Pipcyk Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Z oryginalnym regulatorem sa same kłopoty.Ma tendencje do przegrzewania się.Ja na samym wstępie wymieniłem go na inny.Chodzi do tej pory bez żadnych kłopotów.Jeżeli chodzi o prace silnika to podczas tegorocznej wyprawy do Rumunii przepalił mi się z niewiadomych przyczyn bezpiecznik ( pewnie ze starości , bo był oryginalny ) i silnik zaczął pracować tylko na obrotach do 2000-2500 , potem przerywał i za cholerę nie chciał chodzić, co ciekawe silnik nie zgasł. Dopiero po zgaszeniu silnika na pierwszej stacji benzynowej zapadła całkowita ciemność.Po wymianie bezpiecznika problem znikł.Potem domyśliłem się co się stało: spalił się bezpiecznik, akumulator został odcięty od reszty instalacji, i regulator nie mógł utrzymać napięcia w wymaganym zakresie, i dlatego zaczął wariować moduł.Tyle że aktualnie w moim motocyklu jest zupełnie inny moduł i silnik, z tym że podejrzewam że na znacznie wahania napięcia podobnie będzie reagował oryginalny moduł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.