zielorz Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 BaRy ale uszczelka pod cylinder tez jest "papierowa" pod glowice to co innego tam jest metalowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 BaRy ale uszczelka pod cylinder tez jest "papierowa" pod glowice to co innego tam jest metalowaAle te uszczelki "specjalistyczne" sa tak zrobione ze pod wplywem temperatury sie jakby przyklejaja do cylindra i glowicy i dzieki temu wszystko tak dobrze uszczelniaaja. Ja jak zalozylem stara uszczelke pod glowice do DT to mimo iz z zewnatrz byla super to plyn lal spod glowicy ciurkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduro-bubbaa Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 ostatnio kupowalem to komplet WSZYSTKICH uszczelek do silnika w tym wypadku bylo to do rm 125 (bylej sztuni) zaplacilem 89 czy jakos tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BaRy Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 BaRy ale uszczelka pod cylinder tez jest "papierowa" pod glowice to co innego tam jest metalowa No spox wiem, że ta pod głowice jest inna i tylko o niej pisałem a pod cylinder to takia jak te pod kape i kartery ale czy papiero podobna to nie do końca.Przynajmniej u mnie te w orginale są jak by bardziej gumowe i elastyczne. Próbowałem wycinać uszczelki i nawet po 3 próbach wyszło ale kurna ta wycięta w porównaniu do zużytuych orginalnych rozsypywała się w rękach. Miałem dwa różne materiał właśnie gumolit i krengielit 0,5mm(do 300 stopni) i oba były tak samo słabe. Na przykład po delikatnym przykręceniu próbnym kapy już nie szło tego rozkręcić żeby się uszczelka nie zerwała.Dlatego dla mnie to kicha.Może jakby dorwać jeszcze lepszy materiał ale wtedy to będzie on kosztował więce niż nowy komplet . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 a jak mi sie troszke płynu wleje do cylindra to co sie wtedy dzieje z moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 zatarcie silnika w skutek niewlasciwego smarowania ,ubytek wody w chlodnicy w skutek czego brak dobrego chlodzenia i efekt podobny w 4t moze rozwalic silnik (doslowanie) bo przybedzie ok 1 litra cieczy w silniku Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 ale jak troszke sie przedostaje to moze moto jakoś inaczej chodzi albo coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 ale jak troszke sie przedostaje to moze moto jakoś inaczej chodzi albo coś?Człowieku naprawde szkoda Ci tych 50zł na komplet uszczelek na caly cylinder (tyle kosztuje do DT)?? Nie kombinuje tylko idz do sklepu i zrob to porzadnie, bo mi szkoda osoby ktora kupi tego RX'a i po 2 dniach strzeli uszczelka i zrobi syf w silniku.Jak sie plyn przedostaje to swieca nim smierdzi i z wydechu tez mozna wyczuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 nie szkoda mi, tylko po prostu sie pytam zeby nie kupować na darmo,i nie chce mi sie tyle czekać na przesyłke z wawy,gdyby sie dało silikonem, ale chyba bede musiał jednak zamówić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 przesylka dzisiaj zamawiasz jutro jest ;) (w dni robocze oczywiscie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 to wiem. trudniej z kasą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 to wiem. trudniej z kasą.NO jasne lepiej zaoszedzic ok 35zł i kupic silikon zamiast uszczelek i potem jeszcze zaplacic 600zł za cylinder z tlokiem i pierscionkami :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 a te uszczelki to musze kupować w aprilii czy są jakieś unierwsalne ? bo oryginalne to pewnie drogie-wiadomo aprilia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Polecam serwis Motoroma na ulicy chyba Chodzonego w Warszawie, bo oni zajmuja sie glownie motocyklami wloskimi takimi jak aprilia. Mimo ze Dt'tka nie jest Włochem to jakos jedyni w Wawie mieli uszczelki od ręki i to caly topend w cenie samej uszczelki pod glowice (cena chyba 50zł Atheny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KuBA Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 wiem, zawsze zamawiam w motoromie. a jak 50 zł to nie tak dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.