lukasz-aprilia Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Zbliża się czas wymiany oleju i synchronizacji gazników w mojej Suzi, wiec czas wymienić to i owo. Podpowiedzcie mi w kilku takich sprawach:1. W pierwszym i/lub drugim gazniku zawieszaja sie i czasami przeciekaja zaworki iglicowe. Czy wymienia sie tylko te przeciekajace, czy od razu lepiej kupic caly zestaw 4 zaworkow iglicowych?2. W katalogu Larssona znalazlem cos takiego jak zestaw naprawczy do gaznikow. Z rysunku widze, ze w sklad zestawu wchodzi zaworek iglicowy, dysza glowna, uszczelka pod komore plywakowa i jakies male o-ringi. Do czego sa te male uszczelki? Uszczelka komory u mnie nie cieknie to moze zamiast kupowac caly zestaw (dosc drogo 47,20zl za jeden gaznik) kupic oprocz zaworkow nowe dysze glowne (nie rozbieralem sam gaznikow nie wiem w jakim sa stanie). Ale czy teoretycznie jest jakis sens wymieniac dysze glowne w 12letnim motocyklu o przebiegu 80.000km? (2 i 3 swieca ma nieco wadliwa barwe w kierunku ciemnego, nie olejowego nalotu)3. Jesli mialbym wymieniac dysze glowne to rodzi sie pewien problem. Z dostepnych mi "serwisowek" wynika, ze moj model (GN72B) potrzebuje dysze 112,5. W katalogu Larssona w pozycji dysze glowne do gaznikow Mikuni sa tylko 110 lub 120. 112,5 wystepuje tylko w pozycji dysz do Solex & Mikuni, ale wizualnie przedstawiaja je inaczej niz te na zdjeciu zestawu naprawczego do gaznikow. Moglby ktos sprawdzic rozmiar dyszy do mojego modelu, aby wyeliminowac blad moich danych?Czy wstawienie dyszy 120 (zamiast fabrycznego 112,5) spowoduje jakies klopoty w serwisie z ustawieniem gaznikow? Filtr powietrza mam nieseryjny (stozek, ale wstawiony do fabrycznego airboxu) wiec z dostateczna iloscia powietrza nie powinno byc klopotow. Bede wdzieczny za wasze rady. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 7 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2005 Odpowiem na ostatnią część pytania - zostaw te dysze które masz w motocyklu. Może się okazać, że na 120 sprzęt nie będzie dobrze chodził. Inna sprawa - Autodata w latach 92-95 podaje mi dysze 110 do otwartej wersji, a 112,5 w zdławionych. Co do wcześniejszej partii (a jednak odpowiem) kup 4 zaworki iglicowe i będziesz miał z głowy (oraz pewność, że wszystko będzie szczelne). Załóż też filre paliwa (są specjalne motocyklowe w Larssonie, nie powodują one oporu - sprawdzone działa). Najcześciej podciekanie zaworów iglicowych powoduje brud, jakaś drobinka. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.