBLEM PRZEKRECILEM DZISIAJ STACYJKE I PO CHWILI NAGLE WSZYSTKO ZGASŁO BRAK PRADU WIECIE MOZE CZEMU TAK SIE STALO. MI SIE WYDAJE ZE TO BEZPIECZNIKI ALE NAWET NIE WIEM GDZIE SA.

POMOZCIE MI BO NA ELEKTRYCE TO JA SIE NIE ZNAM ZBYTNIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bepiecznik masz zaraz przy akumulatorze, chyba masz jakieś zwarcie

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bepiecznik masz zaraz przy akumulatorze, chyba masz jakieś zwarcie

Pozdrawiam

 

 

Dokladnie tak jak napisales jest zwarcie a bezpiecznik jest lekko przytopiony i nie da sie jego wyciagnac gdzie ja taki bezpiecznik dostane ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpiecznik jest normalny jak samopchodowy. Kazda stacja paliw.

 

Pozdrawiam!

 

A teraz niech ktos mi odpowie na to bardzo wazne pytanie :lapad:

 

Poskladalem wkoncu swoja DR i dzis bylo pierwsze wieksze latanko. No i mam dwa problemy.

 

1. Jak jest zimna pali juz za 3 kopnieciem pieknie i bez problemu. Jednak niech ja tylko zgasze w terenie w przerwie na papieroska to kopania mam na 20 minut, z ssaniem, bez ssania z gazem i bez niego. Czy to normalne w DR350???

 

2. Na wolnych chodzi ok trzyma 1100 obr/min. Po dodaniu lekko gazu przerywa i sie dlawi ale zaraz potem leci jak rakieta. Podczas jazdy w tym zakresie obrotow wlasnie (1300 - 2500obr/min) przerywa i sie dusi a jak tylko odkrece mocniej to wyrywa kierownice i leci jak glupia. Co to moze byc??

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Poskladalem wkoncu swoja DR i dzis bylo pierwsze wieksze latanko. No i mam dwa problemy.

 

1. Jak jest zimna pali juz za 3 kopnieciem pieknie i bez problemu. Jednak niech ja tylko zgasze w terenie w przerwie na papieroska to kopania mam na 20 minut, z ssaniem, bez ssania z gazem i bez niego. Czy to normalne w DR350???

 

 

 

To nie jest normalne ze przy bardzo mocno rozgrzanym silniku po zgaszeniu nie chce ci zapalic. Moj jak jest rozgrzany lekko czy mocno pali za 1 razem nigdy inaczej.

Ale slyszalem ze 4t sie ciezko zapala u mnie jest odwrotnie takze............

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...