Skocz do zawartości

YAMAHA 1700 WARRIOR- PROSZE O INFO!!!


LAMASSU
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

vmaks - licznikowo, to ok. 220. podobnie jak przy mocy (prędkość maks. jest przecież funkcją mocy - zakładając, że przełożenie pozostaje), muszę pomyśleć o zabawie z jakimś power commanderem aby zoptymalizować mapy, bo oba parametry (moc/prędkość) moim zdaniem można jeszcze poprawić bez zmian w mechanice. kłopot jednak w tym, że to żmudna zabawa i potrzebna jest do tego hamownia na kilka godzin co najmniej i zainteresowanie tematem jakiegoś dobrego mechanika. Yamaha nie jest zainteresowana takimi ćwiczeniami. może POLand Position zimą? zobaczymy.

 

jeśli chodzi o prędkość obrotową to maks (odcięcie) jest ok. 6k, jeśli wierzyć obrotomierzowi. piszę "jeśli wierzyć", bo po przeróbce silnik kręci się wyżej niż fabrycznie i wskazania szaleją tzn. wyświetlacz skacze aby pokazać, że przekroczone są obroty maks. a silnik kręci się dalej...

 

w kwestii dzwięku - cóż, tłumik jest zmieniony, jak nagram coś to podrzucę. słuchacze na żywca mówią, że dzwięk jest niczego sobie...

 

Jacku - miałeś dzwonić! Umówmy się, pojeździmy, może coś razem "nakręcimy". jakiś materiał dokumentalno-poglądowy :D

 

W kwestii światła - będę się upierał przy swoim - zbyt słabe do osiągów.

 

Pozdrawiam.

 

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii światła - będę się upierał przy swoim - zbyt słabe do osiągów.

 

No tak - przy przelotowej 200 km/h to może rzeczywiscie słabe :D

Moze lepsza żarówka pomoże?

 

Co do walki z wiatrem to dla mnie zaczyna sie powyżej 130/140 km ale mam wersje bez owiewki i zmienioną kierownicę (foto w mojej galerii osobistej)

 

pozdro,

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mój średni przepał to ok. 8 litrów. chyba nie byłoby źle, gdyby nie ten zbiornik. ostatnio polatałem trochę na nowym Fazerku (6) i miałem przepał powyżej 10...

 

staram się na trasie nie schodzić poniżej 100mil/h (oczywiście tam gdzie to fizycznie możliwe) - ta prędkość daje możliwość całkiem komfortowej jazdy. Po głębszym położeniu na zbiornik i 180 km/h jest OK. Ale już przy 200 trzeba się mocno sterów trzymać. Z tym, że daje się tak jechać dłużej, nawet z plecakiem na grzbiecie. Z pasażerem też, ale z racji tego, że podwójna kanapa jest wyższa z tyłu, kierowca leży na baku, więc pasażer cierpi niemiłosiernie...

 

Krzysiek

 

[ Dopisane: 16-09-2005, 07:42 ]

a maks miałem ok. 12 litrów na 100...

 

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta mala pojemnosc zbiornika a co za tym idzie zasieg motocykla wynika z tego ze bak jest za krótki,bo jakiemus projektantowi przyszlo na mysl zeby dac jakis zegar!! jest to jedyna rzecz ktora w Warriorze mi sie nie podoba,wogole to ten gowniany zegar psuje caly wyglad bo bak jest krótszy przez co widac fragment golej ramy,

bardzo ladnie prezentowaly sie te motocykle w filmie Torqe,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawostek - zaistalowałem kit Yamahy - Speedstar' date=' Stage 4. Wg. mojej wiedzy najprawdopodobniej jedyny w Polsce. Zhamowałem sprzęta przed i po. Moc - ponad 105KM. moment ponad 175 Nm. To dopiero daje kopa..[/quote']

 

 

8O

 

A co wchodzi w skład tego kitu? Tłoki, głowice, wałki? I ciekawią mnie jeszcze dwie rzeczy 1 - cena i 2 - trwałość silnika.

 

 

 

Jeszcze mam pytanie ' date=' jak z elastycznoscią?? przy ilu wrzucacie 5-tke (jazda spokojna)?? i w normalnej jezdzie[/quote']

 

Ale pytania zadajesz. 170 Nm 8O to jest elastycznośc lokomotywy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co wchodzi w skład tego kitu? Tłoki' date=' głowice, wałki? I ciekawią mnie jeszcze dwie rzeczy 1 - cena i 2 - trwałość silnika.[/quote']

 

 

Ty masz link do kitu ze wszystkimi danymi:

http://www.yamaha-motor.com/star/accessori...roupdetail.aspx

 

pozdro,

Jacek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki Jacku za podanie skrótu - uprzedziłeś mnie.

 

co do elastyczności - bez problemu. jest jednak pewne ale. pamiętać trzeba, że to prawie 1700 w 2 tylko garach. plus przebieg krzywej momentu i przełożenia skrzyni biegów (zapewne inne niż w Wild Starze). w praktyce oznacza to, że 5-ka i 40km/h nie działa, od ok. 55km/h można jechać, ale bardzo delikatnie. z drugiej jednak strony "piątka" ciągnie od 70 do 220, całkiem nieźle :-)

 

koszty - calość przeróbki wyniosła mnie ok. 14k PLN; ale nie żałuję! :-))

 

trwałość - hmmm, dotychczas zrobiłem prawie 12k od przeróbki i nie wystąpił żaden, najmniejszy nawet problem.

 

pozdrawiam.

 

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy 100km/h mam okolo 2100/2200

8O

 

kurcze pewnie extra wrazonko 100 kmh a silnik perkocze sobie po malutku , ile ma sesryjny warrior do 100 km/h a po tej przerobce

 

[ Dopisane: 20-09-2005, 20:06 ]

Dzis byłem z kumplem w salonie yamahy kumpel robił przegląd po pierwszym tysiaku przy virago, i miałem wiele czasu by oblukac dokładnie Warriora noweczka :twisted: ahhh poprostu galante bydle do tego piekne robi wrazenie i to lakierowanie cruisery owiele gorsze lakierowanie miały na pierwszy rzut oka, w warriorze ta GŁEBIA ..... ,a jadąc tam(do servisu) mijałem V-roda ohhh narobił zamieszania na swiatłach swym soudem!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...