Seba Opublikowano 19 Marca 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2003 spoko spokodokończysz strone to sie dogadamy na pw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid B. Opublikowano 16 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 SEBAPISALES ZE MOZESZ NAPISAC O REGULACJI ZAPLONUJAK BEDZIESZ MIAL CZAS TO BARDZO PROSZE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 16 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 od dluzszego czasu nosze sie z zamiarem malych usprawnien1 ale chce jeszce z tym poczekac az lepiej poznam konstrukcje mojego moto.. wracajac do pytania: Czy polerowanie cylinda o ktorym napisales nie est troche niebezpieczne? moga zostac jakies rysy ktorych nie zauwazymy i w tedy nie tylko gorsza moc ale na logike krotsza zywotnosc(efekt karby). mozemy przez takie polerowanie stracic kolistosc cylindra albo za bardzo go rozpilowac! dla mnie to i tak za wysoka szkola jazdy jeszce! ja chhce zliwidowac nadlewy wypolerowac kanaly i moze splanowac glowice(ale wszystko to dopiero w przyszlosci:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 16 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2003 czy pilowanie tych niedkladnosci o ile sa daje zauwazalny efekt ja slyszalem ze tak ale moze ktos to potwierdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 17 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2003 Czy polerowanie cylinda o ktorym napisales nie est troche niebezpieczne? moga zostac jakies rysy ktorych nie zauwazymy rysy i nierówności tam już sąpolerowanie ma na celu ich usunięcie.mozemy przez takie polerowanie stracic kolistosc cylindra albo za bardzo go rozpilowac!nie stracimy kolistości cylindra bo cylinder nie jest okrągły (polerujemy kanały a nie gładź)czy możemy za bardzo rozpiłować te kanały?? tak. Właśnie dlatego należy to robić powolutku i precyzyjnymi pilnikami. Spiłować należy tylko wystające nierówności a nie poszeżać kanały tam gdzie nie wymagają wyrównania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 17 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2003 mi z tego opisu wynikało że gładz mamy polerowac! jak kanały to spoko wydaje sie to logiczne i w ogóle. takie forum to fajna sprawa. to tak jak bym mieszkał na ogromnym osiedlu gdzie sa sami kumple motocyklisci.. i najlepsza czesc sa chetni do pomocy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 18 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2003 wiec tak! jak mi ktos nie odpowie na forum na tego posta to z cala premedytacja bede pisal na priva... i co wy na to he he??? padlo tutaj stwierdzenie ze tlumiki nalezy wypolerowac od srodka! moj jeden z tlumikow ma wgniecenie na dlugosci 20-30cm na glebokosc ok 2-3cm rozumiem ze to rowniez moze miec wplyw na droge spalin? no i madrale jak technicznie wypolerowac tluiki od srodka? u mnie tlumik ma jakies fi 50 w najweższym miejscu... jak to zrobic! i czy starac sie wyprostowac to wgniecenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 19 Maja 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 Odnośnie wydechu 3 Cały układ wydechowy powinien zostać wypolerowany od wewnątrz. Jak już wspomniałem na gładkiej powierzchni nagar sie nie bedzie tak bardzo osadzał. profaner, masz racje to nie taka prosta sprawaja też nie znam metody w simsonie:tłumik dzieli sie na pierwszą cześc długą, drugą kruciutką i trzeci wkład tłumiącywkład tlumiący i częśc drugą można wypolerować bez problemu.natomiast część pierwszą w oryginalnym tłumiku (niemieckim) nie sposób wyczyścić a co dopiero wypolerować, lecz w tłumiku węgierskim w pierwszej części prawie niczego nie ma więc nie ma problemu kolanko z kolei można wypolerować zawsze i każde wałkiem giętkim o którym już wspominałem. nie sądze aby lustrzany wydech miał duży wpływ na moc.jak wynika z cytatu - chodziło mi raczej o to że sie nagar nie osadza. nawiasem mówiącsilnik mi sie już dosyć sciorał (chyba za dużo jeżdżę) i w najbliższym czasie robie remoncik. przynajmniej szlif a z wałem i z łożyskami to sie jeszcze zobaczy.jak już bede miał zdjęty cylinder to nie omieszkam zrobić sobie kanałów tak jak napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 19 Maja 2003 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2003 o tym wałku giętkim to już wszyscy gadają a ja tego w życiu nie widzialem:) czy ten wkład tlumiący taż polerować? a co do tego nagary w rurze to jakiś wpływ(nie wielki) drożnosć (mniej nagaru) układu wydechowego bankowo ma! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.