dark_rider Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 ...no właśnie niby banał, ale nie do końca, przynajmniej dla mnie, bo nigdy tego jeszcze nie robiłem (chodzi o regulacje luzów ;) ) :roll: Sprawa wygląda następująco- chciałbym wyregulować luzy zaworów w mojej Virago 125, gdyż podejrzewam, że nikt się tym długo nie zajmował :( Regulację przeprowadza się w tym motocyklu śrubami- tego dowiedziałem sie z forum, czyli (podobno) można dokonać jej samemu, z czego sie bardzo cieszę :P I tu dla mnie zaczynają sie schody... Co, gdzie i jak muszę pomierzyć, aby wiedziec jakie mam luzy zawrów, i co dokrecic/poluzowac, aby to wyregulowac :?: Czy potrzebne mi będą do tego jakieś specjalne narzędzia (oprócz szczelinomierza i klucza do tych śrub :) ) To wszystko :?: :) Sory, że tak lamersko, ale nie kazdy od urodzenia mechanikę ma we krwi :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Jeżeli silnik ma duży przebieg i wyklepane dźwigienki - szczelinomierz prawdy Ci nie powie. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark_rider Opublikowano 10 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Przebieg to troche ponad 15 tys. wiec duzy raczej nie jest. Oczywiscie nigdy nie mozna miec powenosci przy zakupie uzywanego moto, ze licznik nie byl cofniety :roll: . Jest wiec nie szczelinomierz to co :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.