Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

tak te jedenascie to chyba jak sobie z kartonu wytniesz...., najmniejsza dostepna na rynku zebętka na przód do DR350 to 13, z pod ziemi mozna wynalezc 12, czy ma kopa hmm napewno ale kosztem v-max, ja u siebie mam załozone 13/48 i bardzo dobrze sprawdza sie w terenie, na podjazdach, czy jakims błocku ale gdy trzeba przejechac jakas dłuższa dojazdówke to tylko katowanie silnika, teraz moj v-max to ok. 100km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym Ty mowisz?

Bo ja zaczynam watpic w to co piszesz i w Twoje kompetencje.... :|

Na zdjeciu masz zregenerowane krzywki na walku rozrzadu i dzwigienkach zaworowych- przyczyna? Zle smarowanie,albo brak jego.

Prawda jest taka, ze DR je olej! I chyba nikomu nie trzeba o tym mowic! POZIOM OLEJU SPRAWDZA SIE NA ROZGRZANYM SILNIKU! Jesli tego nioe bedziemy robic to moga byc takie skutki i inne....!

Kupujac moja DR bylem przekonany, ze stukaja zawory...ale po regulacji luzow zaworowych nic nie ucichlo w silniku!

Pozdro!

 

Dobra,dobra weź sie nie denerwuj, ale najpierw pokazujesz fotke poczym stwierdzasz ze to powód stuków , a potem mówisz że to jednak nie to , wiec troche mi tu ironią zajechało.

A co do tych stuków z głowicy to jak sie przysłuchałem dzisiaj w DRki kumpli to troche tez tam tyrkocze(u mnie zresztom tez) wiec może cos w tym jest że to normalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam zalozono 14/43 i w terenie ladnie sie spisuje nie nazekam ale mimo wszystko zalozylbym troszke wieksza do tylu

jezeli chcesz wymieniac tylko jedna zebętke to lepiej zmien przednia, jeden ząb mniej na przedniej daje to samo co trzy na tylniej, ale zmieniając naped powinno sie od razu zmienic przód i tył

Edytowane przez żubr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak sie kształtuja ceny zebatek i lancucha ?

a co do tego ze powinno sie odrazu zmienic zebatke na przodzie i z tylu to w sumie masz racje bo lancuch inaczej sie bedzie juz ukladal

Edytowane przez Arma87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszytko w zaleznosci od wielkosci, firmy i rodzaju zebatek czy łańcucha, np: przód ok 50zł; tył ok 100zł a łańcuch no to sie trzeba liczyc z kosztami rzędu 250zł-350zł. Można oczywiscie kupic jakiec sporo tańsze zamienniki, gdy sie ostatnio rozgladałem za napedem to za taki komplet koles wolał 260zł(firma VAZ), jednak wolałem troche dolozyc niz po miesiącu znowu inwestwowac w to samo

Edytowane przez żubr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niewarto zamieniac dr350 na lc4, bo mozliwości terenowe maja podobne jak juz zmieniać to odrazu na cos lepszego np. exc

 

LC4 jest leprza w teren,zawias i piec są leprze.Ale też sensu nie widze zmieniac DR na LC4, następna musi być WR/YZ albo CRF :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...