rambo666 Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 witam mam problem z moja maszyna. jakis czas temu stracil na mocy, na plaskim cisnie ledwie 40 (a mam zalozona z przodu zebatke 13), zeby wrzucic 3 trzeba krecic praktycznie na max na dwojce. silnik chodzi bardzo równo, zawsze odpala za 1 kopem, niewazne czy zimny czy cieply (jak jest rozgrzany, to troche powoli wchodzi na obroty, a czasem gasnie jak sie go nie przegazuje). na luzie chodzi rowno, swieczka jest brazowa, nie zasyfiona. jakis czas temu (ale wtedy jeszcze byl mocniejszy) mialem problem z wolnymi obrotami, caly czas mi zalewalo swiece, gasl mi na skrzyzowaniach. problem zniknal po lekkim przytkaniu dyszy wolnych obrotow (nowki ze sklepu) kawalkiem slomy :] od tego momentu wolne obroty sa ok (jakies pol roku jezdze z ta slomka ;)) tylko dalej zagadka jest dla mnie dlaczego na fabrycznie nowej dyszy zalewalo mi swieczke. niedawno mialem problem z zaplonem (sam sie przestawial), ale teraz juz jest w miare ok. co prawda jezdzilem troche na za wczesnym (przerywalo), moglo sie cos od tego zniszczyc? pytanie mam takie, jak sprawdzic co odpowiada za strate mocy, mysle zeby wykrecic cylinder, zobaczyc czy nagaru nie ma za duzo. wymienic pierscienie moze? co jeszcze mozna zrobic, zeby sie dowiedziec co go tak zamulilo (najlepiej bez rozbierania na czesci i zbytniego inwestowania)? jakies pomysly? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 napisałeś że silnik chodzi równo czyli gaznik raczej się nie zapchał,co do dyszy to że ona jest nowa nie oznacza że będzie się dobrze sprawować,ja nie wierze w te nowe części,teraz już nie robia tak dobrze jak dawniej,mozesz zdjąć cylinder i sprawdzić czy nie pękł ci pierścionek,przeczyść także wydech morze masz tam już tyle nagaru że go zatyka,jak mi cos jeszce przyjdzie do głowy to się odezwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 może zmien zebatke na 12 ,13 jest zaduża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambo666 Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 jak zakladalem 13, to nie byla za duza, bo byl jeszcze dosyc mocny. teraz ledwo jedzie. co do wydechu, to mozna wyciagnac z niego bebechy? czy tylko caly odkrecic od kolanka? aha na laczeniach kolanka z cylindrem i tlumikiem jest sporo czarnego brudu. jeszcze jedna rzecz - na wyzszych obrotach cos tam w silniku brzeczy, ogolnie dzwiek jest chyba troche inny niz byl kiedys... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karzeł Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Rozbieraj silnik i sprawdź czy nie pękł Ci pierścionek tak jak mówi kbk. To nie jest dużo roboty a można się przekonać i być pewnym. Przy okazji sobie przeczyścisz wszystko z nagaru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Najpierw wyczyść wydech. Niedawno naprawiałem koledze ogara wyczyściłem i odblokowałem tłumik (miał wkręcone małe śrubki i jakieś szmaty w środku). Teraz jeździ jak rakieta> :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.