buddha Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Witam.Mam problemik z moim Suzuki. Jak spuszcze ze ssania i silnik ma juz temperature rzedu 70-80 stopni zaczyna kombinowac z obrotami. Zamiast miec 1300 obrotow ma dosc znacznie ponizej 1000. Regulując to po lewej stronie na dole przy zbiorniku z cieczą chłodzącą robi się na chwile kolo 2000 i znowu zaczyna kombinowac. Czesto przy dojechaniu do skrzyzowania lubi sobie zgasnac. Dzieje sie tak ostatnio wydaje mi sie ze po zatankowaniu na stacji nie za wysokich lotow. Jak myslicie co to moze byc?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusdr Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 w paliwie szukaj głównej przyczyny!!!!! maiłem do niedawna 1000 Srada i raz musialem zatankować na mało wiarygodnej stacji, i jak na złość trafiłem g....o :) moto zachowywało się bardzo podobnie gasło na skrzyżowaniach itd. pojechalem do najbliżeszgo shela wlałem 99 troszkę pomogło ale regulacja i czyszczenie musiało się odbyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 regulacja gaźników i zaworów sie prosi chyba może był jakiś syf w paliwie i coś zatkał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buddha Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Witam.Pewnie tak bo niedawno niemiecki serwis mi to robil wiec raczej nie jest to z winy synchronizacji gaznikow czy regulacji zaworów. Co innego jakbym wyjechal z polskiego serwisu np. w Szczecinie na Huzarów gdize potrafią tylko wymieniac cześci i kasować zamiast znaleźć usterkę. NO nic teraz wlalem 98 ultimate na BP i narazie jest troche lepiej. W srode pojade do serwisu w niemczech to wszystko sie pewnie wyjasni.Dzieki za odpowiedzi.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 A jak wygląda kwestia schodzenia z niskich obrotów? Czy motocykl w czasie tego zejścia na 750 obrotów pali na 4 garach? Napisz trochę więcej informacji. Pozdro, Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buddha Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2005 Chodzi troche nie równo ale pali raczej na wszystki gary. Nie zauwazam tez spadku mocy wiec to nie wyglada na synchro gaznikow bo z tego co wiem wtedy przewaznie robi sie dziura w obrotach i dopiero potem moto ciagnie. Jak sie myle to prosze mnie poprawic. Raz rano przy dosc duzej wilgotnosci powietrza delikatnie strzelal w tlumik jak byl zimny ale potem wszystko bylo juz ok. To chyba tyle z objaw jakie ma moj gixer. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.