bohen Opublikowano 3 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2005 wutammam taki problem jak w temacie. otóż opone mam założona juz na obręcz ale jak włoże całe koło do wahacza to obciera mi o łańcuch. z lewej str. wahacza mam już przerobione: uchwyt to bebna i pret od hamulca tylnego tak że jest miejsce. Może by tak jakoś "oddalić" zębatki z łańcuchem w prawa strone co by wiecej miejsca było? ale jak to zrobic. A może ktos ma inny patent.Z góry dzięmki za wszelkie info(założyłbym weższą opone ale nigdzie nie moge takiej znaleść) Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 (założyłbym weższą opone ale nigdzie nie moge takiej znaleść)Na kazdym motobazarze jest pozatym taka WSK na 120mm bedzie tracila sporo mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 120 do WSK :-D ,heh ja teraz ładuje do CR 100/90/19.Do WSki góra 110...ale i tak to nie wypał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 120 do WSK :-D ' date='heh ja teraz ładuje do CR 100/90/19.Do WSki góra 110...ale i tak to nie wypał.[/quote'] czemu ja mam 110 i niezle trzyma sie terenu i nic niestracila mocy :P tylko tyle ze boki musialem lekko przyciac a od strony bebna przenioslem ten plaskownik od hamulca co trzymal beben w jednym miejscu ale i tak musialem lekko boki przyciac :-x . wahacz jest bardzo waski eh i nie wiem jak Ty tam chcesz wsadzic 120 :P jak Ci sie uda to daj znac sam sprubuje :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 4 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2005 czemu ja mam 110 i niezle trzyma sie terenu i nic niestracila mocy tylko tyle ze boki musialem lekko przyciac a od strony bebna przenioslem ten plaskownik od hamulca co trzymal beben w jednym miejscu ale i tak musialem lekko boki przyciac . wahacz jest bardzo waski eh i nie wiem jak Ty tam chcesz wsadzic 120 jak Ci sie uda to daj znac sam sprubuje Zwroc uwage na to ze czasem 100 jednego producenta jest tak szeroka jak 140 innego :P . IMHO ciecie bokow opony kostkowej wg.mnie mija sie z celem (chyba ze glownym powodem zalozenie kochy jest to iz fajnie ryje :P ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radziok16 Opublikowano 5 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 no tak tez fakt :P tylko ich az tak bardzo nie przycialem, a jest jeszcze jedna sprawa WSK-a ma 2 rodzaje wachaczy ja mam ten pradziej szpikulcowaty a jest tez taki prosty ktory wydaje mi sie byc dluzszy :-x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 5 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2005 nie wiem jak Ty tam chcesz wsadzic 120 no własnie ja też nie wiem i dlatego pytam sie Was o pomoc a co do opon to na giełdach znajdywałem tylko szersze kapcie ( w dobrej cenie) a jak znalazłem odpowiednią oponę to albo była nówka albo zjechana do końca a mnie interesują lekko przechodzone kostki 110 by weszła a jednak ten 1cm wiecej i już nie wejdzie Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 9 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2005 Moze sprobuj pod zebatke dorobic jakies tulejki?? albo podloz podkladki?tylko nie wiem czy to sie nie przelozy na to ze lancuch bedzie krzywo prowadzony?, moze sprobuj jednak kawalek kostki zeszlifowac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 10 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2005 Moze sprobuj pod zebatke dorobic jakies tulejki?? albo podloz podkladki? tylko nie wiem czy to sie nie przelozy na to ze lancuch bedzie krzywo prowadzonybedzie gdzie czemu w bardzo szybki sposób zużyje sie zestaw napedowy :idea: nie wiem, o ile chesz przyciąc tą kostke ale moze to powodowac jakies nieprzywidywalne prowadzenie motocykla w głębszym pochyleniu :) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bohen Opublikowano 11 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2005 nie wiem' date=' o ile chesz przyciąc tą kostke ale moze to powodowac jakies nieprzywidywalne prowadzenie motocykla w głębszym pochyleniu [/quote']no ja właśnie nie bardzo chce podcinać bieżnik po bokach bo niewiadomo co się bedzie działo w zakręcie, a co do podkładek pod zebatki to jeśli się nie myle trzeba takie podjkładki dac pod obie zebatki co by łańcuch był prosto Cytuj Stare motocyklowe przysłowie mówi: jak się nie wywrócisz.....to se nie poleżysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozio Opublikowano 12 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2005 Nie kombinuj więcej, tylko kup węższą opone.Jak mówi stare przysłowie : Częściej spieprzysz nisz ulepszysz. Przesówanie zębatki na pewno nie jest dobrym pomysłem i nawet nie chodzi mi o to że łańcuch po krótkim czasie będzie do wyrzucenia, ale o to że po prostu może spaść z którejś z zębatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.