Skocz do zawartości

K750 i problemy z wałem ! pomocy


zildian
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdziłem, nie 22.5 a zaledwie 10 stopni, to maksymalny kąt stałej pracy wału z przegubami Kardana.

Dla przegubów gumowych wynosi on o połowę mniej bo 5 stopni, podobno możliwa jest chwilowa praca przy 15 stopniach.

 

Ale bez przeróbki wachacza po zamianie koła to chyba się nie obejdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko ok... ale ten motocykl jest juz pozbawiony wachacza :)

dyfer i przegłób nie zmieniaja swojego polozenia w czase jazdy wzdledem ramy. jedyny amortyzator to profil opony..

 

[ Dopisane: 06-09-2005, 13:53 ]

a co sadzicie o czyms takim ?

http://forum.motocyklistow.pl/viewtopic.ph...&highlight=k750

 

chodzi mi o taki sprzet o jak idopytuje sie kolega ale potrzebny w innym celu

 

oSZywiście nie chodzi mi o rasowanie sprzetu tylko o przywrocenie kątów na dyferze i przy kłach na mozliwego kata 0 ;)

 

mozna cos takiego zdobyc czy skubanie w drobnicy i samemu? (biorąc pod uwagę, że jestem raczej niedoświadczony w mechanicznych sprawach.. roznie moze to wyjsc....

 

[ Dopisane: 27-09-2005, 11:19 ]

wątek wyczerpany i zakończony :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...