Nitomen Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 witam niedlugo zestaw napedowy skonczy zywot przy wymianie mysle nad zmiana zebatek na bardziej dynamiczne mam do wyboru 14/46 lub 14/44 orginalnie jest 15/43 v-max na kostce i tak nie wyciagam a wieksza dynamika w szczegolnosci w trudnym terenie byla by pozadana jak wplynie zmiana o 1 zabek na dynamike i v-max co byscie mi doradzili moze szukac tylniej wiekszej o 3 zeby :?: zebatki przod i tyl mozna zobaczyc na tej stronie http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...tProd&nr_tab=32 pozdro Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Zmiana zębatki na większą poprawi pszyspieszenie motocykla i jego elastyczność natomiast prędkość max się nieco zmniejszy.Gdy motocykla używasz głownie do jazdy w terenie to jest to dobry zabieg,wiem,bo 2 lata temu to samo robiliśmy w motocyklu wsk-a,no ale tam sprawa miała sie całkiem inaczej,bo zębatka była chyba największa jaką sie dało założyć,no i oczywiście,motocykl na pszyspieszenie był nawet lepiej niz dobry,no ale prędkosc rzędu 75 km/h krotko mowiąc oszałamiająca nie była...Ale w motocyklach o wyższych mocach ten spadek nie bedzie uciążliwy,więc jeśli brakuje ci dobrego sprintu i elastyki,to zmieniaj,a efekt napewno bedzie odczowalny :) Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 ja bym proponował 14/44 [ Dopisane: 31-08-2005, 20:55 ]1 ząb z przodu to jak 2 zęby z tyłu Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Sprawdz sobie za pomoca tego programu , jakie bedziesz mial prekosci motocykla na poszczegolnych biegach przy okreslonych przelozeniach , Moje doscwiadczenia z tym programem sa dosc pozytywne , musisz tylko znac dane techniczne twojego moto.http://www.schmidt-sven.de/texte/geardata.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 1 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 nie dzial mi ten program moj komp jest zdeka zwalony ale mam jeszcze pytanko czy w w enduro 4T podczas przyspieszania odkrecacie gaz na full :?: bo ja obecnie do ok 1/2 moze ciut wiecej staram sie zmienia biegi przy 4 - 5 tys a do dyspozycji mam max 7 (do czerwonego) a od 4 do 7 kawa idzie jak glupia ale jakos szkoda mi tak pilowac silnik :roll: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 Ja tam prawie do konca gaz odkrecam...I z tego co mi sprzedawca mowil wr'ka wkreca sie do 11 000 oborotow :)i mi tam nie szkoda bo i tak raz na dwa lata remoncik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 I z tego co mi sprzedawca mowil wr'ka wkreca sie do 11 000 oborotow Smile wr'ka do 13 się wkręca , a biegi to najlepiej tak na średnich obrotach zmieniac Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 1 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2005 to jak do 13 to jeszcze lepiej :) wiesz to nie jest tak ze zawsze piłuje ten silnik do konca...ale w terenie mi sie czasmi to zdaza...Ale np. ze to jest 4 takt bardzo fajnie sie jedzie np. na 3 albo 4 biegu na srednich obrotach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baron Opublikowano 2 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2005 Ja miałem w XT na początku chyba z przodu 14 a z tyłu 47 to robiła rzeźnię. Rwała do przodu jak głupia, ale max 120 km/h. :) Na asfalcie można jeździć, ale o trasach zapomnij. Jedynka właściwie wtedy służy wyłącznie do ruszania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.