wieczny student Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 140tka? 120, albo 130. podobno to koło jeździło w dnieprze dragu. kupione na allegro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zildian Opublikowano 30 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2005 hehe... sorr ślepy jestem ;) oczywiście 120 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gobert Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Sprawdziłem, nie 22.5 a zaledwie 10 stopni, to maksymalny kąt stałej pracy wału z przegubami Kardana.Dla przegubów gumowych wynosi on o połowę mniej bo 5 stopni, podobno możliwa jest chwilowa praca przy 15 stopniach. Ale bez przeróbki wachacza po zamianie koła to chyba się nie obejdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zildian Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 wszystko ok... ale ten motocykl jest juz pozbawiony wachacza :)dyfer i przegłób nie zmieniaja swojego polozenia w czase jazdy wzdledem ramy. jedyny amortyzator to profil opony.. [ Dopisane: 06-09-2005, 13:53 ]a co sadzicie o czyms takim ?http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...&highlight=k750 chodzi mi o taki sprzet o jak idopytuje sie kolega ale potrzebny w innym celu oSZywiście nie chodzi mi o rasowanie sprzetu tylko o przywrocenie kątów na dyferze i przy kłach na mozliwego kata 0 ;) mozna cos takiego zdobyc czy skubanie w drobnicy i samemu? (biorąc pod uwagę, że jestem raczej niedoświadczony w mechanicznych sprawach.. roznie moze to wyjsc.... [ Dopisane: 27-09-2005, 11:19 ]wątek wyczerpany i zakończony :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.