Skocz do zawartości

ogar 200 [mała moc]


rambo666
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

mam problem z moja maszyna. jakis czas temu stracil na mocy, na plaskim cisnie ledwie 40 (a mam zalozona z przodu zebatke 13), zeby wrzucic 3 trzeba krecic praktycznie na max na dwojce.

 

silnik chodzi bardzo równo, zawsze odpala za 1 kopem, niewazne czy zimny czy cieply (jak jest rozgrzany, to troche powoli wchodzi na obroty, a czasem gasnie jak sie go nie przegazuje). na luzie chodzi rowno, swieczka jest brazowa, nie zasyfiona.

 

jakis czas temu (ale wtedy jeszcze byl mocniejszy) mialem problem z wolnymi obrotami, caly czas mi zalewalo swiece, gasl mi na skrzyzowaniach. problem zniknal po lekkim przytkaniu dyszy wolnych obrotow (nowki ze sklepu) kawalkiem slomy :] od tego momentu wolne obroty sa ok (jakies pol roku jezdze z ta slomka ;)) tylko dalej zagadka jest dla mnie dlaczego na fabrycznie nowej dyszy zalewalo mi swieczke.

 

niedawno mialem problem z zaplonem (sam sie przestawial), ale teraz juz jest w miare ok. co prawda jezdzilem troche na za wczesnym (przerywalo), moglo sie cos od tego zniszczyc?

 

pytanie mam takie, jak sprawdzic co odpowiada za strate mocy, mysle zeby wykrecic cylinder, zobaczyc czy nagaru nie ma za duzo. wymienic pierscienie moze? co jeszcze mozna zrobic, zeby sie dowiedziec co go tak zamulilo (najlepiej bez rozbierania na czesci i zbytniego inwestowania)? jakies pomysly?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napisałeś że silnik chodzi równo czyli gaznik raczej się nie zapchał,co do dyszy to że ona jest nowa nie oznacza że będzie się dobrze sprawować,ja nie wierze w te nowe części,teraz już nie robia tak dobrze jak dawniej,mozesz zdjąć cylinder i sprawdzić czy nie pękł ci pierścionek,przeczyść także wydech morze masz tam już tyle nagaru że go zatyka,jak mi cos jeszce przyjdzie do głowy to się odezwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zakladalem 13, to nie byla za duza, bo byl jeszcze dosyc mocny. teraz ledwo jedzie.

 

co do wydechu, to mozna wyciagnac z niego bebechy? czy tylko caly odkrecic od kolanka?

 

aha na laczeniach kolanka z cylindrem i tlumikiem jest sporo czarnego brudu.

 

jeszcze jedna rzecz - na wyzszych obrotach cos tam w silniku brzeczy, ogolnie dzwiek jest chyba troche inny niz byl kiedys...

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...