warrior Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 vmaks - licznikowo, to ok. 220. podobnie jak przy mocy (prędkość maks. jest przecież funkcją mocy - zakładając, że przełożenie pozostaje), muszę pomyśleć o zabawie z jakimś power commanderem aby zoptymalizować mapy, bo oba parametry (moc/prędkość) moim zdaniem można jeszcze poprawić bez zmian w mechanice. kłopot jednak w tym, że to żmudna zabawa i potrzebna jest do tego hamownia na kilka godzin co najmniej i zainteresowanie tematem jakiegoś dobrego mechanika. Yamaha nie jest zainteresowana takimi ćwiczeniami. może POLand Position zimą? zobaczymy. jeśli chodzi o prędkość obrotową to maks (odcięcie) jest ok. 6k, jeśli wierzyć obrotomierzowi. piszę "jeśli wierzyć", bo po przeróbce silnik kręci się wyżej niż fabrycznie i wskazania szaleją tzn. wyświetlacz skacze aby pokazać, że przekroczone są obroty maks. a silnik kręci się dalej... w kwestii dzwięku - cóż, tłumik jest zmieniony, jak nagram coś to podrzucę. słuchacze na żywca mówią, że dzwięk jest niczego sobie... Jacku - miałeś dzwonić! Umówmy się, pojeździmy, może coś razem "nakręcimy". jakiś materiał dokumentalno-poglądowy :D W kwestii światła - będę się upierał przy swoim - zbyt słabe do osiągów. Pozdrawiam. Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 a do jakiej predkosci przyjemnie sie jedzie a od jakiej juz walczy z wiatrem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekD Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 W kwestii światła - będę się upierał przy swoim - zbyt słabe do osiągów. No tak - przy przelotowej 200 km/h to może rzeczywiscie słabe :DMoze lepsza żarówka pomoże? Co do walki z wiatrem to dla mnie zaczyna sie powyżej 130/140 km ale mam wersje bez owiewki i zmienioną kierownicę (foto w mojej galerii osobistej) pozdro,Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 ile wam sie maxymalnie udało spalic benzynki na 100km?? :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 15 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 Wysłany: Dzisiaj, o 20:07 Temat postu: YAMAHA 1700 WARRIOR- PROSZE O INFO!!! ile wam sie maxymalnie udało spalic benzynki na 100km?? no ile?tez jestem ciekaw jak to pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekD Opublikowano 15 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2005 no ile?tez jestem ciekaw jak to pali. Ojej, jacy ciekawscy :-) Moto zawsze tyle spali ile mu sie wleje paliwa, a spalalnie miesci sie w przedziale 6-8l/100km w zaleznosci od okolicznosci (miasto, trasa, towarzystwo) i stylu jazdy. pozdro,Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warrior Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 mój średni przepał to ok. 8 litrów. chyba nie byłoby źle, gdyby nie ten zbiornik. ostatnio polatałem trochę na nowym Fazerku (6) i miałem przepał powyżej 10... staram się na trasie nie schodzić poniżej 100mil/h (oczywiście tam gdzie to fizycznie możliwe) - ta prędkość daje możliwość całkiem komfortowej jazdy. Po głębszym położeniu na zbiornik i 180 km/h jest OK. Ale już przy 200 trzeba się mocno sterów trzymać. Z tym, że daje się tak jechać dłużej, nawet z plecakiem na grzbiecie. Z pasażerem też, ale z racji tego, że podwójna kanapa jest wyższa z tyłu, kierowca leży na baku, więc pasażer cierpi niemiłosiernie... Krzysiek [ Dopisane: 16-09-2005, 07:42 ]a maks miałem ok. 12 litrów na 100... Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joe Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 ta mala pojemnosc zbiornika a co za tym idzie zasieg motocykla wynika z tego ze bak jest za krótki,bo jakiemus projektantowi przyszlo na mysl zeby dac jakis zegar!! jest to jedyna rzecz ktora w Warriorze mi sie nie podoba,wogole to ten gowniany zegar psuje caly wyglad bo bak jest krótszy przez co widac fragment golej ramy,bardzo ladnie prezentowaly sie te motocykle w filmie Torqe, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 16 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2005 Jeszcze mam pytanie , jak z elastycznoscią?? przy ilu wrzucacie 5-tke (jazda spokojna)?? i w normalnej jezdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 Z ciekawostek - zaistalowałem kit Yamahy - Speedstar' date=' Stage 4. Wg. mojej wiedzy najprawdopodobniej jedyny w Polsce. Zhamowałem sprzęta przed i po. Moc - ponad 105KM. moment ponad 175 Nm. To dopiero daje kopa..[/quote'] 8O A co wchodzi w skład tego kitu? Tłoki, głowice, wałki? I ciekawią mnie jeszcze dwie rzeczy 1 - cena i 2 - trwałość silnika. Jeszcze mam pytanie ' date=' jak z elastycznoscią?? przy ilu wrzucacie 5-tke (jazda spokojna)?? i w normalnej jezdzie[/quote'] Ale pytania zadajesz. 170 Nm 8O to jest elastycznośc lokomotywy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekD Opublikowano 18 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2005 A co wchodzi w skład tego kitu? Tłoki' date=' głowice, wałki? I ciekawią mnie jeszcze dwie rzeczy 1 - cena i 2 - trwałość silnika.[/quote'] Ty masz link do kitu ze wszystkimi danymi:http://www.yamaha-motor.com/star/accessori...roupdetail.aspx pozdro,Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 Piekne zabawki :P . Parametry powalające (siwypfk rzuć sobie okiem na wykres z hamowni) . Ale cena kosmiczna :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warrior Opublikowano 19 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2005 dzięki Jacku za podanie skrótu - uprzedziłeś mnie. co do elastyczności - bez problemu. jest jednak pewne ale. pamiętać trzeba, że to prawie 1700 w 2 tylko garach. plus przebieg krzywej momentu i przełożenia skrzyni biegów (zapewne inne niż w Wild Starze). w praktyce oznacza to, że 5-ka i 40km/h nie działa, od ok. 55km/h można jechać, ale bardzo delikatnie. z drugiej jednak strony "piątka" ciągnie od 70 do 220, całkiem nieźle :-) koszty - calość przeróbki wyniosła mnie ok. 14k PLN; ale nie żałuję! :-)) trwałość - hmmm, dotychczas zrobiłem prawie 12k od przeróbki i nie wystąpił żaden, najmniejszy nawet problem. pozdrawiam. Krzysztof Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekD Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 a ile obrotow masz przy 100?? Dzisiaj sprawdzilem: przy 100km/h mam okolo 2100/2200 obr/min.Pisze okolo bo obrotomierz jest malo przecyzyjnie wyskalowany. pozdro,Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwypfk Opublikowano 20 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2005 przy 100km/h mam okolo 2100/2200 8O kurcze pewnie extra wrazonko 100 kmh a silnik perkocze sobie po malutku , ile ma sesryjny warrior do 100 km/h a po tej przerobce [ Dopisane: 20-09-2005, 20:06 ]Dzis byłem z kumplem w salonie yamahy kumpel robił przegląd po pierwszym tysiaku przy virago, i miałem wiele czasu by oblukac dokładnie Warriora noweczka :twisted: ahhh poprostu galante bydle do tego piekne robi wrazenie i to lakierowanie cruisery owiele gorsze lakierowanie miały na pierwszy rzut oka, w warriorze ta GŁEBIA ..... ,a jadąc tam(do servisu) mijałem V-roda ohhh narobił zamieszania na swiatłach swym soudem!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.