chopin Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 a daloby sie przelozyc ta skrzynie czy nie? I jakie oznaczenia ma ten silnik? To jest właśnie 019. A co do przełożenia tej skrzyni, to o tym jest cały ten temat. Powtórzę jeszcze raz: nie wymienisz samej skrzyni, jest sporo części do wymiany które sie z tym wiążą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gucio.motocyklista Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Moim zdanie daj sobie spokój z wymianą skrzyni,po co ci to??? Będziesz mał z tego więcej kłopotów niż korzyści. Jeśli chcesz poprawić osiągi swojego motoroweru to np.zmień "górę" na 60 ccm,splanuj głowicę,wypoleruj kanały itp.,przy okazji zrobisz se remont silnika. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 21 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 Jeśli chcesz poprawić osiągi swojego motoroweru to np.zmień "górę" na 60 ccm,splanuj głowicę,wypoleruj kanały itp.,przy okazji zrobisz se remont silnika. A czy daloby sie do cylindra z ogarka wcisnac tuleje + tlok z simsona np z 51 lub 80? Co do tloka to wiem, ze okno na tuleje jest w troche innym miejscu ale to nie jest najwiekszy problem. Czy tuleja podpasi ?? Wiem, ze bedzie cos trzeba zrobic z oknami wlotowymi wylotowymi ale czy to sie uda? I czy taki silnik nie bedzie sie bardzo przegrzewal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 3 biegow nie zrobisz w 023 nie wiem czy wiesz ale 023 na 2 biegu ma takie samo przelozenie co 019 na 3 bieguw 3 biegowym czesto sie sypie posredniczący Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EnduroMax Opublikowano 21 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 W 3 biegowym jest dupna skrzynia biegow ktora ciagle pada! Cytuj http://www.flickr.com/photos/29858352@N03/Zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojti2001 Opublikowano 21 Października 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2005 niestety ja rowniez to slyszalem, a podobno najszybciej padala jedynka :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luke Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 jak juz masaz takie zapędy, to kup zlomiasstego charta wstaw silnik wsk 125 ladnie ustaw! I swigaj :twisted: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KrzyChules Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 szkoda charta a pozatym wyjdzie niewiadomocoa chartow znow tak wiele to juz nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gucio.motocyklista Opublikowano 22 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2005 Chartów może nie jest bardzo mało ale duzo tez nie jest,poza tym są w porownaniu z innymi motorowerami(polskimi) są bardzo drogie. Apropo tulei od simsona 80 ccm.Da się zrobić taką hebryde ale przekroczy to wartość twojego motoroweru 3 razy więc nie wiem czy się opłacabo:1.Nawet dobry wał od rometa nie wytrzyma takiej pojemności(80)a wytrzymalszego nie zmiescisz w kartery Rometa.2.Tuleja Simsona jest większa więc pozostaje włozenie całej "góry"od simsona (80 ccm).Co jest prawie niewykonalne. :roll: :roll: 3.Jeśli chcesz natomiast włożyc zwykłą tuleję to będziesz miał problem z zasilaniem i opróznianiem poniewaz okna sa w innych miejcach. Powiększyc? Odpada.Tulej są zrobione z twardego metalu,gdyby były zrobione ze zwykłego musiał bys robic remont po 1000 km. Więc pozostaje włożenie całego silnika od simsona,wyremontowanie go,przytuningowanie itp.co będzie kosztowało(same częsci,dobre,firmowe nie rzemieslniczej roboty) ok 500 zł(mnie bez tuningu czesci wyniosły ok 350 zł,same łożtska 100)wiec się NIE OPŁACA. :roll: Mam nadzieję ze moje argumenty ci w czymś pomogły. Szerokiej drogi i powodzenia!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 podobno najszybciej padala jedynkaDwa razy połamałem jedynkę, raz dwujkę... Wystarczy nieszaleć i skrzynia trzyma juz którąś setkę :) gdyby były zrobione ze zwykłego musiał bys robic remont po 1000 kmBo w romecie to zrobisz dużo więcej między szlifami ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brugi Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 1)Zalerzy od motoru ale z reguły jest, moim zdaniem na predkosci a nie na przyspieszeniu.2)Dać sie "raczej" da ale to bedzie chyba trudne jak sie nie znasz.3)Tylko tryby a co wiecej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.