Skocz do zawartości

3 biegi w ogarze 205


wojti2001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a daloby sie przelozyc ta skrzynie czy nie? I jakie oznaczenia ma ten silnik?

 

To jest właśnie 019. A co do przełożenia tej skrzyni, to o tym jest cały ten temat. Powtórzę jeszcze raz: nie wymienisz samej skrzyni, jest sporo części do wymiany które sie z tym wiążą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gucio.motocyklista

Moim zdanie daj sobie spokój z wymianą skrzyni,po co ci to???

 

Będziesz mał z tego więcej kłopotów niż korzyści.

 

Jeśli chcesz poprawić osiągi swojego motoroweru to np.zmień "górę" na 60 ccm,splanuj głowicę,wypoleruj kanały itp.,przy okazji zrobisz se remont silnika.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz poprawić osiągi swojego motoroweru to np.zmień "górę" na 60 ccm,splanuj głowicę,wypoleruj kanały itp.,przy okazji zrobisz se remont silnika.

 

A czy daloby sie do cylindra z ogarka wcisnac tuleje + tlok z simsona np z 51 lub 80? Co do tloka to wiem, ze okno na tuleje jest w troche innym miejscu ale to nie jest najwiekszy problem. Czy tuleja podpasi ?? Wiem, ze bedzie cos trzeba zrobic z oknami wlotowymi wylotowymi ale czy to sie uda? I czy taki silnik nie bedzie sie bardzo przegrzewal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość gucio.motocyklista

Chartów może nie jest bardzo mało ale duzo tez nie jest,poza tym są w porownaniu z innymi motorowerami(polskimi) są bardzo drogie.

 

Apropo tulei od simsona 80 ccm.Da się zrobić taką hebryde ale przekroczy to wartość twojego motoroweru 3 razy więc nie wiem czy się opłacabo:

1.Nawet dobry wał od rometa nie wytrzyma takiej pojemności(80)a wytrzymalszego nie zmiescisz w kartery Rometa.

2.Tuleja Simsona jest większa więc pozostaje włozenie całej "góry"od simsona (80 ccm).Co jest prawie niewykonalne. :roll: :roll:

 

3.Jeśli chcesz natomiast włożyc zwykłą tuleję to będziesz miał problem z zasilaniem i opróznianiem poniewaz okna sa w innych miejcach.

 

Powiększyc?

 

Odpada.Tulej są zrobione z twardego metalu,gdyby były zrobione ze zwykłego musiał bys robic remont po 1000 km.

 

Więc pozostaje włożenie całego silnika od simsona,wyremontowanie go,przytuningowanie itp.co będzie kosztowało(same częsci,dobre,firmowe nie rzemieslniczej roboty) ok 500 zł(mnie bez tuningu czesci wyniosły ok 350 zł,same łożtska 100)wiec się NIE OPŁACA. :roll:

 

Mam nadzieję ze moje argumenty ci w czymś pomogły.

 

Szerokiej drogi i powodzenia!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podobno najszybciej padala jedynka

Dwa razy połamałem jedynkę, raz dwujkę... Wystarczy nieszaleć i skrzynia trzyma juz którąś setkę :)

 

gdyby były zrobione ze zwykłego musiał bys robic remont po 1000 km

Bo w romecie to zrobisz dużo więcej między szlifami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...