Skocz do zawartości

tuning dwusuwa


Seba
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

od dluzszego czasu nosze sie z zamiarem malych usprawnien1 ale chce jeszce z tym poczekac az lepiej poznam konstrukcje mojego moto.. wracajac do pytania: Czy polerowanie cylinda o ktorym napisales nie est troche niebezpieczne? moga zostac jakies rysy ktorych nie zauwazymy i w tedy nie tylko gorsza moc ale na logike krotsza zywotnosc(efekt karby). mozemy przez takie polerowanie stracic kolistosc cylindra albo za bardzo go rozpilowac! dla mnie to i tak za wysoka szkola jazdy jeszce! ja chhce zliwidowac nadlewy wypolerowac kanaly i moze splanowac glowice(ale wszystko to dopiero w przyszlosci:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy polerowanie cylinda o ktorym napisales nie est troche niebezpieczne? moga zostac jakies rysy ktorych nie zauwazymy

rysy i nierówności tam już są

polerowanie ma na celu ich usunięcie.

mozemy przez takie polerowanie stracic kolistosc cylindra albo za bardzo go rozpilowac!

nie stracimy kolistości cylindra bo cylinder nie jest okrągły (polerujemy kanały a nie gładź)

czy możemy za bardzo rozpiłować te kanały?? tak. Właśnie dlatego należy to robić powolutku i precyzyjnymi pilnikami. Spiłować należy tylko wystające nierówności a nie poszeżać kanały tam gdzie nie wymagają wyrównania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiec tak! jak mi ktos nie odpowie na forum na tego posta to z cala premedytacja bede pisal na priva... i co wy na to he he??? padlo tutaj stwierdzenie ze tlumiki nalezy wypolerowac od srodka! moj jeden z tlumikow ma wgniecenie na dlugosci 20-30cm na glebokosc ok 2-3cm rozumiem ze to rowniez moze miec wplyw na droge spalin? no i madrale jak technicznie wypolerowac tluiki od srodka? u mnie tlumik ma jakies fi 50 w najweższym miejscu... jak to zrobic! i czy starac sie wyprostowac to wgniecenie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie wydechu 3  

Cały układ wydechowy powinien zostać wypolerowany od wewnątrz. Jak już wspomniałem na gładkiej powierzchni nagar sie nie bedzie tak bardzo osadzał.  

profaner, masz racje

to nie taka prosta sprawa

ja też nie znam metody

 

w simsonie:

tłumik dzieli sie na pierwszą cześc długą, drugą kruciutką i trzeci wkład tłumiący

wkład tlumiący i częśc drugą można wypolerować bez problemu.

natomiast część pierwszą w oryginalnym tłumiku (niemieckim) nie sposób wyczyścić a co dopiero wypolerować, lecz w tłumiku węgierskim w pierwszej części prawie niczego nie ma więc nie ma problemu

 

kolanko z kolei można wypolerować zawsze i każde wałkiem giętkim o którym już wspominałem.

 

nie sądze aby lustrzany wydech miał duży wpływ na moc.

jak wynika z cytatu - chodziło mi raczej o to że sie nagar nie osadza.

 

 

nawiasem mówiąc

silnik mi sie już dosyć sciorał (chyba za dużo jeżdżę) i w najbliższym czasie robie remoncik. przynajmniej szlif a z wałem i z łożyskami to sie jeszcze zobaczy.

jak już bede miał zdjęty cylinder to nie omieszkam zrobić sobie kanałów tak jak napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...