Skocz do zawartości

wielkosc zebatek a dynamika i predkosc


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

niedlugo zestaw napedowy skonczy zywot przy wymianie mysle nad zmiana zebatek na bardziej dynamiczne mam do wyboru 14/46 lub 14/44 orginalnie jest 15/43 v-max na kostce i tak nie wyciagam a wieksza dynamika w szczegolnosci w trudnym terenie byla by pozadana jak wplynie zmiana o 1 zabek na dynamike i v-max co byscie mi doradzili moze szukac tylniej wiekszej o 3 zeby :?: zebatki przod i tyl mozna zobaczyc na tej stronie http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?s...tProd&nr_tab=32

 

pozdro

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana zębatki na większą poprawi pszyspieszenie motocykla i jego elastyczność natomiast prędkość max się nieco zmniejszy.Gdy motocykla używasz głownie do jazdy w terenie to jest to dobry zabieg,wiem,bo 2 lata temu to samo robiliśmy w motocyklu wsk-a,no ale tam sprawa miała sie całkiem inaczej,bo zębatka była chyba największa jaką sie dało założyć,no i oczywiście,motocykl na pszyspieszenie był nawet lepiej niz dobry,no ale prędkosc rzędu 75 km/h krotko mowiąc oszałamiająca nie była...Ale w motocyklach o wyższych mocach ten spadek nie bedzie uciążliwy,więc jeśli brakuje ci dobrego sprintu i elastyki,to zmieniaj,a efekt napewno bedzie odczowalny :)

nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz sobie za pomoca tego programu , jakie bedziesz mial prekosci motocykla na poszczegolnych biegach przy okreslonych przelozeniach , Moje doscwiadczenia z tym programem sa dosc pozytywne , musisz tylko znac dane techniczne twojego moto.

http://www.schmidt-sven.de/texte/geardata.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dzial mi ten program moj komp jest zdeka zwalony ale mam jeszcze pytanko czy w w enduro 4T podczas przyspieszania odkrecacie gaz na full :?: bo ja obecnie do ok 1/2 moze ciut wiecej staram sie zmienia biegi przy 4 - 5 tys a do dyspozycji mam max 7 (do czerwonego) a od 4 do 7 kawa idzie jak glupia ale jakos szkoda mi tak pilowac silnik :roll:

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I z tego co mi sprzedawca mowil wr'ka wkreca sie do 11 000 oborotow Smile
wr'ka do 13 się wkręca , a biegi to najlepiej tak na średnich obrotach zmieniac

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem w XT na początku chyba z przodu 14 a z tyłu 47 to robiła rzeźnię. Rwała do przodu jak głupia, ale max 120 km/h. :) Na asfalcie można jeździć, ale o trasach zapomnij. Jedynka właściwie wtedy służy wyłącznie do ruszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...