KubaMart Opublikowano 20 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 wiem o czym mowicie :P mnie to terz gnebi czemu to chodzi na odwrot :Pjak sie silnik odpala silnik jest zimny to sie ssanie ciagnie do sibie co powoduje podniesienie tej blachy w gaziorze :P i tak wlasnie dobrze mi chodzi junak jak zaczyna plewic <w brew logice > no bo z ssania korzysta sie przy zimnym silniku do rozruchu wiadomo no ale u mnie jest cos pop**** i ja na nim caly cza jedze bo mi jak wczesniej wspomnialem <plewi> :) ma ktos jakos diagnoze na ta sytuacje ?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 Przypchany kranik paliwa, albo za maly w nim przelot - dopuki benzyna jest w gazniku to jest OK, ale w pewnym momencie motocykl zaczyna wiecej zuzywac niz dostaje i musisz wlaczyc ssanie. Adam M.PS. no i tak jak Moc napisal sprawdz odpowietrzenie korka paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KubaMart Opublikowano 20 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 juz wszystko dziala troche sie glopio pryznac ale tak jak bylo wczesniej wspomniane zle uzywalem ssania :oops: na odwrot :roll: kolega przyjechal i mi ustawil lepiej ten gazior i wyciagnol ssanie i motor dostal pare konikow jak sie przejechalem i niema juz zadnych stralow i napierd*** w tlomik :P chodzi czysto i milo odkrecic gaz :] tak wiec przeoraszam za wprowadzanie w blad noa le cza sie bylo tego wkoncu nauczyc ;)pozdrowka i dziekuje wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.