Skocz do zawartości

Problemow ciag dalszy xtz 750


Volks
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z oryginalnym regulatorem sa same kłopoty.

Ma tendencje do przegrzewania się.

Ja na samym wstępie wymieniłem go na inny.

Chodzi do tej pory bez żadnych kłopotów.

Jeżeli chodzi o prace silnika to podczas tegorocznej wyprawy do Rumunii przepalił mi się z niewiadomych przyczyn bezpiecznik ( pewnie ze starości , bo był oryginalny ) i silnik zaczął pracować tylko na obrotach do 2000-2500 , potem przerywał i za cholerę nie chciał chodzić, co ciekawe silnik nie zgasł.

Dopiero po zgaszeniu silnika na pierwszej stacji benzynowej zapadła całkowita ciemność.

Po wymianie bezpiecznika problem znikł.

Potem domyśliłem się co się stało: spalił się bezpiecznik, akumulator został odcięty od reszty instalacji, i regulator nie mógł utrzymać napięcia w wymaganym zakresie, i dlatego zaczął wariować moduł.

Tyle że aktualnie w moim motocyklu jest zupełnie inny moduł i silnik, z tym że podejrzewam że na znacznie wahania napięcia podobnie będzie reagował oryginalny moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...