Kilvov Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 1. Kilka dni temu prędkościomierz działał. Wskazówka kibotała się wyżej niżej, ale pokazywała prędkość, a poza tym tak samo jest u mojego kolegi i na forum ktoś mówił, że kibotanie w zakresie 5km/h jest normalne. NO ALE DZISIAJ wyjechałem sobie jade, PACZE a tu na zerze twardo stoi i nawet nie dygnie :? pokrętło do zerowania przebiegu dziennego działa. przy kole (tam gdzie konczy się kabelek idący z zegara do koła) na zagięciu jest tak jakby złamany plastik okalający linkę, sama linka nie jest zerwana (tak mi się wydaje, przynajmniej nie w tym miejscu). Całość tak działała[u/], a teraz nie działa :) tak było jak już kupiłem, więc nie opowiem Wam historii tego przełamania. 2. Gdy jadę (na postoju byłoby to dosyć dziwne :D ) odczuwam coś pomiędzy lekkim kołysaniem, a telepaniem na boki. Ale gdy puściłem sobie kierownicę (i na biegu i na luzie) to moto jedzie prosto jak CZEBA. Mam już jakieś przewrażliwienie przez te awarie, czy to może być złe wyważenie kół albo coś innego (to telepanko było jakby większe na wyboistej/zakolejonej drodze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 odczuwam coś pomiędzy lekkim kołysaniem, a telepaniem na bokimoze kółko nie jest do konca dokrecone ?/niedopompowane miałem to w jawie 350 i po dokreceniu i napompowaniu kola do zalecen znikło telepanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 14 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 odczuwam coś pomiędzy lekkim kołysaniem, a telepaniem na bokimoze kółko nie jest do konca dokrecone ?/niedopompowane miałem to w jawie 350 i po dokreceniu i napompowaniu kola do zalecen znikło telepanie wczesniej myslalem wlasnie, że to przez niedopompowane koła, ale dzisiaj przed wyjazdem ustawiłem ciśnienie i dodatkowo sprawdziłem 'fizycznie' (blokując koło, czy ślad jest odpowiedni :) ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nsr125 Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 A żadne z kół nie bije na boki?Wygląda na to, że linka prędkościomierza się niestety uszkodziła... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kilvov Opublikowano 14 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 A żadne z kół nie bije na boki?Wygląda na to, że linka prędkościomierza się niestety uszkodziła... :) jak mogę sprawdzić bicie kół? nigdzie w okolicy nie ma wyważalni kół dla motocykli :? zresztą szkodaby mi było kasy :D 2godzinki temu przewiozłem młodszego brata ~45kg, moto miało jakby mniejszą tendencję do 'bicia' jaki jest koszt takiej linki? bo słyszałem różnie... w przedziale od 50 do ponad 200zł. gdyby było więcej jak 70 zeta to sobie licznik rowerowy założe :P trudno się mówi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 14 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2005 na zagięciu jest tak jakby złamany plastik okalający linkę, sama linka nie jest zerwana (tak mi się wydaje, przynajmniej nie w tym miejscu). Całość tak działała[u/], a teraz nie działa jezeli dobrze cie rozumiem to chodzi ci o slimak. moze on sie uszkodzil... moze to glupie porownanie ale mialem tak w romecie:P:P:P linka moze byc dobra, ale slimak nie przekreca obrotow kola na linke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Ja w sprawie kołysania. Otóż postaw sobie moto na centralnej stopce, a jeśli jej nie masz, to w jakiś cudowny sposób unieś koło przednie luźno nad ziemię (pochylenie na stopce bocznej przez kumpla, podłożenie taboretu pod silnik itp.), chwyć mocno za lagi i poruszaj do przodu i do tyłu. Jak będzie wyczuwalny luz, znaczy że szlag ci trafił łozysko w główce ramy i trzeba je wymienić. A jak luzu nie ma, to oprócz sprawdzenia łożysk w kołach, obejrzyj dokładnie opony czy nie są jakieś wyząbkowane (znaczy klocki bieżnika jeden wyżej drugi niżej itd).Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.