krzysiekzer Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 (edytowane) Witam Xj-otowcyXJ 550 posiadam od 4lat i chyba pozostanę przy niej aż do końca. Co prawda troszkę w nią już wpakowałem ale jest to moto wyjątkowe. Dwa lata temu zrobiłem kapitalke głowicy, po małych przebojach z panem z Lasocic (ogłoszenie w SM) stwierdziłem ze jeśli fachowiec taki naprawia to ja jestem cudotwórcą. Gniazda przeszlifował mi znajomy mechanik samochodowy!!!!!!!!! z taką dokładnością ze jak nalałem paliwka do komór zawór nawet nie pomyślał żeby się spocić. Nie zawodne płytki to już moja robota za pomocą dwóch płytek magnesowych (czy cos takiego) i mikrometra tak je dopieściłem ze mucha nie siada. Co prawda troszkę poczytałem i dowiedziałem się że luz zaworowy na wydechowych powinien być mniejszy niż serwisówki podają, co sprawi ze pozbędziemy się hałaśliwej pracy zaworów oczywiście w pewnym stopniu. Nawiązując mam pytanie czy wam też po nagrzaniu odzywają się wałki-zawory ponoć to norma w tych moto.Czeka mnie jeszcze regulacja gaźników, no i wymiana rur przedniego zawieszenia:/ Boczki mi też narobiły kłopotów, najpierw zgubiłem lewy dorobiłem z pleksi przypominający po części oryginał pomalowałem i dwa miesiące później zgubiłem prawy ;) :biggrin: :biggrin: Chciałbym się pochwalić fotka, bo ona oddałaby cały wkład pracy w moją xj ale niestety nie mam pojęcia jak dodaje się tu załącznik :D Edytowane 24 Maja 2006 przez krzysiekzer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koniaczek Opublikowano 24 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 (edytowane) Witam Xj-otowcyXJ 550 posiadam od 4lat i chyba pozostanę przy niej aż do końca. Co prawda troszkę w nią już wpakowałem ale jest to moto wyjątkowe. Dwa lata temu zrobiłem kapitalke głowicy, po małych przebojach z panem z Lasocic (ogłoszenie w SM) stwierdziłem ze jeśli fachowiec taki naprawia to ja jestem cudotwórcą. Gniazda przeszlifował mi znajomy mechanik samochodowy!!!!!!!!! z taką dokładnością ze jak nalałem paliwka do komór zawór nawet nie pomyślał żeby się spocić. Witam!! i szacun za to co robisz dla swojego moto!Nie zawodne płytki to już moja robota za pomocą dwóch płytek magnesowych (czy cos takiego) i mikrometra tak je dopieściłem ze mucha nie siada. Co prawda troszkę poczytałem i dowiedziałem się że luz zaworowy na wydechowych powinien być mniejszy niż serwisówki podają, co sprawi ze pozbędziemy się hałaśliwej pracy zaworów oczywiście w pewnym stopniu. Nawiązując mam pytanie czy wam też po nagrzaniu odzywają się wałki-zawory ponoć to norma w tych moto.Zgadza sie , zawory slychac, jak je zrobilem to pojechalem z reklamacja jeszcze raz do zakladu ktory mi je robil (do Pawła) stwierdzil on ze luzy są prawidlowe i ten typ tak ma. Najbardziej klepie mi z lewej strony z przodu. Ale generalnie caly silnik dosc mocno slychac.Czeka mnie jeszcze regulacja gaźników, no i wymiana rur przedniego zawieszenia:/ Boczki mi też narobiły kłopotów, najpierw zgubiłem lewy dorobiłem z pleksi przypominający po części oryginał pomalowałem i dwa miesiące później zgubiłem prawy Boczek zrobilem z zywicy poliestrowej i wyglada praktycznie jak oryginał, nawet calkiem dobre patenty na mocowanie mam.Chciałbym się pochwalić fotka, bo ona oddałaby co wkład pracy w moją xj ale niestety nie mam pojęcia jak dodaje się tu załącznik :D Zapodaj zdjecia na http://www.bikepics.com i potem tu lina do niego, dzieki temu caly swiat bedzie mogl podziwiac Twojego sprzeta ;)NO!! to czas na stronke o XJach!! pytanko ktore zadalem wczesniej jest nadaj aktualne, ktora forme wolicie? html czy cms?Pozdrawiam!!! Edytowane 24 Maja 2006 przez koniaczek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.