cyklotron Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Mam problemy s Simsonem S51. Silnik, kiedy jest zimny, zapala bardzo chętnie, wystarczy 1 lub 2 kopnięcia, ale chodzi tylko parę minut i gaśnie, tak jakby nagle benzyna zamieniała się w wodę i już nie można go odpalić żeby nie wiem co robić.Rano gdy dobrze wystygnie znowu zapala chętnie i dalej to samo ...Może aby od razu wyeliminować to co już sprawdziłem, czyli:1.paliwo dochodzi – świeca po prostu zamaka2.paliwo jest ok., bo wymieniłem całe na nowo kupione w innej stacji3.świeca jest ok., próbowałem na trzech – ngk, isolator, champion4.przewód wysokiego napięcia i fajka jest ok., wymieniłem5.gaźnik jest ok., myślałem że to może gaźnik, rozbierałem, czyściłem, przestawiałem poziom paliwa w komorze, wysokość iglicy itd., wreszcie kupiłem nowy gaźnik bing ( i tak miałem zamiar kupić ) ale dalej to samo pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysieksz Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Może cewka zapłonowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Świecę wymieniałeś ale czy na taką co maprawigłową warość cieplną? Objawy wskazują na zbyt bogatą mieszankę paliwo-powietrze lub za zimną swiecę. To czy świeca będzie NGK pal , iskra czy Champion to firma nie stanowi znaczącej różnicy. Liczy się czy zastosowałęś zamiennik katalogowy świecy zalecanej przez producenta silnika. Sprawdz czy masz czysty filtr powietrza i czy ssanie nie ma za mocno naciągniętej linki i tym samym jest włączone cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 10 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 świece mam ok, kupowałem w ag-mot w częściach dla simson, zresztą tą świecę polecają na różnych forach.jeśli chodzi o skład mieszanki to przypominam że próbowałem na gaźniku oryginalnym i na nowiutkim bing ( różne ustawienia ) [ Dopisane: 10-09-2005, 20:16 ]Już znalazłem przyczynę.Jakaś nieszczelność między skrzynią a silnikiem, zasysał olej, jak spuściłem cały olej to chodzi jak złoto.Teraz czeka mnie remont :? pozdrawiam i dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
młodymz Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Jakaś nieszczelność między skrzynią a silnikiem' date=' zasysał olej, jak spuściłem cały olej to chodzi jak złoto. Teraz czeka mnie [b']remont [/b] a zwykła wymiana uszczelki miedzy karterami nie pomoże :) pzdrps. lepiej juz go nieodpalaj bez oleju!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyklotron Opublikowano 10 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Może pomoże, ale jak już rozbiorę to wymienię wszystkie uszczelki i łożyska i sprawdzę w jakim stanie jest wałA może jeszcze coś się ulepszy :) np myśle o zmiejszeniu szkodliwej pojemności skrzyni korbowodowej, podobno można zaślepić przeciwwagi na wale i zwiększyć w ten sposób osiągi, oczywiście trzeba zastosować specjane łożyska bo nie będą miały smarowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.