Skocz do zawartości

pilna porada


Rekomendowane odpowiedzi

Witam , jestem tu nowy i potrzebuję porady

mam do kupienia motocykl suzuki 1100 rok 1989 wiecej danych nie mam poprostu a ze jestem laikiem w temacie to też nie za bardzo mam go Wam jak opisać , jest ogulnie ładny , nawet bardzo , czterocylindrowa jednosta czterosówowa , a podwujnymi tarczami z przodu , jedna z tyłu , z regulowanym tylnym jednym amortyzatorem , na ramie aluminiowej ! Dotychczas interesowałem sie zakupem motocykla , ale hondy , tu nic nie wiem o suzuki mam dać za niego 4000zł jest w pełni przygotowany do sezonu , po wymianie oleju , swiec jak i łancucha , ma mało przejechane i miał dotychczas trzech włascicieli .

Powiedzcie mi cos o tym motocyklu , czy ładowac sie w cos takiego ? i co ewentualnie sprawdzić !

bardzo dziekuję za odpowiedz i przepraszam jak nie umiesciłem tematu w odpowiednim dziale !

pozdrawiam wszystkich

 

Nie znalazłem na ogłoszeniach nic podobnego by pokazac zdjecie , jaki to jest , ma duzą okrągła lampe z przodu , i prostokątny zestaw wskazników , palony z rozrusznika elektrycznego

Goni mnie czas :evil:

to jest coś bardzo podobnego do tego ! tylko bez owiewek na nogi

http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?id_o...2b53b40f752c2ba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach